ماساژ سر و صورت در شیراز

ماساژ سر و صورت در شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماساژ مهروماه

ماساژ سر و صورت در شیراز

 

ماساژ سر و صورت در شیراز یکی از انواع ماساژ شخصی یا Self-Massage است که در آن با استفاده از حرکات کششی، فشاری و دورانی عضلات منطقه سر، صورت و گردن سعی در کاهش تنش ها و استرس های روزانه، از بین بردن چین و چروک های سطحی، لیفت کردن عضلات، رفع افتادگی های مختلف و ... دارد. در ماساژ سر و صورت در شیراز، ماسورهای حرفه ای که به طور دقیق نقاط حساس و قابل تحریک سر، صورت و گردن را می‌شناسند، این نقاط را هدف قرار داده و با حرکات تخصصی و صحیح و هدف باز گرداندن آرامش به تحریک آن‌ها می‌پردازند.

نتیجه ماساژ سر و صورت شیراز، افزایش جریان خون در ناحیه سر، صورت و گردن است. این افزایش جریان خون سبب اکسیژن رسانی و تغذیه هر چه بهتروست صورت، گردن و سر خواهد شد. این نوع ماساژ دارای مزایای بسیاری است و با اهداف گوناگونی انجام می‌گیرد  و نتایج متعددی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1. بهبود وضعیت کلی پوست

2. بهبود وضعیت کشسانی و الاستیسیته پوست صورت و گردن

3. کاهش خطوط و چین و چروک های سطحی

4. بهبود دردهای موضعی در ناحیه گردن، صورت و سر

5. بهبود سردردهای میگرنی

6. کاهش اضطراب، تنش ها و استرس ها

7. از بین بردن خستگی های مزمن چشم، سر و گردن

8. بهبود وضعیت خواب

9. بهبود خون رسانی به ریشه موها و رشد بهتر موها

10. بهبود سیستم ایمنی سر و گردن با تحریک غذذ لنفاوی آن و تخلیه این غدد

11. افزایش قدرت حافظه

12. کاهش نوسانات فشار خونی

و ...

اگر شما هم حس می‌کنید به ماساژ سر و صورت در شیراز نیاز دارید، کافی است با سالن ماساژ در شیراز ما تماس بگیرید و درخواست تنظیم وقت برای ماساژ سروصورت در شیراز مهر و ماه را ثبت نمایید.

برای از بین بردن خستگی چشم، رفع بی خوابی، بهبود سر درد، آزاد کردن عضلات ناحیه سر و گردن، تقویت ماهیچه های صورت و پاکسازی سینوس ها، هیچ چیز بهتر از یک ماساژ خوب و کامل سر و صورت نیست. دراین ماساژ، ماسور با استفاده از روغن های گیاهی معطر و حرکات موزون انگشتان خود، حس آرامش را به شما خواهد داد. شما می توانید این ماساژ را با سایر ماساژها ترکیب کنید و یا به تنهایی از آن لذت ببرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AJPO
نظرتان را بنویسید