کارسنج karsanj.net - ورود به سایت کار سنج مدارس

کارسنج karsanj.net - ورود به سایت کار سنج مدارس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1

سامانه کارسنج دانش آموزان

کارسنج در واقع محصول تجربه و دانش است با فناوری روز در هم آمیخته و ابزاری قوی و کاآمد را پدید آورده که می تواند مدرسه را در جهت اجرای مدیریت آموزشی علمی بسیار یاری رساند.

سامانه کارسنج با هدف ارائه خدماتی مانند برگزاری کلاس های آنلاین، بررسی تکالیف دانش آموزان، ارائه برنامه ریزی مطالعه صحیح و ثبت نمره راه اندازی شده است. مدارس می بایست پس از ورود به سایت سامانه کار سنج به آدرس karsanj.net اقدام به عضویت نمایند و دانش آموزان را معرفی کنند. دانش آموزان هم می توانند با دانلود برنامه و یا از طریق سایت از امکانات آن استفاده کنند.

نحوه ثبت نام مدارس در سامانه کارسنج karsanj.net

مدارس برای استفاده از خدمات سایت کارسنج باید در سامانه karsanj.net ثبت نام نمایند. نحوه ثبت نام مدارس در سامانه کارسنج karsanj.net به صورت اینترنتی بوده و علاقه مندان می بایست برای ثبت نام در سامانه کارسنج، فرمی ارائه شده است که مدارس می بایست به دقت به ثبت اطلاعات در آن پرداخته و سپس فرم را به آدرس ایمیلی که در سایت این سامانه قرار گرفته است ارسال نمایند.

 

با توجه به خدماتی که سایت کارسنج ارائه می دهد، هزینه ای نیز از مدارس دریافت می شود. هزینه خرید اشتراک در سامانه کارسنج بستگی به نوع خدمات و بروزرسانی های سیستم داشته و در هر سال تحصیلی متفاوت است. حتی ممکن است به خاطر ارائه خدمات جدید در طول سال تحصیلی نیز هزینه ای افزون بر هزینه قبلی از مدارس دریافت شود. مدیران مدارس می بایست پس از تکمیل فرم ثبت نامی، نام نویسی خود را انجام دهند. همچنین کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سامانه که شماره آن در انتهای فرم ثبت نام درج شده است تماس حاصل فرمایند.

برای ورود به این سامانه روی دکمه زیر کلیک نمایید

ورود به سامانه

امکانات شبکه مدارس برتر ایران

– برگزاری کلاس آنلاین
– آموزش مجازی و آزمون تکدرس و جامع
– ارائه و تحویل آنلاین تکالیف

تلفن پشتیبانی

۰۲۱-۴۴۸۵۱۲۱۶

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BKMN
نظرتان را بنویسید