دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
از میان 66 رشته امتحانی ارائه شده برای مقطع کاردانی به کارشناسی 99 ، پذیرش در 16 رشته با کنکور است و متقاضیان این رشته ها می بایست پس از ثبت نام در زمان مقرر با تهیه کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون حضور یابند . معمولا کارت ورود به جلسه کارشناسی ناپیوسته چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود .

داوطلبانی که موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی شدند ، و یکی از 16 رشته با آزمون را انتخاب کرده اند ، در تاریخی معین به رقابت با یکدیگر از طریق شرکت در جلسه آزمون می پردازند . لازم است هر داوطلب برای اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند که قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود .

داوطلبان می توانند با اخذ کارت ورود به جلسه علاوه بر اطلاع از محل و ساعت برگزاری آزمون ، اطلاعات مندرج در کارت را بررسی و در صورت نیاز اقدام به ویرایش اطلاعات کنند . در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه پرداخته ایم .


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
طبق روال سال های گذشته کلیه داوطلبانی که طبق شرایط و ضوابط دفترچه موفق به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 شدند برای حضور در جلسه برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته می توانند چند روز قبل از آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .





با توجه به اینکه کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، در تاریخ 3 مرداد ماه برگزار خواهد شد ، پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه این آزمون از اواخر تیر ماه منتشر شود .


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ناپیوسته 99 صرفا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود . برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته ، پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، می توانید مطابق تصویر به یکی از 4 روش ، با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای از قبیل شماره پرونده ، شماره سریال ثبت نام ، کد پیگیری ثبت نام ، نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کنید و در صورتی که اطلاعات مندرج در کارت مورد تاییدتان است ، اقدام به پرینت ( چاپ ) آن کنید .




ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 99


همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 99 ، لینک ویرایش ثبت نام کارشناسی ناپیوسته 99 نیز فعال می شود و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعاتی از قبیل معدل دوره کاردانی قابل ویرایش است و گروه آزمایشی و شهر محل برگزاری آزمون اطلاعات غیر قابل ویرایش هستند .

با این حال اگر پس از پرینت کارت ورود به جلسه مغایرتی بین اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه و فرم ثبت نام خود مشاهده کردید می توانید برای رفع آن به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنید . لیست باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی به همراه آدرس در سایت سنجش منتشر می شود که داوطلبان در صورت وجود خطا و اشتباه در کارت ورود به جلسه خود می بایست با ارائه کارت شناسایی معتبر اعم از کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به نزدیک ترین باجه مراجعه کنند . 



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 99 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند . برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته 99 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ انتشار در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی از چه طریقی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله فعال می شود .

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت به اطلاعاتی نظیر شماره پرونده و اطلاعات شخصی خود نیاز دارند .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Dn7y
نظرتان را بنویسید