تعمیرات کپی توشیبا - تعمیر کپی - تعمیرات توشیبا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
تعمیرات کپی توشیبا
تعمیرات کپی توشیبا یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط مجموعه مهندسان مرکز تعمیر توشیباست که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دو شیوه «تعمیر در مرکز» و «تعمیر در محل» انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات کپی توشیبا با تجربه بیست ساله در زمینه تعمیرات انواع دستگاه های کپی و به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت سخت افزار ایران، این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که تمامی خدمات مرتبط با این حوزه با رعایت تمامی پارامترهای مطرح شده از سوی کارخانه سازنده ارائه گردد.

همچنین هزینه های دریافت شده بابت سرویس های تعمیر، بر اساس نرخنامه مصوب و اعلام شده از سوی اتحادیه باشد. مزیت ویژه مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت توشیبا) و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد. کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام توشیبا به کاربران آن ارائه دهند.

تعمیرات کپی توشیبا و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا
تلفیق دو مجموعه حیاتی -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- در مرکز تعمیرات کپی توشیبا سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، این مجموعه یکی از پیشروترین و حرفه ای ترین مراکز فعال در حوزه های سرویس و تعمیرات کپی توشیبا گردد و توانایی آن را داشته باشد تا تخصصی ترین نیازهای کاربران این دستگاه را برآورده و تأمین سازد.

مرکز تعمیرات کپی توشیبا با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی توشیبا فراهم گشته است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات توشیبا محدود به سرویس های مرتبط با دستگاه کپی نیست و کاربران سایر دستگاه های توشیبا نیز می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی خواهند گشت.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1Gxo
نظرتان را بنویسید