زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری از طرف ارتش جمهوری اسلامی ایران که مجری برگزاری این آزمون است به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های افسری ارتش اعلام خواهد شد . داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر شده که معمولا آذر ماه است ، نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه هوایی شهید ستاری اقدام نمایند .

ارتش جمهوری اسلامی ایران هر سال با برگزاری آزمون اختصاصی از میان علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های افسری از جمله دانشگاه هوایی ستاری دانشجو پذیرش می کند . تمامی مراحل ثبت نام آزمون ، مصاحبه و اعلام نتایج توسط این ارگان و از طریق سایت ارتش انجام می شود .

هر داوطلب می تواند در صورت دارا بودن شرایط ورود به دانشگاه شهید ستاری ، ابتدا هزینه ثبت نام را به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم پرداخت کرده و از طریق سایت ثبت نام که همان سایت gozinesh.aja.ir می باشد ، فرم اینترنتی را تکمیل کند .

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که چنانچه داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در بازه زمانی در نظر گرفته شده از دست دهد ، امکان شرکت در بقیه مراحل آزمون شهید ستاری را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون مهلت و زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری در سال 99 ارائه شده است .


زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری 99
سال گذشته زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری از 2 آذر لغایت 16 دی ماه اعلام شده بود و داوطلبان به مدت 44 روز فرصت داشتند فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را تکمیل کنند .

طبق روال سال گذشته پیش بینی می شود تاریخ و زمان ثبت نام این آزمون همانند سال گذشته اوایل آذر ماه و به مدت 44 روز باشد . در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه شهید ستاری در سال 99 اعلام نشده است و در صورت انتشار خبر جدید در این خصوص ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .





در نظر داشته باشید داوطلبان متقاضی ثبت نام و تحصیل در دانشگاه افسری شهید ستاری می توانند برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه پیرامون زمان ثبت نام و شرکت در این آزمون ، عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی شوند .

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری در سال 99 مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق آن در این بخش قرار می گیرد .


 چنانچه به هر دلیل از ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری جا مانده اید در صورت علاقه به استخدام در مقطع درجه داری نیروی انتظامی می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید .


داوطلبان می بایست بر اساس منابع اعلام شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران ، خود را برای شرکت در آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری آماده کرده و با دریافت کارت ورود به جلسه ، سر جلسه آزمون حضور یابند . داوطلبان باید قبل از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، دفترچه ثبت نام دانشگاه های افسری را با دقت مطالعه کنند و با نحوه ، شرایط ثبت نام دانشگاه هوایی ستاری آشنا شوند .



 در نظر داشته باشید کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری 99 ، از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی سوالات شما می باشند .






سوالات متداول

1- زمان ثبت نام دانشگاه افسری ستاری از چه طریقی به اطلاع داوطلبان می رسد ؟  
ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار دفترچه ثبت نام جدول زمان بندی این آزمون را در سایت خود منتشر می کند که به محض اعلام زمان دقیق مقاله بروزرسانی خواهد شد . 



2- ثبت نام دانشگاه هوایی ستاری در چه سایتی انجام می شود ؟
در سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می شود که به محض آغاز لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده می شود .

3- زمان ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری چه تاریخی است ؟
بر اساس تجربیات سال گذشته احتمالا اوایل آذر ماه آغاز شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n4NP
نظرتان را بنویسید