آشنایی با مهمترین مزایای سایبان باکس

آشنایی با مهمترین مزایای سایبان باکس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

جنس باکیفیت

همانطور که ذکر شد، قسمت‌های پوششی سایبان باکس از آلومینیوم تولید شده و در نتیجه از کیفیت و استحکام بالایی در برابر عوامل طبیعی برخوردار است.‌ همچنین پارچه سایبان نیز از پارچه‌های برزنتی اسپانیایی تولید می‌شود که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و ضد آب و ضد انجماد است. به علاوه سایر قطعات به کار گرفته شده در این سایبان‌ها از جنس دایکاست و اکستروژن هستند و استحکام قابل توجهی دارند.

قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع

شکل بازویی سایبان باکس این دسته سایبان‌ها طوری است که شما می‌توانید سایبان را در هر ارتفاع و زاویه‌ای تنظیم کنید که مزیتی کلیدی به شمار می‌آید.

پایداری رنگ

در تولید پارچه‌ی این سایبان‌ها از رنگ‌های مرغوب پودری استفاده می‌شود و در نتیجه رنگ این دسته از سایبان‌ها پایداری زیادی دارد و پس از گذشت زمان در اثر آفتاب خوردگی، رنگ سایبان تغییر نمی‌کند.

باز شدن نرم و بی‌صدا

این سایبان‌ها بسیار نرم و راحت باز و بسته می‌شوند و هیچ صدای ناخوشایندی ایجاد نمی‌کنند.

طول عمر بیشتر نسبت به سایر سایبان‌ها

سایبان متحرک باکس به دلیل اینکه پس از استفاده در داخل کاورهای آلومینیومی قرار می‌گیرد، عوامل طبیعی مانند برف و باران، آسیب کمتری به آن وارد می‌کند. در نتیجه این دسته از سایبان‌ها از طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

تنوع در سایز و ابعاد

سایبان‌های باکس را می‌توان در ابعاد مختلف و مناسب با نیاز و سلیقه مشتری طراحی کرد.

استفاده ساده و آسان

طراحی این دسته از سایبان‌ها به شکلی است که هر شخصی می‌تواند به سادگی از آن‌ها استفاده نماید.

امکان انجام تبلیغات

جنس پارچه سایبان باکس به شکلی است که می‌توان هر متن یا آرم دلخواهی را بر روی آن چاپ کرد. در نتیجه از این مزیت می‌توان برای انجام تبلیغات و یا چاپ لوگو بر روی سایبان استفاده کرد.

نظرتان را بنویسید