مجتمع آموزشی گیلار

مجتمع آموزشی گیلار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مجتمع آموزشی گیلار

مجتمع آموزشی گیلار، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای ، با همکاری گروهی از اساتید مجرب و متخصص، دوره های تخصصی و عمومی کامپیوتر، حسابداری ، بازاریابی، مدیریت و زبان را با ارائه مدرک معتبر با رویکرد بازار کار ارائه می کند.

آموزشگاه گیلار در کنار ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی در راستای بازار کار، ایجاد انگیزه در جوانان را جزء لاینفک برنامه های خود قرار داده و عمیقاً به این موضوع معتقد است که موفقیت دانشجو، لازمه موفقیت مجتمع آموزشی گیلار خواهد بود.

مجتمع آموزشی گیلار زیر مجموعه شرکت ویرا فناوران گیلار (گروه گیلار)است  که از شرکت های مورد حمایت پارک علم و فناوری گیلان بوده و توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق شناخته شده است. محمد صدیقی مدیر عامل شرکت ویرافناوران گیلار است که مدیر و موسس چندین فروشگاه اینترنتی، مجله اینترنتی و آموزشی است. 

چرا مجتمع آموزشی گیلار 

*صدور گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای

 *برگزاری کلاس ها از مقدماتی تا پیشرفته

* آموزش نکات کاربردی مناسب بازار کار 

 *هزینه مناسب و پایین برای ثبت نام کلاس ها 

*امکان اقساطی شدن شهریه کلاس ها

 *تضمین کیفیت کلاس 

*تخفیفات ویژه برای ایام خاص

 *امکان دریافت ویدیو جلسات

با حضور در کلاس های آموزشگاه گیلار، از کاربر مبتدی کامپیوتر به یک متخصص تبدیل می شوید و همچنین مدرک معتبر دریافت می کنید.  مجتمع گیلار، به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر در رشت، به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس به دنبال شغل دلخواه خود باشید و از این گواهینامه به منظور ارتقا شغلی یا استخدام خود بعنوان یک متخصص جهانی کامپیوتر استفاده کنید.

 

لینک مرجع https://igilar.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7v8r
نظرتان را بنویسید