اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 99

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 99
داوطلبینی که در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه سراسری شرکت نمودند میتوانند در زمان مشخص جهت مشاهده نتایج اقدام نمایند. نتایج ارشد سراسری معمولا یک الی دو هفته پس از ثبت نام منتشر میشود و مشاهده نتایج دانشگاه سراسری از طریق سامانه بوده و شما میتوانید با ورود به سامانه و وارد کردن کد ملی و رمز ورود نتایج ثبت نامی را مشاهده نمایید.
نحوه اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سراسری 99

معمولا امکان ثبت اعتراض به نتایج اکثر آزمون ها وجود دارد. تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری نیز از این امر مستثنی نیست. داوطلبانی که هرگونه اعتراضی نسبت به نتایج اعلام شده دارند اگر در زمان مناسبی اقدام کنند ، می توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. زمان دقیق ثبت اعتراض تعیین نشده است اما پیش بینی می شود یک الی دو روز پس از انتشار نتایج ، لینک مربوط به آن در سامانه ارسال درخواست فعال شود.
ثبت درخواست تجدید نظر ، از طریق سامانه ارسال درخواست امکان پذیر است. مراحل ورود به این سامانه به شرح زیر می باشد.
• وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
• از منوی “سیستم پاسخگویی” که در سمت چپ سایت وجود دارد ، گزینه “ارسال درخواست” را انتخاب کنید.
• اگر دارای پروفایل کاربری در این سامانه می باشید ، باید بر روی “ورود به سیستم” کلیک کرده و با درج نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه خودتان شوید.
• چنان چه پروفایل کاربری در این سامانه ندارید ، با انتخاب “عضویت در سایت” مراحل ساخت حساب کاربری جدید را طی کنید.
• با ورود به سامانه ارسال درخواست ، از منوی موجود در قسمت راست صفحه ، گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.
• از منوی کشویی موجود ، “نوع آزمون” و “سال” را به ترتیب «کارشناسی ارشد» و «98» ، انتخاب کنید.
• اگر در زمان مناسبی وارد این سامانه شده باشید ، لینک فعال “اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 98” را مشاهده خواهید کرد.
• با انتخاب آن ، وارد صفحه درج درخواست تجدید نظر شده و می توانید عنوان و متن اعتراض خود را وارد و سپس ثبت نمایید.
چنان چه تمام مراحل فوق را به طور کامل انجام داده باشید ، درخواست خود را در صفحه اصلی سامانه و در صف بررسی خواهید دید. توجه داشته باشید که در این وضعیت ، رنگ عنوان درخواست ، آبی می باشد. تغییر رنگ آن به زرد و سبز به ترتیب به معنای «بررسی توسط کارشناسان» و «پاسخ داده شده» می باشد.
در واقع می توان گفت احتمال بروز خطا در فرآیندهای مهم و از سوی این سازمان معتبر بسیار کم است اما غیر ممکن نیست. بنابراین چنان چه کوچک ترین شکی در نتایج اعلام شده دارید ، حتما نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنید. اگر تایید شود که خوشا به سعادت شما! اما اگر تایید نشود نیز حداقل شانس خود را امتحان کرده اید.

جهت اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری در سال 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری 99

معمولا نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد حدود یک ماه پس از پایان تمام مراحل آن منتشر می شود. داوطلبانی که به موجب قبولی در این مرحله بتوانند وارد دانشگاه شوند ، به عنوان ورودی های بهمن ماه در نظر گرفته می شوند.
متقاضیان جهت دسترسی به کارنامه خود و یا مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد می بایست به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و از طریق یکی از روش های زیر ، وارد صفحه کاربری خود شوند.
• وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
• درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
• وارد نمودن نام ، نام خانوادگی و شماره شناسنامه
با توجه به تمام مطالب گفته شده ، فرصتی به نام تکمیل ظرفیت ، برای داوطلبانی که شانس قبولی خود را در آزمون کارشناسی ارشد از دست داده اند ، فراهم می شود که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمایند. در این راستا مجددا توصیه می کنیم دفترچه تکمیل ظرفیت را به دقت مورد مطالعه قرار داده و کد رشته های استخراج شده از آن را در جایی یادداشت کنید تا به هنگام وارد نمودن در سامانه مربوطه دچار مشکلی نشوید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما رابا نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و زمان اعلام نتایج و نحوه اعتراض به نتایج تمکیل ظرفیت ارشد آشناکنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه امکان پذیر بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.
منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pvRQ
نظرتان را بنویسید