وضعیت سربازی متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
رئیس اداره سرمایه نیروی انسانی گفت : مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد 99 وجود ندارد . اما اگر مهلت یکساله آنان پس از آزمون و یا قبل از اعلام نتایج به پایان برسد می بایست اقدامات لازم را انجام دهند .
به دنبال اعلام تعویق در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 و برخی نگرانی‌های مطرح شده از سوی متقاضیان مشمول سربازی ، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را ارائه کرد .

امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت وگو با ایسنا ، درباره نگرانی برخی از مشمولان سربازی که متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بودند ، گفت : برابر قانون و مقررات وظیفه عمومی مهلت مقرر در قانون برای فارغ التحصیلان کارشناسی و ارشد یک سال است و این مدت تمدید نشده است . بنابراین در صورت سپری شدن این مدت مشمولان وظیفه باید خود را برای انجام خدمت وظیفه عمومی به دفاتر پلیس +10معرفی کنند .
وی ادامه داد : در مورد کنکور کارشناسی ارشد نیز هماهنگی‌ های لازم انجام خواهد شد و مشکلی برای شرکت در کنکور برای متقاضیان وجود نخواهد داشت ، اما اگر پس از شرکت در کنکور و تا قبل از اعلام نتایج مهلت یک ساله آنان به اتمام رسیده باشد ، لازم است که اقدام به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود کنند تا وارد غیبت نشوند .
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود : در صورت قبولی این افراد در دانشگاه امکان ادامه تحصیلشان وجود دارد و منعی برای آن نیست . از همین رو نیز توصیه ما به متقاضیان این است که در این خصوص نگرانی نداشته باشند . در صورت لزوم هماهنگی بین ستادکل و مسئولان مربوطه در این بخش نیز انجام خواهد شد .



منبع : وضعیت سربازی متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PLD4
نظرتان را بنویسید