دریافت گذر واژه تامین اجتماعی

دریافت گذر واژه تامین اجتماعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > اخبار > دریافت گذر واژه تامین اجتماعی

امکان دریافت گذر واژه تامین اجتماعی به طرق مختلفی امکان پذیر است. پس از ورود به سامانه بازیابی و ساخت گذره واژه سوابق بیمه تامین اجتماعی می توانید هر یک از راه های تعیین شده را که مایل هستید انتخاب و برای دریافت گذرواژه خود اقدام نمایید. خوشبختانه بازیابی گذرواژه سوابق بیمه تامین اجتماعی به صورت الکترونیک امکان پذیر است لذا می توانید پس از مراجعه به سایت بیمه تامین اجتماعی، برای این منظور اقدام نمایید. در ادامه روش بازیابی رمز بیمه تامین اجتماعی را به صورت تصویری برای شما بیمه گذاران عزیز ارائه خواهید داد.
نحوه ثبت نام در سیستم:
پس از مراجعه به آدرس اینترنتی هر یک از سامانه های مرتبط با خدمات غیر حضوری سازمان به صورت اتوماتیک به آدرس account.tamin.ir منتقل خواهید شد. در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده‌اید همانطور که در شکل زیر مشخص شده است روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.
نکات قابل توجه:
1. کلیه اطلاعات هویتی می‌بایست مطابق با اطلاعات کارت ملی و شناسنامه باشد. دقت داشته باشید در صورت عدم تطابق اطلاعات وارد شده حساب کاربری برای شما ایجاد نخواهد شد.
2. افرادی که کد ملی و شماره شناسنامه یکسانی دارند لازم است هر دو قسمت کد ملی و شماره شناسنامه را با مقدار یکسان پر نموده و از وارد نمودن عدد 0 (صفر) به جای شماره شناسنامه خودداری نمایند.
3. در به خاطر سپردن پاسخ سوالات امنیتی خود دقت داشته باشید. این سوالات جهت بازیابی گذرواژه شما مورد استفاده قرار می‌گیرند.
4. خواهشمند است در وارد نمودن شماره تلفن همراه و ایمیل خود دقت نمایید. این اطلاعات پر ارتباطی سامانه‌های سازمان تامین اجتماعی با شما می‌باشد.
فرمت مجاز جهت ثبت گذرواژه:
• باید با کاراکترهای لاتین باشد.
• باید با یک حرف آغاز شود.
• باید حداقل شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.
• طول گذرواژه نباید کمتر از 8 کاراکتر باشد.
• گذرواژه نباید شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی باشد.
• فقط کارکترهای لاتین حرف و عدد و ! # $ % & مجاز می‌باشند.
بیمه شده گرامی در حفظ و نگهداری رمز (گذرواژه) خود دقت نمایید، مسئولیت افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن به عهده شما می باشد.
راهنمای ثبت نام در سایت جدید سوابق بیمه تامین اجتماعی
مشاهده سوابق بیمه با اهداف مختلفی می تواند انجام شود. اینکه بدانیم تاکنون چقدر سابقه بیمه تامین اجتماعی داریم و آیا همه سوابق بیمه ما اعمال شده است یا خیر برای ما مهم می باشد. در اینجا در مورد انواع روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی یا شماره بیمه صحبت می کنیم.
در صورتیکه برای بازنشستگی، بیمه بیکاری، شکایت از کارفرما بابت رد نشدن سوابق بیمه، سختی کار و دیگر موضوعات مربوط به تامین اجتماعی نیاز به مشاوره تلفنی یا حضوری دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی یا حضوری بیدبرگ که به صورت تخصصی در حوزه بیمه تامین اجتماعی فعالیت می کند بهره مند شوید.
نحوه تعیین بهترین رمز عبور تامین اجتماعی
پس از اینکه مراحل لازم را برای دریافت گذر واژه تامین اجتماعی پشت سر گذراندید، باید گذرواژه ای را تعیین نمایید. گذرواژه تعیین شده باید شرایط زیر را داشته باشد.
• کارکترهای مورد استفاده برای رمز عبور حتما باید لاتین باشد. لذا قبل از وارد نمودن رمز عبور خود، حتما کیبورد را به حالت انگلیسی در بیاورید.
• اگر تصمیم به تعیین رمز عبور عددی دارید، حتما باید قبل از آن یک حرف را وارد نمایید (رمز عبور باید با حرف آغاز شود).
• در رمز تعیین شده حتما باید یک کارکتر بزرگ و یک کارکتر کوچک قرار دهید. (برای ایجاد کارکتر بزرگ می توانید به صورت همزمان shift و کلید مورد نظر را وارد نمایید.)
• طول گذرواژه تعیین شده نباید از 8 کارکتر کمتر باشد و می تواند شامل عدد بزرگتری نیز باشد.
• گذرواژه تعیین شده نباید شامل نام ؛ نام خانوادگی و کد ملی باشد. زیرا این موارد به راحتی قابل هک شدن هستند.
• برای قوی تر کردن رمز عبور خود می توانید از کارکترهای & % $ # ! استفاده نمایید.(کارکترهای مجاز برای وارد نمودن رمز عبور می باشند).
در صورتی که مشکلی در رابطه با رمز عبورهای تعین شده دارید و یا اینکه قادر به ایجاد رمز عبور به هر دلیلی نمی باشید، با شماره های پشتیانی 9099072952 ( از سراسر کشور) و 9099072952 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

Source: دریافت گذر واژه تامین اجتماعی
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nygR
نظرتان را بنویسید