طراحی سایت حقوقی چیست

طراحی سایت حقوقی چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

آیا تا به حال به طراحی سایت فکر کرده اید؟ هدف از این طراحی سایت چیست؟

باید گفت که ایجاد یک وب سایت کار ساده ای نیست. مثلا برای طراحی یک وب سایت شرکتی قصد داریم آن شرکت را معروف کنیم و یا برای طراحی سایت فروشگاهی هدف فروش بیشتر است.

در این مقاله به چند نکته قانونی طراحی سایت اشاره می کنیم که ما را در رسیدن به هدف مورد نظر تسهیل می کند.

با تولید محتوا در قالب یک مقاله شما را با مزایا و معایب طراحی سایت حقوقی آشنا می کنیم.

در واقع، یک وب سایت حقوقی اغلب برای نمایندگی یک وکیل یا گروه حقوقی ایجاد می شود.

در زیر بیشتر در مورد سایت وکالت صحبت خواهیم کرد. ما به مزایا و معایب یک وب سایت وکالت نگاه می کنیم. نکات لازم برای طراحی سایت وکالت را ذکر می کنیم. برای دریافت اطلاعات مورد نیاز با ما همراه باشید.

طراحی سایت وکالت و حقوقی

اگر وب سایتی برای کسب و کار اینترنتی خود ندارید یا وب سایت قدیمی دارید، باید به شما بگویم که در دنیای امروز با ضرر بزرگی روبرو هستید.

در این عصر که اکثر مردم کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، برای هر کسب و کاری لازم است که یک وب سایت داشته باشد.

این طراحی سایت با کمک مشاور سئو و زیر نظر آموزش سئو بهتر است. برای حل یا جلوگیری از رکود در حرفه وکالت، نیاز به یک طراحی وب سایت وکالت توسعه یافته دارید.

مانند هر محصول یا خدمات دیگری، زمانی که افراد به خدمات و اطلاعات حقوقی نیاز دارند، ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند.

هنگامی که مشتریان بالقوه به صورت آنلاین تحقیق می کنند، قطعاً می خواهید که وب سایت حقوقی شما یکی از نتایج برتر برای جستجوهای آنلاین و اینترنتی آنها باشد. طراحی وب سایت وکالت شما برای برنامه بازاریابی کلی شرکت حقوقی شما بسیار مهم است.

طراحی وب سایت وکالت شما باید ساده، شهودی و به راحتی در دسترس باشد. وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، تخصص شرکت شما باید فوراً آشکار شود.

با طراحی سایت وکالت از طرف شما، بازدید کننده وب سایت بلافاصله متوجه می شود که آیا شما یک موسسه حقوقی خانواده، قانون محیط زیست یا یک تجارت هستید.

حتی اگر یک موسسه حقوقی کوچک دارید، ایجاد یک وب سایت وکالت که تأثیر مناسبی در رونق کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا با فواید این روش آشنا شوید.

مزایای طراحی وب سایت حقوقی برای کاربران و موسسات

در این بخش، یک طراحی وب سایت حقوقی خوب چه کاری می تواند برای شرکت شما انجام دهد؟ پاسخ یک وب سایت خوب برای موسسه حقوقی شما مزایای متعددی را برای سازمان شما فراهم می کند که ما برای شما ذکر خواهیم کرد.

ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار: یک شرکت حقوقی شلوغ به یک وب سایت موثر نیاز دارد. اینترنت راه را برای گرایش های مختلف در طراحی وب سایت های حقوقی برای شرکت های حقوقی هموار کرده است.

اگر وب سایت موسسه حقوقی شما به صورت حرفه ای ارائه نشده باشد، ممکن است بین مشتریان جدید بی اعتمادی ایجاد کنید.

طراحی سایت وکالت شما باید با محتوای سفارشی و تصاویر اصلی همراه باشد. استفاده موثر از آیکون ها و تصاویر سایت و همچنین محتوای نوشتاری جذاب باید بیانگر تخصص حقوقی شما باشد. نمایش تصاویر اصلی به کارکنان و دفتر شما بسیار مهم است. این باعث ایجاد اعتماد و اعتبار برای موسسه حقوقی شما می شود.

یک ابزار بازاریابی قدرتمند و موثر: زمانی که طراحی سایت وکالت مناسبی داشته باشید، می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار موثر برای سازمان شما باشد. غیرممکن است که همیشه در دفتر باشید و برای پاسخگویی به سؤالات هر مشتری در دسترس باشید.

اکثر مشتریان قبل از تماس با شما برای خدمات حقوقی از وب سایت موسسه حقوقی شما بازدید می کنند. بنابراین، طراحی وب سایت وکالت شرکت شما باید نشان دهد که شرکت شما در چه حوزه حقوقی فعالیت می کند و چه کاری می توانید برای مشتریان خود انجام دهید.

بهبود راحتی و مقرون به صرفه بودن: در اینترنت، افراد می توانند قبل از استخدام یک متخصص حقوقی برای خدمات خود، یک بررسی اساسی انجام دهند. اگر طراحی وب سایت وکالت شما مجهز به تمام اطلاعات مناسب باشد و به مشتریان شما کمک کند تا به راحتی آن را دنبال کنند، افراد زیادی جذب خواهند شد.

یک ابزار آموزشی مفید: با استفاده از وب سایت وکالت خود، می توانید با جزئیات کامل توضیح دهید که چگونه به مشتریان جدید در خدمات حقوقی خود کمک می کنید. به اشتراک گذاری تجربیات، اطلاعات و دانش ارزشمند باعث افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان شما می شود.

ابزار ارتباطی: شاید هر مشتری بخواهد تلفنی صحبت کند و در مورد خدمات شما بپرسد. بسیاری ترجیح می دهند تماس اولیه از طریق ایمیل یا چت باشد. دیگران حتی می خواهند قبل از آنها ابتدا وب سایت شما را بخوانند

کار خود را به نمایش بگذارید. نیازی نیست وارد جزئیات حقوقی کسب و کار خود شوید یا از اصطلاحات حقوقی پیچیده استفاده کنید. با این حال، هنگامی که یک مشتری جدید از طریق وب سایت شما به شما معرفی می شود، باید بلافاصله اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد خدمات حقوقی شما مشاهده کند. اگر در یک حوزه حقوقی بسیار تخصصی کار می کنید، ممکن است لازم باشد صفحات فرعی را به هر یک از این حوزه ها اختصاص دهید.

به عنوان مثال، اگر شما یک وکیل آسیب های شخصی هستید، باید یک صفحه اطلاعات کلی در مورد موارد آسیب های شخصی در وب سایت خود داشته باشید. شما باید صفحات فرعی در این صفحه داشته باشید.

این صفحات فرعی موارد مختلف صدمات شخصی مانند صدمات در محل کار، مرگ اشتباه، صدمات تصادف رانندگی، قصور پزشکی و موارد دیگر را مورد بحث قرار می دهند.

5 عنصر اصلی در ساختار سایت و طراحی سایت حقوقی

تصاویر جذاب: ظاهر و احساس کلی سایت شما اولین چیزی است که کاربران هنگام بازدید از صفحه اصلی شما متوجه آن می شوند.

سایت شما به ظاهر و ساختار حرفه ای نیاز دارد که با برند شما به روشی شهودی صحبت کند و انتظارات مخاطبان هدف شما را برآورده کند.

جذابیت بصری اصلی سایت شما عمدتاً به دو عامل بستگی دارد: انتخاب های طراحی (مانند پالت رنگ و طرح بندی) و تصاویر.

آنچه طراحی سایت خوب را تشکیل می دهد می تواند ذهنی باشد. در عین حال، عکاسی شما باید با وضوح بالا و چشم نواز باشد. در صورت امکان، از عکاسی استوک خودداری کنید و سعی کنید سایت خود را با تصاویر و داستان های معتبری که تیم، دفتر و موقعیت مکانی شما را به نمایش می گذارند پر کنید. علاوه بر این، ما همیشه توصیه می کنیم ویدیوها را در سایت خود از جمله صفحه اصلی خود جاسازی کنید.

طراحی تعاملی: طراحی ریسپانسیو به طرح‌بندی‌های وب‌سایتی اشاره دارد که با اندازه صفحه نمایش، پلت فرم و جهت‌گیری کاربر سازگار است.

این شامل وب‌سایت‌هایی می‌شود که نسخه تلفن همراه دارند، اما فراتر از آن به همه انواع دستگاه‌ها و مرورگرها گسترش می‌یابد.

با این حال، شکی نیست که دستگاه های تلفن همراه مشکل شماره یک هستند: در نوامبر 2016، استفاده از اینترنت تلفن همراه برای اولین بار از مصرف دسکتاپ پیشی گرفت. زمانی در تاریخ، با 51.3 درصد از بازدیدهای وب سایت از دستگاه های تلفن همراه.

کاربران بیشتر و بیشتری در حال گشت و گذار در وب با دستگاه های تلفن همراه هستند و اگر سایت شما به درستی نمایش داده نشود یا به راحتی در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود حرکت نکنند، اهمیتی نمی دهند.

افزایش سرعت سایت و بارگذاری سریع: چهار ثانیه زمانی است که طول می کشد تا وب سایت شما بارگذاری شود تا 25 درصد از بازدیدکنندگان آن را رها کنند و هرگز به عقب نگاه نکنند.

هر ثانیه از زمان بارگذاری، ترافیک وب با ارزش و به سختی به دست آمده را به سمت پایین می فرستد، به این معنی که اگر می خواهید بازدهی مثبتی را در وب سایت و استراتژی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ خود مشاهده کنید، یک سایت با بارگذاری سریع داشته باشید. این یک زیبایی نیست، بلکه یک ضرورت است.

چیدمان بصری و جامع: ارزیابی ناوبری سایت و چیدمان کلی سایت یک گام مهم برای یک وب سایت بهتر است، اما دشوار نیست. فقط خود را به جای مشتری بالقوه قرار دهید و تصور کنید که آنها وارد صفحه اصلی شما می شوند، استفاده از آن آسان باشد.

سئو درون صفحه: به لطف تکامل مداوم موتورهای جستجو، ایجاد وب‌سایت‌های سازگار با سئو فرآیندی بصری‌تر از همیشه است. امروزه کیفیت و تنوع کلی محتوای شما بیش از هر عامل دیگری در تعیین عملکرد سایت شما در نتایج جستجو مهم است.

صفحه شما باید شروع به جذب بازدید کننده کند. جزئیات فنی در کدنویسی و طراحی صفحه شما، از جمله توضیحات متا، تگ‌های عنوان، متن جایگزین تصویر و ساختار URL، با موتورهای جستجو ارتباط برقرار می‌کند تا به آن‌ها بگوید که سایت شما درباره چه چیزی است و بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که در آنجا پیدا کنند.

این عناصر سئو داخلی نمی توانند باعث شوند که یک صفحه بد در گوگل عملکرد خوبی داشته باشد.

آیا طراحی سایت وکالت نیاز به به روز رسانی دارد؟

اگر وب سایت شرکت حقوقی شما قدیمی است، نیاز به طراحی مجدذ دارید. در عصر اینترنت امروزی، مشتریان باهوش ترند. از آنجایی که اینترنت به آنها امکان دسترسی به اطلاعات زیادی در مورد هر چیزی را می دهد، مشتریان انتخاب های بیشتری دارند.

آنها قبل از اینکه تصمیم بگیرند کسب و کار خود را به چه کسی بدهند یا از چه کسی مشاوره حقوقی بگیرند، تمام اطلاعاتی را که می توانند مطالعه می کنند.

مردم زمان بیشتری را به صورت آنلاین صرف جستجوی وکیل، بررسی اعتبار و سابقه حرفه ای خود، خواندن توصیفات مشتریان گذشته و حال، و بررسی بسیاری از حقایق و مطالب دیگر می کنند.

اگر طراحی سایت وکالت شما غیرحرفه ای به نظر برسد، اعتبار خود را به عنوان یک وکیل از دست خواهید داد. اگر مشتریان جدید از نحوه ارائه آنلاین برند خود تحت تأثیر قرار نگیرند، به شما مشکوک خواهند شد.

برخی از اشتباهات غیر قابل اصلاح در طراحی سایت وکالت

برخی از اشتباهات طراحی وب سایت وجود دارد که می تواند تمام زحمات شما را از بین ببرد، این اشتباهات می تواند در طراحی وب سایت پزشکی و یا حتی در طراحی وب سایت فروشگاهی ظاهر شود و محدود به طراحی سایت وکالت نیست. در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تصاویر استعاری: شاید تصویری از صفحه شطرنج یا دارت در گذشته جالب و جذاب بود اما امروزه بسیار تکراری شده اند. با این حال، برخی از طراحان هنوز به این عکس های خارج از جعبه تکیه می کنند. چرا؟ چون آسان است. ساده ترین و ارزان ترین راه برای ایجاد طراحی صفحه اصلی این است که یک عنوان در مورد “رویکرد استراتژیک” شرکت بنویسید و آن را در کنار تصویر یک صفحه شطرنج قرار دهید.

فرمت بسیار باریک: قابل توجه است که هر کسی هنوز سایت های باریکی با عرض 1024 پیکسل طراحی می کند. در رایانه‌های جدید، این سایت‌های نازک از لحظه راه‌اندازی به طرز مضحکی ضعیف و قدیمی به نظر می‌رسند.

این به این دلیل است که وضوح مانیتور بسیار فراتر از 1024 پیکسل افزایش یافته است. حتی لپ‌تاپ‌های کوچک معمولاً نمایشگرهایی با وضوح بالا با پهنای بیش از 1900 پیکسل دارند.

بهترین وب سایت های امروزی از طراحی سایت واکنش گرا برای گسترش وب سایت برای پر کردن بیشتر صفحه استفاده می کنند.

حدس من این است که اکثر طراحان وب که هنوز سایت هایی با پهنای 1024 پیکسل ایجاد می کنند احتمالاً در طراحی سایت واکنش گرا خوب نیستند.

عکس های شیک: پرتره وکیل بدون شک تاثیرگذارترین عنصر زندگی نامه یک وکیل است. چرا؟ زیرا تصاویر واکنش عاطفی سریع و قدرتمندی را برمی انگیزند به گونه ای که کلمات نوشته شده نمی توانند آن احساس را منتقل کنند.

بهترین وب سایت های امروزی عکس های بزرگ، زیبا و پر نور دارند که کمی شخصیت وکیل را نشان می دهد. با این حال، هنوز برخی از شرکت ها هستند که از عکس های رسمی استفاده می کنند.

با این حال، می توانیم با کمک گرفتن از خدمات سئو سایت و آموزش سئو اشتباهات خود را در تولید محتوا در قالب طراحی سایت وکالت، طراحی سایت وردپرس کاهش دهیم.

آخرین کلمه

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به هدف خود رسیده باشید. در این مقاله کوتاه و مفید قصد داشتیم شما را با مراحل اولیه ایجاد یک وب سایت حقوقی آشنا کنیم.

منبع: طراحی سایت حقوقی چیست

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R4Ww
نظرتان را بنویسید