زمان انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش برای داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری سال 99 شرکت کردند حدودا در مرداد ماه کارنامه انتخاب رشته را منتشر می کند تا پذیرفته شدگان خود را جهت شرکت در مرحله بعدی آزمون یعنی مصاحبه حاضر کنند .


مدتی بعد از اتمام زمان انتخاب رشته دکتری 99 ، داوطلبانی که رشته محل های مورد علاقه خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کردند ، می توانند برای مشاهده نتایج و کارنامه انتخاب رشته دکتری خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند . در این کارنامه جزئیات مختلفی همچون اطلاعات ثبت نامی ، رشته امتحانی و وضعیت داوطلب در کدرشته های انتخابی ذکر شده است .

از آن جا که دریافت به موقع کارنامه انتخاب رشته به داوطلبان آزمون دکتری کمک می کند که هر چه سریع تر خود را برای مصاحبه دانشگاه هایی که در آن پذیرفته شده اند آماده کنند ، در ادامه زمان انتشار نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 99 اطلاع رسانی شده است . 

زمان انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری 99

مطابق جدول زمانبندی مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری ، زمان انتخاب رشته دکتری 99 نیمه اول اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده و متعاقبا قرار بود کارنامه انتخاب رشته دکتری سراسری 99 اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خرداد ماه منتشر شود ، با این حال به علت تعویق کنکور دکتری این تاریخ دستخوش تغییر شده است .  برای اطلاع دقیق از اخبار مربوط به زمان انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری سراسری 99 می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .



" به محض مشخص شدن زمان انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "

داوطلبان می توانند در رابطه با کارنامه انتخاب رشته دکتری سراسری 99 از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذارند .


سوالات متداول

1- کارنامه انتخاب رشته دکتری چه زمانی منتشر می شود ؟

پیش بینی می شود کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری حدودا در مرداد ماه منتشر شود و به محض مشخص شدن زمان انتشار ، این مقاله به روز رسانی می شود . 


2- از چه طریق می توان کارنامه انتخاب رشته دکتری را مشاهده نمود ؟

کارنامه انتخاب رشته دکتری سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار لینک دسترسی به آن داخل متن مقاله قرار خواهد گرفت . 


3- در کارنامه انتخاب رشته دکتری چه اطلاعاتی درج می شود ؟

همان طور که در مقاله گفته شده در این کارنامه اطلاعات ثبت نامی ، رشته امتحانی و وضعیت داوطلب در کدرشته های انتخابی ذکر شده است . 



منبع : زمان انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LyEW
نظرتان را بنویسید