اعلام نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی 1400 در طی دو مرحله مجزا پیش از آغاز نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی منتشر می شود. دانشجویان وزارت بهداشت برای مشاهده این نتایج و انجام اقدامات بعدی باید به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.




دانشجویان دارای سهمیه شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت که در موعد مقرر در نقل و انتقالات علوم پزشکی ثبت نام کرده بودند می توانند نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست خود را از سایت انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر پزشکی مشاهده نمایند.

نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی قبل از تشکیل کلاس های هر نیمسال تحصیلی اعلام شده و در اختیار دانشجو قرار می گیرد. دانشجویان می بایست از زمان دقیق اعلام نتایج انتقالی مطلع بوده تا از مهلتی که دانشگاه مقصد برای ثبت نام پذیرفته شدگان در نظر گرفته است جا نمانند. به همین دلیل در ادامه مقاله برای اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج این فرایند به بررسی اعلام نتایج نقل و انتقالی شاهد و ایثارگران کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1400 می پردازیم.



زمان اعلام نتایج انتقالات شاهد و ایثارگران علوم پزشکی 1400
زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران 1400 در دو زمان مختلف اعلام می شود . متقاضیانی که برای انتقالی در نیمسال اول یعنی ورودی مهر ماه درخواست انتقالی خود را در سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir به ثبت رسانده بودند قبل از مهر ماه و تقریبا از اواسط شهریور می توانند نتیجه پذیرش خود را مشاهده نمایند.



دانشجویانی که درخواست تغییر محل تحصیل برای نیمسال دوم تحصیلی 1400 یعنی ورودی بهمن ماه را به ثبت رسانده بودند نیز می توانند قبل از شروع کلاس ها، حدودا در نیمه دوم دی ماه برای مشاهده جواب خود به سایت انتقالی شاهد و ایثارگران علوم پزشکی مراجعه کنند.



سایت مشاهده نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی



متقاضیانی که به هر دلیل در نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی پذیرفته نشده اند، می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از شرایط و جزئیات پذیرش این فرآیند برای دوره های بعدی مطلع شوند.



همچنین برای اطلاع به موقع از مراحل مختلف نقل و انتقالات علوم پزشکی می توانید عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده تا اخبار مرتبط را در اسرع وقت دریافت نمایید.



بیشتر بخوانید: جزئیات نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران پزشکی



نحوه مشاهده نتایج انتقالی شاهد و ایثارگران علوم پزشکی 1400
مراحل مشاهده نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران نیز مانند نقل و انتقالات علوم پزشکی ویژه دانشجویان بدون سهمیه است . با این تفاوت که سامانه ثبت نام و پذیرش آن های با یکدیگر متفاوت بوده و برای مشاهده نتایج هر یک باید به سامانه مشخص خود مراجعه نمود.



دانشجویانی که در ثبت نام نقل و انتقالات ویژه شاهد و ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی 1400 شرکت کرده اند می بایست در موعد مقرر که بر اساس هر نیمسال تحصیلی مشخص می شود به سایت شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به مشاهده نتیجه پذیرش خود بپردازند.



برای رفاه حال داوطلبان نحوه مشاهده نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش درخواست نقل و انتقالی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر 1400 را همراه با راهنمای تصویری آن در قسمت زیر ارائه شده است.



ابتدا به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و به انتهای صفحه بروید.







شماره دانشجویی و کد ملی خود را وارد کرده و گزینه پیگیری درخواست ثبت شده را کلیک کنید.







سایر دانشجویانی که دارای سهمیه شاهد و ایثارگر نبوده ولی در نقل و انتقالات علوم پزشکی شرکت کرده بودند می توانند با مطالعه مقاله زیر به مشاهده نتیجه خود بپردازند.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی









با طی کردن مراحل ذکر شده می توانید اطلاعات پذیرش خود را مشاهده کرده و جواب موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقالی خود را دریافت نمایید. در صورتی که با درخواست شما موافقت شده باشد باید اقدامات لازم برای انتقال از دانشگاه مبدا به مقصد را انجام دهید.



سایر دانشجویانی که در دانشگاه های تحت حمایت وزارت علوم در حال تحصیل هستند باید از سامانه دیگری که در مقاله زیر به توضیح آن پرداخته شده است برای ارائه درخواست نقل و انتقالات اقدام نمایند. در صورت پذیرش این درخواست، متقاضیان می توانند مدارک خود را برای ثبت نام در دانشگاه مقصد فراهم نمایند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند دانشجویانی را که دارای سهمیه شاهد و ایثارگر بوده و قصد پذیرش و یا مشاهده نتایج درخواست نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی 1400 را دارند راهنمایی کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار دهند.



در ادامه بخوانید: نقل و انتقالات دانشگاه های سراسری









سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی چه تاریخی است ؟
با توجه به نیمسال تحصیلی اول و دوم که قصد انتقالی دارید، نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی ویژه ایثارگران منتشر می شود.




2- سایت اعلام نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران ویژه علوم پزشکی چیست ؟
لینک ورود مستقیم به سامانه اعلام نتایج نقل و انتقالات ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در داخل متن مقاله موجود است.




3- نحوه مشاهده نتایج پذیرش نقل و انتقالات ایثارگران علوم پزشکی چگونه است ؟
با توجه به راهنمای تصویری ارائه شده در متن مقاله می توانید نتایج انتقالی پزشکی را مشاهده نمایید.

منبع : اعلام نتایج نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/owxX
نظرتان را بنویسید