رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از ارگان های متقاضی جذب نیرو آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1400 ، دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند . علاقه مندان به فعالیت در حوزه رشته های مورد نیاز دانشگاه ها می توانند با اطلاع از رشته های شغلی ارائه شده و رشته های تحصیلی مورد نیاز ثبت نام این آزمون انجام دهند .




آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1400 به صورت هماهنگ در سراسر کشور به منظور تامین نیروی انسانی دستگاه های دولتی من جمله دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود . داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1400 می بایست از رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز مطلع شده و پس از بررسی دقیق رشته ها نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند .

متقاضیان آزمون وزارت بهداشت سال جاری باید نخست رشته های شغلی ارائه شده هر دانشگاه و استان را بررسی کرده و سپس رشته و مقطع تحصیلی مجاز به نام نویسی در هر یک از این رشته ها را مطالعه کنند و در صورت احراز شرایط تجانس ، در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 ثبت نام کنند .

لذا با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت اطلاع داوطلبان از رشته های آزمون سال جاری در ادامه این مقاله نخست رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 و سپس رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 را ارائه داده ایم .



رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400
هر سال آزمون استخدامی وزارت بهداشت به منظور تکمیل کادر اجرایی و نیروهای مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود . بدیهی است که رشته های شغلی ارائه شده هر یک از دانشگاه ها و شهر ها متفاوت از دیگری و بر اساس نیاز های واحد دانشگاهی می باشد .



با استناد به این موضوع داوطلبان باید نخست رشته های ارائه شده استان و یا منطقه مورد نظر خود را بررسی کرده و از رشته های شغلی مورد پذیرش مطلع شوند . سپس در صورت یافتن رشته شغلی مورد هدف باید رشته های تحصیلی مورد پذیرش هر یک از این شغل های ارائه شده مطلع شوند .



اهمیت این امر به این دلیل است که معمولا در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای هر یک از رشته های شغلی ارائه شده در هر یک از دانشگاه ها رشته و مقطع تحصیلی لازم برای انتخاب آن کد شغلی تحت عنوان " شرایط احراز تحصیلی " مطرح می شود .



رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مانند تمام دوره های قبلی همزمان با آغاز مهلت نام نویسی آزمون و با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون منتشر می شود . در ادامه رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال گذشته ارائه شده که به محض اعلام لیست جدید بروزرسانی خواهد شد.



رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99



مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود در صورتی که موفق به یافتن رشته شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود را در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 نشده اند لیست رشته های استخدامی سایر دستگاه های اجرایی را نیز بررسی کرده و در صورت علاقه برای شرکت در آزمون این سازمان ها نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سال 1400 می بایست به هنگام ثبت نام اینترنتی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت رشته شغلی مورد نظر خود را در فرم آزمون وارد کنند .



متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سال جاری می توانند با بررسی رشته های شغلی ارائه شده در دانشگاه علوم پزشکی مورد نظر خود و با در نظرگیری فاکتور هایی مانند ظرفیت ، سهمیه پذیرش ، علاقه و ... مناسب ترین رشته شغلی ارائه شده را انتخاب کنند .



رشته های شغلی ارائه شده دانشگاه های علوم پزشکی و آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مانند تمام دوره های قبلی همزمان با آغاز مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های مختص وزارت بهداشت و با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون منتشر می شود .



همانطور که پیش از این اشاره شده ، رشته های ارائه شده در هریک از دانشگاه های کشور با دیگری متفاوت می باشد . هم چنین بنا به نیاز واحد های دانشگاهی لیست رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت هر سال با سال قبلی متفاوت است . در ادامه لیست رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام سال گذشته را ارائه داده ایم که به محض انتشار لیست جدید بروزرسانی خواهد شد.



رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99



مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سال 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود در صورتی که موفق به یافتن رشته شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود را در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 شده و ثب نام خود را انجام داده اند با اطلاع از منابع آن رشته برای آزمون آماده شوند .

حتما بخوانید: منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت










اگر پس از مطالعه مقاله رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی 1400​ سوالی درباره رشته های این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1- رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا لیست رشته های شغلی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی ، همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون منتشر می شود که بلافاصله در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- فارغ التحصیلان کدام رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت هستند ؟
معمولا مقاطع و رشته های تحصیلی مورد پذیرش هر دوره از آزمون استخدامی وزارت بهداشت با دوره قبلی متفاوت بوده که به محض اعلام لیست رشته های مجاز سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- آیا تجانس رشته تحصیلی داوطلب و رشته شغلی انتخابی در آزمون ، برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت حائز اهمیت است؟
بله . همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان متقاضی باید طبق شرایط احراز رشته تحصیلی هر کد شغلی ، رشته شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند .

منبع : رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kA05
نظرتان را بنویسید