لوگو چیست و چرا بیزینس شما به لوگو نیاز دارد؟ (قسمت دوم)

لوگو چیست و چرا بیزینس شما به لوگو نیاز دارد؟ (قسمت دوم)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

 

در مقاله قبل توضیح دادیم که لوگو چیست و چرا برای هر کسب و کار داشتن یک آرم و لوگوی اختصاصی اهمیت دارد.امروز نیز در ادامه این مقاله به بررسی باقی موارد اهمیت لوگو برای بیزینس ها می پردازیم.

● ارتباط را تشویق می کند

مردم امروز به ارتباط اهمیت می دهند. آن‌ها می‌خواهند با برندهایی که از آن‌ها خرید می‌کنند تعامل داشته باشند و با آن‌ها آشنا شوند تا به جای اینکه صرفاً مانند یک مصرف‌کننده احساس کنند، بخشی از یک جامعه هستند. لوگو راهی عالی برای تقویت ارتباط با بازار هدف شما و دعوت از آنها برای شناخت برند شما است.با یک لوگوی هدفمند و استقبال کننده، می توانید قلب و روح برند خود را به مردم نشان دهید. می توانید آنها را دعوت کنید و به آنها بگویید که تجارت شما گرم و دعوت کننده است. همانطور که مردم لوگوی شما را می بینند و با برند شما احساس راحتی می کنند، به احتمال زیاد از وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند و شروع به تعامل با شما در آن پلتفرم ها می کنند.هنگامی که تعامل و ارتباط شروع شد، وارد مرحله بعدی سفر مشتری شده اید و به خوبی در راه به دست آوردن یک مشتری جدید هستید. برای رسیدن به آنجا، به آن لوگوی گرمی نیاز دارید که توجه بازار هدف شما را جلب کند و آنها را به آمدن و ارتباط دعوت کند.برای سفارش طراحی لوگو به آرمکده اینجا کلیک کنید.

● به شما کمک می کند متمایز شوید

ممکن است یک محصول یا خدمات عالی برای ارائه به مردم داشته باشید. با این حال، کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که نوع مشابهی از محصولات با کیفیت مشابه را ارائه می‌دهند، به‌نظر می‌رسد که کسب آگاهی و جذب سرنخ غیرممکن به نظر برسد. در واقع، افرادی که واقعاً به دنبال یک محصول یا خدمات خاص هستند، با نتایج و توصیه‌ها بمباران می‌شوند. وقتی در مورد آن فکر می کنید، شانس انتخاب کسب و کار شما از بین همه مشاغل دیگر بسیار بعید به نظر می رسد.خبر خوب این است که محصول یا خدمات شما تنها ابزاری نیست که برای به دست آوردن سرنخ در اختیار دارید. یک لوگو کسب و کار شما را از سایر مشاغل موجود در صنعت شما متمایز می کند. این به شما این فرصت را می دهد که برند خود را شخصی کنید و علاقه مردم را جلب کنید. با لوگوی خود، می توانید صنعت خود را همراه با برند منحصر به فرد خود به نمایش بگذارید. اجازه دهید مردم ببینند شما چه کسی هستید، چه چیزی را مطرح می کنید، و چه چیزی کسب و کار شما را با لوگوی شما منحصر به فرد می کند.

● مشتریان وفادار ایجاد می کند

در تجارت، هدف شما فقط یک بار فروش نیست، بلکه ایجاد پایگاهی از مشتریان وفادار است که بارها و بارها به شما باز می گردند. لوگوی شما به مشتریان شما کمک می کند تا محصولات و خدمات شما را در هر کجا که می بینند به راحتی شناسایی کنند. چه در یک قفسه، از طریق تبلیغات، در رسانه های اجتماعی، نتایج جستجو یا موارد دیگر، لوگوی شما با مشتریان شما تماس می گیرد و به آنها اجازه می دهد بدانند این محصول یا خدمات متعلق به شماست و می توانند به آن اعتماد کنند.برای کسانی که قبلاً از محصولات شما استفاده کرده اند و آنها را دوست داشته اند، لوگوی شما مانند مهر اعتماد و تأیید است. به مشتریان شما اشاره می کند تا بدانند چه چیزی بخرند. آنها را قادر می سازد تا به برند شما وفاداری کنند و منبع ثابتی داشته باشند تا هر زمان که به انواع چیزهایی که می فروشید نیاز دارند به آنها مراجعه کنند.هنگامی که آنها به مشتریان وفادار تبدیل می شوند، لوگوی شما همچنین به آنها تصویری می دهد تا با دیگران به اشتراک بگذارند تا تجارت شما را توصیه کنند. همانطور که آنها انجام می دهند، لوگوی شما با اشتراک گذاری دوباره شروع به کار می کند و افراد جدید از کسب و کار شما آگاه می شوند و سفر مشتری را آغاز می کنند.

چگونه یک لوگو بسازم؟

یک لوگوی عالی فقط یک تصویر خسته کننده نیست که رنگ یا شخصیتی را به چهره یک تجارت اضافه کند. این راهی برای آگاه کردن بازار هدف شما از کسب و کار شما، ایجاد آشنایی و ایجاد حس اعتماد در مشتریان بالقوه است. با این حال، به خاطر داشته باشید که شما باید به اندازه سایر جنبه های کسب و کار خود برای لوگوی خود تلاش کنید. در حالی که یک لوگوی حرفه ای و باکیفیت قدرت افزایش سرنخ ها و تبدیل های شما را دارد، یک لوگوی آماتور با طراحی ضعیف می تواند دقیقا برعکس عمل کند.مطمئن شوید که لوگوی شما واضح و خوانا باشد، حاوی رنگ ها و شخصیت منحصر به فرد برند شما باشد و تصویری کاملاً متعلق به شما و مرتبط با بازار هدف شما داشته باشد.زمان، پول و تلاش خود را صرف طراحی حرفه ای آن کنید تا یک لوگوی یکپارچه و چشمگیر ارائه دهید. یکی از گزینه های عالی جستجوی آنلاین برای مسابقات طراحی است که در آن می توانید برنده یک طراحی لوگوی باورنکردنی و حرفه ای برای کسب و کار خود شوید! یک شرکت طراحی لوگو با نتایج و بررسی های عالی پیدا کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما لوگوی برجسته، منحصر به فرد و باکیفیت مورد نیاز کسب و کار شما را دریافت می کند.

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oM4B
نظرتان را بنویسید