راهنمای بازدید از مجتمع کوهسر مشهد

راهنمای بازدید از مجتمع کوهسر مشهد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
electronic-panel

مشهد مقدس به دلیل داشتن جاذبه های معنوی و تفریحی زیادی که دارد، گردشگران زیادی را هر سال به خود جذب می‌کند. به همین دلیل خدمات رفاهی زیادی در این شهر ساخته شده که مجموعه کوهسر یکی از اصلی‌ترین آن‌هاست. مجتمع کوهسر محلی برای تفریح، ورزش، خرید و استراحت است که برای گردشگران و حتی ساکنان مشهد هم بسیار جذاب می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید به مشهد سفر کنید پیشنهاد ما به شما این است که مشهد را تنها سفری زیارتی در نظر نگیرید.

در این شهر شما می‌توانید از جاذبه‌های بسیار زیادی که دارد، مکان‌های تفریحی، ییلاقات اطراف و غذاهای خوشمزه بسیار لذت ببرید و سفری خاطره انگیز برای خودتان و خانواده بسازید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از این جاذبه‌ها را که اتفاقا تمام موارد بالا را می‌توانید به یکباره در آن تجربه کنید به شما معرفی کنیم.

معرفی مجتمع کوهسر

زیربنای این ساختمان 2500 متر است که در ارتفاع 20 متری در شهر مشهد و در 5 طبقه ساخته شده است. این مجموعه علاوه بر خدمات تفریحی دارای 220 واحد در بخش تجاری نیز می‌باشد. مجتمع کوهسر در 3 فاز مجزا ساخته شده است. شاید اولین موردی که این مجموعه نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب می‌کند نمای خاص و زیبای آن باشد. این مجتمع در یکی از بهترین محله‌های مشهد ساخته شده که دسترسی شما را به اصلی‌ترین بلوارهای مشهد مانند؛ هاشمیه، وکیل آباد و نماز راحت کرده است.

به این ترتیب شما می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی به راحتی خود را به این مجموعه برسانید. همچنین وجود یکی از بام‌های مشهد در این محل شما می‌توانید از منظره شهر در شب لذت ببرید و یا به پیاده روی در این محل بپردازید که مطمئنا برای شما بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.

امکانات رفاهی کوهسر مشهد

این مجتمع دارای پارکینگ‌های مسقف و روباز با تجهیزات حفاظتی خاصی می‌باشد تا گردشگران با مشکل جا پارک برای ماشین خود مواجه نباشند. اما در صورتی که شما با تور مشهد از تبریز سفر کرده باشید و خودروی شخصی نداشته باشید می‌توانید از تاکسی‌های اختصاصی کوهسر استفاده کنید. از دیگر خدمات رفاهی این مجموعه سیستم گرمایش و سرمایش آن است تا مسافران و همشهریان عزیز در هر زمان از سال بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. امکان دسترسی به خدمات بانکی نیز در این مجموعه امکان پذیر است و نیازی نیست نگران عملیات بانکی خود باشید.

امکانات تفریحی مجتمع کوهسر

همانطور که بالاتر اشاره کردیم این مجتمع 3 فاز دارد که اولین فاز آن شامل امکانات تفریحی و ورزشی می‌شود. شما در این بخش می‌توانید انواع بازی‌های کامپیوتری یا تفریحاتی مانند بولینگ و بیلیارد رو تجربه کنید. سالن بولینگ مجموعه کوهسر یکی از مجهزترین سالن‌های بولینگ در مشهد می‌باشد. شما می‌توانید با اطلاع از ساعت کاری مجموعه به این تفریحات بپردازید و از کافی شاپ آن هم استفاده کنید. از دیگر امکانات بسیار هیجان انگیز فاز 1 کوهسر، اتاق فرار آن است که شما در تیم‌های 4 تا 8 نفره می‌توانید سه سناریو جذاب فرار را امتحان کنید.

فاز دوم مجتمع کوهسر به زمینه ورزش اختصاص داده شده است. سالن بدنسازی، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، استخر و غیره از جمله ورزش‌هایی است که شما می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید. شما در این سالن‌ها می‌توانید به آموزش زیر نظر مربیان حرفه‌ای نیز مشغول شوید. همچنین زمین تنیس در مجتمع کوهسر هم برای آموزش، هم تفریح و هم تماشای بازی‌ها اختصاص داده شده است. البته که به غیر از این خدمات شما در فاز دوم می‌توانید زیر دست ماساژورهای حرفه‌ای تجربه ماساژ را داشته باشید و ریلکس کنید.

https://akharinnews.com/images/1401/06/3/images_1662382162.jpg

اما سومین فاز مجتمع کوهسر به بخش تجاری و فروشگاه‌ها اختصاص داده شده است. معماری زیبای این بخش به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر خرید بتوانید عکس‌های زیبایی از خودتان ثبت کنید. از دیگر امکانات فاز سوم می‌توان به رستوران‌های موجود در آن اشاره کرد. در این رستوران در کنار منظره بسیار زیبایی که از شهر و حرم مطهر شاهد خواهید بود میتوانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فودی را با کیفیت عالی امتحان کنید. و در آخر تالار بزرگ مجتمع کوهسر که دارای 4000 نفر ظرفیت است و شما می‌توانید مراسمات بزرگ خودتان را در این تالار برگذار کنید.

در صورتی که شما ساکن تهران باشید و قصد سفر به مشهد را دارید با خرید تور مشهد از تهران می‌توانید در بهترین هتل‌های شهر مشهد اقامت کنید و از انواع جاذبه‌های مذهبی و تفریحی آن لذت ببرید. به غیر از مجتمع کوهسر که در این مقاله به عنوان یکی از مناطق تفریحی رفاهی مشهد به آن اشاره کردیم شما می‌توانید در بهترین رستوران‌های مشهد در طرقبه و شاندیز استفاده کنید، از بازارهایی مانند پروما، کیان سنتر، الماس شرق و غیره خرید کنید و در پارک‌های وکیل آباد، کوهسنگی و... به تفریح و استراحت بپردازید.

آدرس مجموعه کوهسر

مشهد – بلوار هاشمیه – بین هاشمیه 60و62

ساعت کاری مجتمع کوهسر مشهد

از ساعت 7 صبح الی 10 شب می‌توانید از امکانات تفریحی – رفاهی کوهسر استفاده کنید.

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر