دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه آزمون دکتری 1401 مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه شده اند، می بایست دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 1401 را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود و نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب خود در این سایت اقدام نمایند.




سازمان سنجش برای پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری که مجاز به انتخاب رشته از میان رشته محل های دانشگاه های سراسری شدند، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1401 منتشر و در آن تمامی جزئیات مربوط به فرآیند انتخاب رشته را درج می کند.

داوطلبان این مرحله از آزمون موظف اند ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه اقدام نموده و در صورت دارا بودن تمامی شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری 1401 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند. در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 1401 برای علاقه مندان قرار داده می شود.



لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 1401
داوطلبانی که پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان و دانشگاه غیرانتفاعی شده اند با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته می توانند از تمامی شرایط و ضوابط ، مدارک مورد نیاز و نحوه انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دکتری 1401 و همچنین روش گزینش نهایی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

دفترچه انتخاب رشته دکتری معمولا همزمان یا یک روز قبل از آغاز فرآیند انتخاب رشته، بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد تا داوطلبان فرصت کافی برای مطالعه و بررسی رشته محل های ارائه شده را داشته باشند. دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 هنوز منتشر نشده که به محض انتشار، لینک دانلود آن در این بخش قرار خواهد گرفت.



دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1400

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری
حجم فایل: 4.5MB
منبع:سنجش
دانلود فایل



حتما بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری



مشاوره دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری 1401
دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 شامل قسمت های مختلف سهمیه های موثر در انتخاب رشته دکتری، جزئیات مندرج در کارنامه اولیه آزمون دکتری، راهنمای انتخاب رشته دکتری، لیست رشته محل های ارائه شده در هر دانشگاه، ظرفیت و موارد دیگر می باشد.

داوطلبانی که پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکترا، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمودند، می بایست حدودا چند هفته پس از پایان مهلت انتخاب رشته نتایج دعوت به مصاحبه خود را در سایت فوق مشاهده نمایند.

هر یک از داوطلبانی که حد نصاب تراز قبولی اعلام شده توسط دانشگاه های سراسری را کسب کرده باشند، به مصاحبه آن دانشگاه ها دعوت می شوند و می توانند بر اساس علاقه در زمانی که توسط دانشگاه اعلام می شود در مصاحبه دکتری شرکت کنند.










علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری 1401 می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری سال 1401 می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

در ادامه بخوانید: راهنمای جامع مشاوره انتخاب رشته دکتری









سوالات متداول


1- در چه زمانی امکان دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری برای داوطلبان وجود دارد ؟
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری می توانند در اردیبهشت ماه جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند .




2- ​آیا در دفترچه انتخاب رشته دکتری، رشته محل های دانشگاه آزاد نیز درج شده است ؟
خیر ، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجزا منتشر خواهد شد و به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ، لینک دانلود آن در متن مقاله قرار داده خواهد شد .




3- امکان انتخاب چند کدرشته امتحانی از لیست رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری برای داوطلبان وجود دارد ؟
داوطلبان می توانند حداکثر 50 کدرشته محل را متناسب با رشته امتحانی خود انتخاب نمایند . جزئیات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب رشته در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jz9R
نظرتان را بنویسید