زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 شرکت کرده اند می توانند پس از اعلام نتایج این آزمون در زمان مشخص شده به سایت hoosh8.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام نتیجه خود را مشاهده نمایند .


کلیه شرکت کنندگان آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم پس از برگزاری این آزمون منتظر اعلام نتایج خود خواهند بود . طبق اطلاعیه مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 احتمالا دو الی سه هفته پس از برگزاری این آزمون خواهد بود .

دانش آموزان باید در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی در سایت hoosh8.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند که در ادامه به شرح جزئیات زمان دریافت نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 99 - 1400​ پرداخته شده است .


زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 99 - 1400 کافیست به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir مراجعه نموده و با ثبت کد ملی دانش آموز و رمز عبور همگام وارد پورتال شخصی خود شوند .

سال گذشته نتایج این آزمون در شهریور ماه اعلام شد که پیش بینی می شود این نتایج برای در سال تحصیلی جدید نیز در شهریور ماه اعلام شود .

 به محض اعلام نتایج ازمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان 99 - 1400 در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



توصیه می شود برای اطلاع دقیق از تاریخ آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید .


داوطلبانی که جهت مشاهده نتایج آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم تیزهوشان 99 - 1400 با مشکل مواجه شده اند می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت کارنامه خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید .



سوالات متداول

1- زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در چه تاریخی است ؟
این نتایج احتمالا در شهریور ماه اعلام می شوند که به محض اعلام زمان دقیق آن ها در این مقال اطلاع رسانی می شود .

2- نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به چه صورت قابل دریافت هستند ؟
همانطور که در این مقاله گفته شد ، این نتایج به صورت اینترنتی و در سایت  hoosh8.medu.ir  قابل دریافت هستند .

3- برای ورود به پرتال شخصی در سایت hoosh8.medu.ir چه چیزهایی نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله گفته شد ، برای ورود به پرتال شخصی دانش آموز باید در سایت hoosh8.medu.ir به کد ملی و رمز همگام نیاز است .

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JwQl
نظرتان را بنویسید