کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، برای شرکت در امتحانات پایان ترم تحصیلی سال 99 خود باید پیش از آغاز برگزاری آزمون ها کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند . داوطلبان به این منظور باید وارد سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی شده و کارت ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کنند .

انتهای هر نیم سال تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی ، امتحانات پایان ترم به منظور ارزیابی آموخته های دانشجویان برگزار می شود . معمولا زمان برگزاری امتحانات هر نیمسال مطابق تقویم آموزشی تعیین شده از سوی مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی و برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه محل تحصیل ، مشخص می شود .

دانجشویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی باید مطابق برنامه اعلام شده از سوی دانشگاه ، در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت هم آوا اقدامات لازم را برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم تحصیلی سال 99 خود ، انجام دهند . امکان حضور در جلسه آزمون هر درس دانشگاه علمی کاربردی مستلزم ارائه کارت ورود به جلسه آزمون می باشد . از این رو در ادامه این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .


زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99
دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی پایان هر نیمسال تحصیلی باید برای شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه خود ، کارت ورود به جلسه آزمون را از سایت هم آوا دریافت کنند . داوطلبان به منظور کسب مجوز دریافت کارت ورود به جلسه ، باید نخست ارزشیابی اساتید را تکمیل و سپس باقی مانده شهریه ترم را پرداخت کرده و تسویه حساب کنند .



 کارت ورود به جلسه امتحانات پایانی دانشگاه علمی کاربردی ، معمولا در انتهای ترم و مدتی پیش از آغاز امتحانات فعال می شود و مهلتی چند روزه برای دریافت کارت به دانشجویان ارائه می شود . طبق اعلام معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، امتحانات دروس نظری نیمسال دوم سال تحصیلی 98 - 99 از تاریخ 17 مرداد ماه آغاز خواهد شد . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد .



کارت ورود به جلسه امتحانات پایانی نیم سال دوم سال تحصیلی 98 - 99 دانشگاه علمی کاربردی ، احتمالا اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد



  با توجه به شیوع ویروس کرونا  تعطیل شدن واحد های دانشگاه علمی کاربردی ، در صورت تغییر زمان بندی برگزاری امتحانات و زمان انتشار کارت ورود به جلسه 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99
سامانه هم آوا علمی کاربردی به منظور تسهیل و الکترونیکی کردن امور دانشجویی این دانشگاه استفاده می شود . دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایانی خود می بایست وارد سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir شده و با ورود به صفحه شخصی ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند . 




 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99 :



1 - ورود به سامانه هم آوا دانشکاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir

2 - ورود به صفحه شخصی دانشجویی با استفاده از نام کاربری و رمز ورود

3 - انتخاب گزینه مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه از قسمت دسترسی

4 - بررسی اطلاعات مندرج در کارت و تهیه نسخه چاپی برای ارائه در روز آزمون



 راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99 :



1 -  جست و جوی عبارت " سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی " و یا " edu.uast.ac.ir " در کادر بالا و یا میانی مرورگر





2 - وارد کردن نام کاربری و رمز ورود به سامانه هم آوا





3 - انتخاب گزینه دسترسی ها از منوی بالای صفحه دانشجو





4 - انتخاب گزینه " نمایش و چاپ کارت امتحان "





5 - مشاهده کارت ورود به جلسه و تهیه نسخه چاپی





با توجه به اینکه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات علمی کاربردی از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی بوده ، داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از نحوه ورود به این سایت مطلع شوند .


اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه دانشگاه علمی کاربردی را چگونه باید دریافت کرد ؟
داوطلبان باید به صورت اینترنتی نسخه چاپی کارت خود را تهیه کنند که مراحل دریافت کارت در این مقاله ارائه شده است .

2- برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات علمی کاربردی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت به نام کاربری و رمز ورود سامانه هم آوا نیاز دارند .

3- چه زمانی باید کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کرد ؟
داوطلبان می توانند مدتی پیش از آغاز امتحانات کارت خود را دریافت کنند که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1ZYj
نظرتان را بنویسید