تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نشده اند مهلت دیگری به عنوان آخرین فرصت تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته در نظر می گیرد . این مرکز احتمالا مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را به مدت چند روز تمدید خواهد نمود .




آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور 99 مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می شوند باید در بازه زمانی مشخصی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

با توجه به این که دانشگاه آزاد مهلت کافی برای تکمیل فرم انتخاب رشته داوطلبان در نظر می گیرد ، با این وجود هستند داوطلبانی که فرصت کافی برای بررسی لیست رشته محل ها و اولویت بندی آن ها نداشته و به دلایل مختلف از این فرایند جامانده و موفق به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نمی شوند .

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور یاری داوطلبان مهلتی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 در نظر گرفته تا این دست از متقاضیان نیز بتوانند برای انتخاب رشته اقدام کنند .

با توجه به اهمیت این مهلت برای جاماندگان از انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، در ادامه این مقاله به بررسی تاریخ تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 پرداخته و به محض اطلاع رسانی این دانشگاه مقاله بروزرسانی خواهد شد .   



تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
با توجه به مطالب گفته شده احتمالا امسال هم بعد از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، شاهد تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 خواهیم بود که اعلام این فرآیند توسط سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت خواهد گرفت .

با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری 99 و تغییرات صورت گرفته در زمان انتخاب رشته احتمالا تمدید مهلت انتخاب رشته این دانشگاه در شهریور ماه و بلافاصله بعد از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشد که به محض اطلاع دقیق از این بازه زمانی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد .




 به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد










از آنجایی که تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، آخرین فرصت برای متقاضیان انتخاب رشته این دانشگاه ها است توصیه می شود حتما در مهلت مقرر به سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام نمایند . 

در نظر داشته باشید در این مرحله نیز امکان ویرایش فرم انتخاب رشته برای کلیه داوطلبان فراهم می باشد و همه متقاضیان می توانند با استفاده اط اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه ازاد و کد ملی خود وارد فرم انتخاب رشته شده و انتخاب های خود را جابه جا ، حذف یا اضافه کنند .



در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد



 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص برای شما به ارمغان آورند .












سوالات متداول


1- زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
در صورتی که مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته را تمدید کند ، احتمالا زمان آن در شهریور ماه خواهد بود و پس از مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2- آیا امکان ویرایش فرم انتخاب رشته در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد فراهم می شود ؟  
 طبق متن مقاله داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند که در این مقاله لینک دسترسی به نحوه ویرایش فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار گرفته است .






3- در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز به انتخاب چند کدرشته محل هستند ؟
 همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و تمدید مهلت آن داوطلبان می توانند تا 100 کدرشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rDjk
نظرتان را بنویسید