کرایه ون دربستی

کرایه ون دربستی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
حامد نظرزاده

اجاره ون دربستی


اجاره ون دربستی برای مسافرت‌های خانوادگی بسیار بهینه و مقرون به صرفه خواهد بود . امکان اجاره ون دربستی برای کلیه مسیرهای داخلی شهر تهران با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن به همراه راننده در پارسه گشت فراهم شده است . با استفاده از این خدمات می تواند کلیه کارهای اداری، شخصی و تشریفاتی خود را با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت خدمات و هزینه رقابتی انجام دهید . جهت اجاره ون دربستی کافیست پس از انتخاب نوع ون، برنامه دقیق سفر، مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد روز یا ساعت مد نظر خود را با تماس تلفنی در اختیار کارشناسان ما قرار دهید . کارشناسان ما در پارسه گشت اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهند .

کرایه ون دربستی


معمولا کرایه ون دربستی ثابت در نظر گرفته می شود و نرخ آن برای سفر های خارج از شهر و زمان شبانه تغییر پیدا کند . با این حال تغییر زیادی در تعرفه گشت های درون شهری اعمال نخواهد شد . در محاسبه کرایه ون دربستی برای مسافرت و طی کردن مسیر های بین شهری، علاوه بر موثر بودن تعداد کیلومتر مسیر، نوع جاده (صافی/کوهستانی/خاکی) بر روی قیمت کرایه تاثیر گذار خواهد بود . به همین دلیل برای اجاره ون از تهران تا شمال، با توجه به تعداد کیلومتر کم قیمت بالا تری ارائه می شود و برای سرویس های کویر مرنجاب و کویر مصر با توجه به تعداد کیلومتر خاکی قیمت ها تا حد قابل توجهی تغییر می کند .برای کرایه ون دربستی و دیگر خدمات پارسه گشت می توانید با شماره 0216299599 تماس بگیرید


ماشین تشریفات


ماشین تشریفات به خودرویی گفته می‌شود که دارای سایز بزرگی تری بوده و با توجه به ویژگی‌های لوکس بودنش اغلب برای مصارف تجاری و حمل مقامات حکومتی و مراسم تشریفات مورد استفاده قرار می‌گیرد . حجم موتور این خودروها اغلب بین محدوده ۲ تا ۳٫۵ لیتر می‌باشد که بیشتر از خودروهای عادی بوده ‌است خودروی تشریفاتی در مراسمات تشریفاتی استفاده می‌شوند . تشریفات خودرو به خدماتی گفته می شود که در آن از خودروهای تشریفاتی برای جا به جایی مقامات کشوری یا مهمانان ویژه استفاده می شود . شرکت‌های بزرگ برای حضور در جلسات ویژه و پذیرایی از مهمانانشان و همچنین برگزاری مراسم‌ها و مهمانانی که حضور آن ها بدون تشریفات عملا بی معنی می باشد، به دنبال بهترین اتومبیل‌ها برای جا به جایی مهمانان خاص و ویژه خود هستند.

خودرو تشریفاتی


خودرو تشریفاتی به خودروهایی گفته می شود که از محبوبیت بالایی در بین سیاست مداران برخوردار هستند . این نوع خودروها به عنوان ماشین تشریفات مورد استفاده قرار می‌گیرند و به واسطه شکوه و قدرتی که از آن برخوردار هستند، می‌توانند همه افراد را تحت تاثیر قرار دهند . خودرو تشریفاتی از استانداردهای جهانی برای جا به جایی افراد برخوردار هستند و تعداد زیاد و متنوعی از خودروهای کلاسیک و مدرن را شامل می‌شوند . از جمله این خودروها می‌توان به اتومبیل های لوکس، بی ام دبلیو ایکس، هیوندای و یا مدل هایی از کیا و تویوتا اشاره کرد .


ون تشریفات


اگر دارای کسب و کاری هستید که به واسطه آن نیاز دارید ارتباطات زیادی با افراد برقرار کنید، ناخواسته رفت و آمدهای شما برای برگزاری جلسات حضوری بیشتر خواهد شد . یکی از مسائلی که استفاده از ون تشریفات در آن به شما کمک می‌کند، حمل و نقل و جا به جایی آسان برای شرکت در جلسات و سمینارهاست . وقتی ارتباطات شما گسترش پیدا می‌کند و با افراد شاخصی در ارتباط باشید، برای برگزاری جلسه یا ملاقات با آن ها، مسیرهای طولانی را باید طی کنید یکی از مهم‌ترین دلایل، استفاده از ون تشریفات فرار از رفت و آمد با خودروی شخصی در ترافیک سنگین و رعایت و حفظ حریم شخصی خود و میهمانان ویژه شماست . یکی دیگر از مواردی که استفاده از ون تشریفاتی را برای شما کاربردی تر می کند، استفاده از این نوع ون ها در سفرهای درون و برون شهری است . ون های تشریفات سفر را برای شما لذت‌بخش خواهند کرد . این نوع خودرو ها دارای امکاناتی نظیر یخچال، سیستم صوتی، وسایل پذیرایی، قهوه ساز، safe box  و… می باشند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j7qv
نظرتان را بنویسید