زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
امسال نیز طبق روال سالیان گذشته ، در صورت خالی ماندن ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان ، سازمان سنجش لیست رشته محل های دارای ظرفیت را منتشر کرده و زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 را به اطلاع داوطلبان می رساند . زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان بر اساس نیاز این دانشگاه ها بعد از کسب مجوز از شورای سنجش و پذیرش برای ورودی مهر یا بهمن اعلام می شود .




در صورتی که پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 99 ، تعداد ثبت نام کنندگان دانشگاه های فرهنگیان کمتر از ظرفیت اعلامی آن ها باشد و یا ظرفیت جدیدی توسط این دانشگاه ها اعلام شود ، مرحله مجزایی تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و امکان انتخاب رشته مجدد را برای داوطلبان واجد شرایط فراهم می کند .

 این فرایند برای داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان نشده اند فرصت مناسبی بوده و امکان انتخاب رشته مجدد را فراهم می کند . متقاضیان ضمن اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود شانس دوباره ای برای ورود این دانشگاه بیابند . مجوز برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 توسط شورای سنجش سنجش و پذیرش صادر می شود که در ادامه به بررسی زمان در نظر گرفته شده برای این فرایند می پردازیم . 



زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99
داوطلبانی که در جلسه کنکور 99 حضور داشته و بر اساس کارنامه اولیه ، مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه فرهنگیان شده بودند می توانند در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود ، شانس دوباره ای برای ورود به این دانشگاه ها بیابند .

سال گذشته فرآیند تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در دهه سوم بهمن ماه آغاز شد و پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال 99 صورت گرفت که احتمال دارد امسال هم این مرحله برای بهمن ماه اعلام شود ، اما هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان این فرآیند در سال 99 منتشر نشده است  .



به محض مشخص شدن تاریخ انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 مقاله به روز رسانی می شود .



 با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کنکور 99 منتشر نشده به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع از این بازه زمانی در سال 99 عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .

حتما بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99










به داوطلبانی که به دنبال اخبار و اطلاعیه های برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 هستند توصیه می شود برای اطلاع از جزئیات تکمیل ظرفیت این دانشگاه ، مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

 در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در خصوص تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را یاری می نمایند .












سوالات متداول


1- تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 چه زمانی اعلام می شود ؟
 سال گذشته ، این فرآیند بهمن ماه برگزاری شد و در خصوص زمان تکمیل ظرفیت این دانشگاه در سال 99 خبری منتشر نشده ، به محض اعلام زمان دقیق برگزاری این فرآیند در سال 99 مقاله به روز رسانی خواهد شد .




2-  تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که در این مقاله لینک دسترسی به راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت این دانشگاه قرار داده شده است .




3- دانشگاه های فرهنگیان در چه صورتی اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می کنند ؟
در صورت خالی ماندن ظرفیت دانشگاه ها یا اعلام ظرفیت های جدید ، این فرایند برگزار می شود که به محض اطلاع از بازه زمانی در نظر گرفته شده مقاله را بروزرسانی می کنیم . 

منبع : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/k1gx
نظرتان را بنویسید