کاشت مژه چیست و چگونه بهترین مرکز کاشت مژه را انتخاب کنیم؟

کاشت مژه چیست و چگونه بهترین مرکز کاشت مژه را انتخاب کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
fariba-pas
تفاوت کاشت مژه در سالن های زیبایی و کلینیک
بسیاری از خانم هایی که می خواهند کاشت مژه انجام دهند ، تفاوت کاشت مژه در آرایشگاه و کلینیک زیبایی را نمی دانند. کاشت مژه که در سالن های زیبایی انجام می شود ، به صورت موقتی بوده و آرایشگری که یکسری دوره را گذرانده است ، اینکار را انجام می دهد. اگر شما در یک آرایشگاه کاشت مژه انجام دهید ، نیاز است که هر سه هفته یکبار برای ترمیم مژه اقدام کنید یعنی کاشت مژه در سالن زیبایی به صورت موقتی بوده و دائمی نیست.

اما کاشت مژه در بهترین کلینیک های زیبایی تهران به صورت دائم و توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می گیرد. مژه های شما پس از کاشت در مرکز زیبایی دقیقا مثل کاشت ابرو و کاشت مو ، حالت رشد خود را حفظ می کنند و ریزش ندارند. یعنی کاشت مژه کلینیک های زیبایی دائمی بوده و با توجه به ماندگاری بالای آنها ، نیازی به ترمیم مداوم ندارند.

در ضمن به دلیل آنکه کاشت مژه در کلینیک های زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد ، عوارض جانبی آن کمتر از کاشت مژه در آرایشگاه است. با همه این توضیحات ، توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید برای همیشه مژه های طبیعی و پر حجمی داشته باشید ، با یکبار هزینه کردن کاشت مژه های خود را در کلینیک و زیر نظر پزشک انجام دهید.

متخصصان پوست و مو روش کاشت مژه مصنوعی و یا موقت را توصیه نمی کنند زیرا در طولانی مدت ( بیش از یک یا چند ماه ) موهای خود فرد نیز دچار ریزش می شود.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKxr
نظرتان را بنویسید