هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 99 مستلزم پرداخت هزینه تعیین شده و تهیه کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام می باشد . با استناد به رویه سال گذشته احتمالا هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99 حدودا 27000 تومان به بالا خواهد بود .

داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای ، می توانند با رعایت شرایط تعیین شده در کنکور کاردانی 99 ثبت نام کرده و رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب کنند . ثبت نام و برگزاری کنکور رشته های با آزمون کاردانی 99 زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود و داوطلبان باید در مهلت تعیین شده از سوی این سازمان نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند .

داوطلبان برای ثبت نام در این پذیرش باید مراحل تعیین شده را تک به تک پیش برده و در نهایت با تایید اطلاعات و انتخاب ها ، ثبت نام خود را نهایی کنند . یکی از مراحل ابتدایی ثبت نام کنکور کاردانی 99 پرداخت هزینه نام نویسی و تهیه کارت اعتباری ثبت نام می باشد . از این رو در ادامه این مقاله ، علاوه بر میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، زمان و نحوه پرداخت این هزینه را ارائه داده ایم .


میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99
هر ساله معمولا لینک پرداخت هزینه کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با آغاز ثبت نام فعال شده و امکان خرید کارت اعتباری تا پایان مهلت نام نویسی این مقطع برای داوطلبان فراهم می شود . زمان ثبت نام کنکور کاردانی 99 از 11 خرداد ماه آغاز شده و تا 18 خرداد ماه ادامه خواهد داشت ، از این رو می توان گفت لینک پرداخت هزینه نیز در این مهلت فعال خواهد بود .

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی معمولا همزمان با آغاز نام نویسی و با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود . با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، با استناد به سال گذشته پیش بینی می شود هزینه ثبت نام کاردانی 99 حدودا 27000 تومان و بالاتر باشد .



داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه غیر انتفاعی باید سریال علاقه مندی انتخاب موسسات غیرانتفاعی را با هزینه ای حدود 6900 تومان خریداری کنند . هم چنین علاوه بر هزینه ثبت نام 600 تومان بابت استفاده از خدمات پیامکی سازمان سنجش با هزینه نام نویسی محاسبه می شود .



به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، این مقاله بروزرسانی شد و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



هم چنین داوطلبان به منظور اطلاع از هزینه ثبت نام و جزئیات نام نویسی کنکور کاردانی 99 می توانند دفترچه راهنمای پذیرش این مقطع را دانلود کرده و مطالعه کنند .


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99
داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش کاردانی فنی حرفه ای که واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی 99 هستند ، به منظور پرداخت هزینه ثبت نام خود باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند . در ادامه با ورود به سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1399 ، باید وارد لینک خرید کارت اعتباری شده و از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک ارائه شده ، هزینه تعیین شده را پرداخت کرده و سریال ثبت نام را دریافت کنند . در ادامه راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99 را ارائه داده ایم .



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه کاردانی فنی و حرفه ای از منوی سمت راست





2 - انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای 1399 "





3 - انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " از قسمت پیوند های مورد نیاز





4 - انتخاب گزینه کارت اعتباری مورد نظر





5 - تکمیل فرم اطلاعات فردی و انتخاب گزینه تایید و ادامه





6 - تایید اطلاعات نمایش داده شده و دریافت شناسه پرداخت و در نهایت ورود به صفحه پرداخت الکترونیکی





به محض آغاز ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی شده و هم چنین لینک پرداخت هزینه ثبت نام در این مقاله فعال خواهد شد .



اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کاردانی را به چه صورتی باید پرداخت کرد ؟
پرداخت هزینه این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل پرداخت در این مقاله توضیح داده شده است .

2- چه زمانی باید هزینه کنکور کاردانی را پرداخت کرد ؟
پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون همزمان با آغاز نام نویسی انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- از چه طریقی می توان سریال ثبت نام کنکور کاردانی را دریافت کرد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی و خرید کارت اعتباری ، می توانند سریال ثبت نام خود را دریافت کنند .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZMw6
نظرتان را بنویسید