زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اگر دانشگاه های وزارت بهداشت پس از انتخاب رشته اولیه ارشد 99 همچنان دارای ظرفیت های خالی باشند ، این دانشگاه ها اقدام به معرفی تعداد ظرفیت های خالی و پذیرش داوطلبان می کنند . معمولا زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اواخر مهر ماه می باشد .








دانشگاه ها در صورت تکمیل نشدن ظرفیت بعضی از کد رشته های خود و داشتن صندلی خالی فرصت مجددی را برای انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می دهند و تعداد پذیرش در هر کد رشته را از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به اطلاع داوطلبان می رساند .

اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی در انتخاب رشته 99  قبول نشده اند و یا قبول شده اما از رشته خود رضایت ندارند بسیار مهم است به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به توضیح زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 بپردازیم .



زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99
همان طور که گفته شد اگر صندلی دانشگاه های وزارت بهداشت با انتخاب رشته کارشناسی ارشد تکمیل نشود ، دانشگاه ها اقدام به اعلام تعداد ظرفیت های خالی و انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت می کنند . داوطلبان باید شرایط و رشته محل های دفترچه را با دقت بخوانند و سپس کد رشته ها را ثبت نهایی کنند .

سال گذشته ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد علوم پزشکی نیمه دوم مهر ماه صورت گرفت . پیش بینی می شود در صورت وجود ظرفیت امسال نیز تکمیل ظرفیت این مقطع در فاصله زمانی اواسط تا اواخر مهر ماه انجام شود . هر چند به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعویق اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت احتمال دارد ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد علوم پزشکی کمی دیر تر برگزار شود .



 به محض اعلام زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 متن مقاله بروزرسانی می شود .



به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از تاریخ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 و دریافت اطلاعیه های مربوط به آن عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت









مشاوره زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99
زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت محدود است و معمولا تا 3 روز ادامه دارد . داوطلبان محدودیتی برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 ندارند یعنی تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ( چه آنهایی که در پذیرش اولیه انتخاب رشته قبول شده و چه آنهایی که قبول نشده اند ) می توانند در فرآیند تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 شرکت کنند .

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده اند می توانند در تاریخ مشخصی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود به سایت ارشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و از نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلع شوند .

مطالعه دقیق اخبار و اطلاعیه ها درباره تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باعث داشتن انتخاب رشته ای موفق در این بازه زمانی می شود . پیشنهاد می شود قبل از ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 ، تمامی نکات ذکر شده در دفترچه راهنما را مطالعه کنید تا در مراحل بعدی پذیرش با مشکلی رو به رو نشوید .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا با داشتن تخصص و آگاهی لازم در مورد زمان تکمیل ظرفیت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 99 داوطلبان را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا یاری می کنند .














سوالات متداول


1- تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 چه زمانی انجام می شود ؟
تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99 معمولا در اواخر مهر ماه صورت می گیرد که تاریخ دقیق آن به همراه لینک ثبت نام تکمیل ظرفیت در متن مقاله بروزرسانی می شود .




2- تعداد صندلی های خالی ارشد وزارت بهداشت 99 چقدر است ؟
با توجه به اینکه ظرفیت ها خالی ارشد وزارت بهداشت در سال پیش 400 بوده است ، به محض اعلام ظرفیت ها خالی ارشد 99 وزارت بهداشت متن مقاله بروزرسانی می شود .




3- کدام دسته از داوطلبان امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهداشت 99 را دارند ؟
همان طور که در متن مقاله گفته شد همه داوطلبان مجاز شده در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 99 امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را دارند .

منبع : زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4ZP7
نظرتان را بنویسید