قیمت سردخانه مرده

قیمت سردخانه مرده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirl

سردخانه جسد چیست؟

قیمت سردخانه جسد

برای نگهداری فوت شدگان برای یک مدت معین و کوتاه از سردخانه جسد (میت) استفاده می کنند، که مانند تمام سردخانه های صنعتی دارای سیستم سرما ساز بوده، که با برق کار می کند. سردخانه های بیمارستانی در انواع مختلف، تک کابین، دو کابین، سه کابین و... طراحی و ساخته می شوند. دمای سردخانه های میت در هر کابین 8 درجه زیر صفر می باشد، و گازهای خنک کننده ای که درون موتور آن وجود دارد باعث می شود، که دمای سردخانه تا 20- درجه سانتی گراد کاهش یابد.

با این کار می توانیم جسدها را تا چند روز و یا چند ماه در این نوع از سردخانه نگه داری کنیم. بدن انسان ها پس از فوت شدن سریعاً تجزیه شده، و به خاطر واکنش های شیمیایی که انجام می شود، باعث می شود، که بوی های نامطبوع از جسد منتشر شود. ولی می توانیم با استفاده از سردخانه مرده واکنش هایی که طی تجزیه جسد انجام می شود، را بسیار کند کرد، و از ایجاد بوهای نامبطوع جلوگیری کرد.

جنس بدنه ی آن ها را از دو نوع  گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای و یا استیل ساخته می شود، و جنس استیل به کار رفته در آن کاملاً ضد زنگ می باشد، و بدنه ی داخلی این دستگاه به راحتی می توان شست و شو داد. در سردخانه جسد با بدنه گالوانیزه نیز از یک پوشش رنگ لیزری و حرارات دیده در دماهای بالا استفاده می شود، تا بدنه در برابر خوردگی مقاوم باشد.

سردخانه جسد بیمارستان

یخچال سردخانه جسد

سردخانه های جسد بیمارستانی یک از مدل های سردخانه های صنعتی می باشند، البته سردخانه های دیگری هم وجود دارند، که هر کدام برای هدف خاصی تولید می شوند. علاوه بر سردخانه جسد، سردخانه میوه و سردخانه گوشت نیز وجود دارد، که از آن ها برای نگهداری میوه ها و گوشت های یخ زده از آن ها استفاده می شود، تا از فاسد شدن ها جلوگیری کنند. از این سردخانه ها برای رستوران ها و کارخانه هایی که فرآوری محصولات گوشتی را انجام می دهند، مناسب می باشد.

سردخانه حمل جسد

مشخصات فنی سردخانه جسد

سردخانه مردگان
وزن سردخانه نگهداری جسدحدودا 200 تا 800 کیلو گرم
جنس بدنه بیرونی و داخلیاستیل ضد زنگ 
جنس برانکارداستیل ضد زنگ 
برند موتورسکاپ (دانفوس)، کالترون، تکامسه، امبراکو(بنا به انتخاب مشتری)
مصرف برقتک فاز، سه فاز 
جنس کندانسورمسی با فین آلومینیومی
جنس اواپراتورمسی با فین آلومینیومی
فن کندانسورالکتروژن با برچسب انرژی A
فن اواپراتوردمنده با برچسب انرژی A
جنس شاسیپروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره
عایق بندیفوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
نمایشگر دیجیتال دمادارد
قابلیت تنظیم دمای داخل کابیندارد
چرخ جهت حمل و نقل آساندارد
چراغ جهت روشنایی محیط داخلی سردخانه       دارد
گارانتی و خدمات پس از فروشدارای 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش
قابلیت شستشویی و ضدعفونیدارد (کف شور دار می باشد)
مشخصات فنی سردخانه جسد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YjyM
نظرتان را بنویسید