ایمپلنت ایمپلنت ایرانی ایمپلنت دندانی کیمیا کاشت اطبا

ایمپلنت  ایمپلنت ایرانی  ایمپلنت دندانی  کیمیا کاشت اطبا
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
شرکت کیمیا کاشت اطبا ، به عنوان نخستین و تنها تولید کننده ایمپلنت ایرانی و ایمپلنت دندانی در ایران همواره در تلاش است ، تا با بهره گیری از فناوری های نوین و بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی در جهت ارتقا سطح سلامت جامعه فعالیت نماید.

به همین منظور برای ایمپلنت های تولیدی از دانش روز و بهترین تجهیزات و دستگاه های CNC با دقت بالای سوئیسی استفاده شده است. هم چنین برای اینکه قطعات تولیدی بهترین کیفیت را دارا باشند تیتانیوم Gr4 آمریکایی که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه جهان است در این ایمپلنت به کار رفته است.ایمپلنت های تولیدی پیش از ورود به عرصه فروش و مصرف مراحل مختلفی از جمله کسب مجوز های لازم برای تولید، انجام انواع تست های تضمین کیفیت تولیدی قطعات در آزمایشگاه های معتبر ایران را طی کرده و پس از دریافت تاییدیه های لازم به مرحله تولید انبوه رسیده است.

ایمپلنت ایرانی
ایمپلنت دندانی


این شرکت تلاش دارد تا با بومی ساختن تکنولوژی تولید ایمپلنت های دندانی گامی مهم و بلند در راستای تولید ملی به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و همچنین بی نیاز ساختن کشور از واردات این محصول بردارد.

از آنجا که ارتقا مستمر سطح کیفی ایمپلنت ایرانی و همزمان حفظ توان خرید بیماران و در نهایت کسب رضایتمندی دندانپزشکان و بیمار سر لوحه فعالیت های این شرکت قرار گرفته است، این شرکت همواره خود را مدیون اساتید ، متخصصان ، پزشکان و بیمار میداند که با ارائه نظرات راهگشای خود، ما را در این مسیر یاری رسانده اند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Yyo9
نظرتان را بنویسید