زمان برگزاری آزمون افسری دانشگاه امام خمینی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به زمان برگزاری آزمون افسری دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی نوشهر در اواسط بهمن ماه و فاصله کوتاه زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون داوطلبان می بایست با برنامه ریزی دقیق و حساب شده این بازه زمانی را مدیریت کرده و خود را به کسب رتبه قبولی نزدیک نمایند . 


ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری برگزاری آزمون افسری دانشگاه دریایی امام خمینی مازندران  از علاقه مندان به شرکت در این آزمون ثبت نام بعمل آورده و مقدمات لازم برای ایجاد رقابتی سالم را فراهم می کند .

کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) پس از مراجعه به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران و تکمیل فرم اینترنتی تا زمان برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع رشته امتحانی مورد علاقه خود پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند .

متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری امام خمینی از منابع مربوط مطلع شده و در فاصله زمان ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون به مطالعه و بررسی این منابع بپردازند . به دلیل کوتاه بودن این بازه زمانی به متقاضیان توصیه می شود حتما از برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای استفاده نمایند . ما نیز به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی در سال 99 به نگارش این مقاله پرداخته شده است .


زمان برگزاری آزمون افسری دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی 99
سال گذشته آزمون دانشگاه افسری علوم و فنون امام خمینی (ره) روز جمعه 11 بهمن ماه برگزار شده و پذیرفته شدگان برای شرکت در مرحله مصاحبه این دانشگاه آماده شدند . هر چند در خصوص زمان برگزاری آزمون این دانشگاه در سال 99 هنوز خبر یا اطلاعیه ای منتشر نشده اما پیش بینی می کنیم امسال هم در بهمن ماه شاهد برپایی این رقابت باشیم .

با این حال به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی از زمان دقیق این فرایند مطلع شوند .

به محض اعلام زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری علوم دریایی امام خمینی در سال 99 مقاله بروزرسانی خواهد شد .

 در نظر داشته باشید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون علوم دریایی امام خمینی (ره) از ملزومات شرکت در این آزمون می باشد که چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون منتشر شده و بر روی سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir قرار می گیرد .



در نظر داشته باشید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به منظور افزایش آمادگی داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) راهکارهای مناسبی ارائه داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند .


 چنانچه به هر دلیل از زمان برگزاری دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی جا مانده اید ، باید بدانید که آخر راه نیست و می توانید با برنامه ریزی برای استخدام نیروی دریایی ارتش اقدام کنید .


سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی به چه صورت منتشر می شود ؟  
به صورت اینترنتی در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود که البته در این مقاله راهنمای دریافت کارت قرار داده شده است .

2- کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی چه زمانی منتشر می شود ؟
زمان برگزاری این آزمون احتماالا بهمن ماه می باشد که تاریخ دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

3-  زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی چه تاریخی است ؟  
احتمالا بهمن ماه است که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این مقاله ارائه می شود  .

منبع : زمان برگزاری آزمون افسری دانشگاه امام خمینی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v4nn
نظرتان را بنویسید