اعلام شرط پذیرش دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه ها

اعلام شرط پذیرش دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، شرط فعال کردن پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها را ارایه درخواست این مراکز مبنی بر پذیرش دانشجو اعلام کرد .

برای مشاوره اعلام شرط پذیرش دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه ها


فاطمه زرین آمیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش درباره پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: برای پذیرش بدون آزمون های سراسری فنی و حرفه ای در اطلاعیه های تکمیلی جزئیات بیشتر و زمان ثبت نام آنها اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان این که به احتمال زیاد ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دوباره انجام می شود، گفت: فعال کردن ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون نیازمند دریافت درخواست دانشگاه ها برای پر کردن ظرفیت های خالی در این کد رشته محل ها است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تا زمانی که این درخواست از دانشگاهی دریافت نشود، پذیرش بدون آزمون امکان پذیر نیست.

زرین آمیزی با بیان این که پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 99 فقط یک بار و آن هم برای نیم سال دوم سال تحصیلی جاری امکان پذیر است، اظهار داشت: فرایند ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد 99 از 23 آذرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت در رشته های با آزمون ممنوع است اما در رشته های بدون آزمون این ممنوعیت وجود ندارد؛ در واقع تکمیل ظرفیت فقط برای رشته های بدون آزمون صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشگاه هایی که مقطع کارشناسی ارشد دارند، از بهمن ماه می توانند نسبت به پذیرش بدون آزمون در کد رشته های خالی از دانشجو، اقدام کنند.

منبع : اعلام شرط پذیرش دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mvy9
نظرتان را بنویسید