نکاتی که باید برای سپردن فرش خود به قالیشویی بدانیم

نکاتی که باید برای سپردن فرش خود به قالیشویی بدانیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویژگیهای اصلی که  یک قالیشویی در پردیس باید داشته باشد

1- قیمتهای  قالیشویی در پردیس منصفانه باشد

اولین نکته ای که یک مجموعه خوب و حرفه ای باید مد نظر داشته باشد این است که همواره باید قیمتهایی منصفانه و منطقی به مشتریان خود دهد  ،تا مخاطبانش با خیال آسوده که هزینه اضافی پرداخت نمیکنند ، قالی و فرشهای خود را به قالیشویی بسپارند.

2- انجام کار حرفه ای با آخرین دستگاهها و متد روز و مواد با کیفیت

یک قالیشویی در پردیس برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کند باید مجهز به بهترین دستگاها برای شستشو فرش و مبل باشد و از مواد فوق کیفیت استفاده کند تا مبل و فرش آسیب نبیند .و باید نهایت انصاف را داشته باشد که از مواد عالی و دارای تاریخ استفاده کند .

3-دارای پرسنل با وجدان کاری باشد

دارابودن یک پرسنل حرفه ای و با وجدان یکی از نکات بسار  مهم است ، چرا که هم مشتری و هم صاحب صنف باید از وجدان کاری پرسنل خیالشان راحت باشد تا بدانند کار محوله را به نحو احسنت انجام میدهند و فرشهای مشتری تمیز و بدون نقص تمیز کنند که صاحبان قالیشویی در پردیس باید این نکته را در جذب پرسنل مد نظر قرار دهند.

4-رفوگری را به نحو احسنت انجام دهند

همیشه مقصود مشتریان از سپردن فرش به قالیشویی در پردیس تمیز کردن فرش نیست و از قالیشویی میخواهند که فرش خود را تعمیر و رفو کنند که با انجام یک کار تمیز و حرفه ای عیب فرش درست شود تا مجبور نشوند یک فرش نو تهیه کنند. بنابراین یکی از وظایف اصلی قالیشویی انجام رفوگری حرفه ای و دقیق است.

5- موگیری دقیق انجام شود.

یکی از کارهای که فرش را تمیز میکند و نو به نظر میرسد انجام موگیری  دقیق از فرش میباشد ، که قالیشویی خوب باید این مهم را به خوبی انجام دهد.

6- دستگاه مبل شو داشته باشند.

از اموری که به قالیشوییها سپرده میشود ، شستشوی مبل است که خیلی اهمیت دارد . چرا که جایگزینی مبل با یک مبل نو خیلی سخت و هزینه بر است ، و از طرفی اگر مبل خوب شسته نشود انگار که کهنه است ، بنابراین قالیشویی در پردیس در این زمینه وظیفه خطیری دارد ، که اگر به درستی انجام گیرد ، مشتریانش تبدیل به مشتری دائمی خواهند شد.

در انتهای مقاله از شما همراهان همیشگی میخواهیم تا با نظرات خود این مقاله را کامل کنید و اطلاعات دقیقی را با معرفی بهترین قالیشویی در پردیس به ما دهید .قالیشویی در پردیس مکانی است که ما بتوانیم با خیال آسوده فرشها و قالیهای خود را به آنجا بسپاریم و مطمئن باشیم که فرشهای تمیز و سالمی تحویل میگیریم. امروزه به دلیل گران شدن بیش از پیش اجناس و کالاها خرید لوازم نو از جمله فرش کار آسانی نیست و به همین علت ، هر گاه فرشهایمان عیب و نقصی پیدا کند ، نمیتوان به راحتی یک فرش نو را جایگزینش کرد ، بنابراین ناچاریم که آن را به دست قالیشویی حرفه ای بسپاریم تا عیب آن را برطرف کند و فرش سالمی را به ما دهد ، بنابراین پیدا کردن یک قالیشویی در پردیس امر بسیار مهمی است که باید در انتخاب آن دقت فراوانی مصروف داشت .

این موضوع فقط درباره فرش صدق نمیکند و مبلمان نیز از وسایل بسیار گران محسوب میشود و اگر به دلیل کثیفی ، مبل کهنه به نظر رسد، نمیشود به راحتی آن مبل را با یک دست مبل نو جایگزین کرد، بنابراین اهمیت یک قالیشویی خوب و معتبر که بتواند مبلهایمان را به خوبی ، تمیز کند ، نمایان میگردد که اکثر قالیشویی ها به خصوص قالیشویی در پردیس نیز این به این امکان مجهز میباشند.

از موضوعات قابل توجه دیگر این است که به دلیل تازه تاسیس بودن شهرهایی مثل پرند و پردیس و…. اصناف در این شهرها با مشکل معرفی صنف خود روبرو هستند و از سویی مردم ساکن این شهرها نیز نمیدانند که برای مراجعه به صنف خوب و معتبر و مطمئن به کجا مراجعه کنند ، به طور مثال قالیشویی در پردیس کدام حرفه ای و معتبر است که بتوانند به راحتی به آنها قالی ها و فرشهای خود را بسپارند ، به همین منظور آنچه که مقصود نهایی سایت پاسخ تو است ، این است که اصناف مختلف را در شهرهای مختلف معرفی کند تا هم صاحبان اصناف و هم مردم شهرهای مختلف بتوانند به سهولت به مقصود خود خاصه در این مقاله که در ارتباط با قالیشویی در پردیس است به منظور خود دست یابند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8G5l
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر