دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی پذیرش در رشته های با آزمون کاردانی فنی و حرفه ای هستند باید چند روز پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و روز آزمون همراه داشته باشند . معمولا کارت ورود به جلسه کاردانی اوایل مرداد ماه منتشر می شود .


پذیرش مقطع کاردانی فنی و حرفه ای در طی سال های اخیر دستخوش تغییراتی شده است . از سال 98 به بعد پذیرش برخی از رشته های نسبتا پرطرفدار این مقطع به صورت با آزمون و پذیرش سایر رشته های ارائه شده به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود .داوطلبانی که متقاضی رشته های با آزمون هستند باید در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کنند .

کلیه داوطلبان باید قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 کنند . در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی از جمله ساعت و محل برگزاری آزمون ، شماره داوطلبی و اطلاعات سهمیه داوطلب ذکر شده است . در این مقاله قصد داریم زمان و راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 و هم چنین اطلاعات قابل ویرایش را به داوطبان ارائه کنیم .


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
معمولا هر ساله چند روز پیش از برگزاری کنکور کاردانی ، کارت ورود به جلسه آزمون از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . طبق اطلاعیه سازمان سنجش کنکور کاردانی 99 در تاریخ 3 مرداد ماه برگزار خواهد شد ، بنابراین پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای 99 از اواخر تیر ماه منتشر خواهد شد .



 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 :

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با ورود مشخصات و اطلاعات خواسته شده کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 بصورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org می باشد .

داوطلبان باید بعد از مراجعه به سایت و وارد کردن اطلاعات آزمون ، کارت خود را مشاهده کرده و اقدام به پرینت ( چاپ ) آن کنند . همانطور که از تصویر زیر مشخص است با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ، وارد سامانه شوید .





به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، لینک دریافت کارت در این قسمت فعال خواهد شد



شماره پرونده و کد رهگیری در رسید ثبت نام درج شده است . داوطلبان در صورتی که به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی نداشته باشند می توانند با ثبت در خواست در سازمان سنجش ، اطلاعات خود را بازیابی کنند .

ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
احتمالا همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 در سایت سنجش ، امکان ویرایش برخی اطلاعات مانند معدل دوره دیپلم ، ممکن باشد . موضوعی که درباره آن مطمئن هستیم عدم امکان ویرایش اطلاعات مرتبط با روز آزمون مانند گروه آزمایشی و شهر محل برگزاری آزمون است .

طبق سال های گذشته احتمال میدهیم امکان ویرایش انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 با توجه به رشته محل های ارائه شده در متمم و اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی 99 فراهم شود . 


رفع نواقص احتمالی در کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
اگر بعد از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، تناقضی بین اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و اطلاعات مندرج در کارت آزمون مشاهده کردید جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد زیرا می توانید با مراجعه حضوری با باجه های رفع نقص سازمان سنجش ، اقدام به تصحیح اطلاعات مندرج روی کارت کنید .

از ایرادات مشاهده شده می توان به اشتباه در تصویر مندرج در روی کارت ، شهر محل برگزاری آزمون و یا گروه آزمایشی اشاره کرد . دقت داشته باشید مراجعه به باجه های رفع نقص تنها برای افرادی است که اطلاعات صحیح را وارد فرم ثبت نام خود کرده اند و تناقض بین اطلاعات ثبت نامی و کارت آزمون می بینند .

اگر شما موضوعی را به اشتباه در فرم ثبت نام خود وارد کرده اید یا از ثبت نام جا مانده اید بهتر است قبل از مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص و با ثبت درخواست اینترنتی در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش ، درخواست خود را مطرح کنید .

هم چنین توصیه می شود با توجه به بدون آزمون بودن تمامی رشته های ارائه شده کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، داوطلبان برای پذیرش این دانشگاه نیز ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
اگر قصد ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه خود را دارید یا از آزمون جا مانده اید می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . 

سوالات متداول

1-  کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را به چه طریقی باید دریافت کرد ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون بصورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار ، لینک دریافت کارت در این مقاله نیز فعال خواهد شد .

2- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه زمانی منتشر می شود ؟  
کارت ورود به جلسه این آزمون چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، برای دریافت کارت اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده ، کد رهگیری و ... مورد نیاز است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4rX
نظرتان را بنویسید