همه چیز درباره مدارس نمونه دولتی

 همه چیز درباره مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

منابع ازمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402
بر خلاف پایه ششم به هفتم ، برای جذب دانش آموزان در پایه دهم مدارس نمونه دولتی آزمون برگزار می شود و دانش آموزانی که در این ازمون شرکت می کنند ، به شرط کسب نمره و رتبه لازم امکان پذیرش در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت. برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، علاوه بر برنامه ریزی صحیح مطالعاتی استفاده از منابع کمک آموزشی و تستی نیز تاثیرگذار است ولی بیشتر دانش آموزان در انتخاب منابع کمک آموزشی استاندارد با مشکل مواجه هستند و نمی دانند که برای هر درس چه کتابی را مطالعه کنند بهتر است.
پیش از معرفی منابع کمک آموزشی ، ابتدا لازم است که منابع درسی که در آزمون مورد سوال واقع می شوند اطلاع یابید و بدانید که از چه دروسی و از هر درس چند سوال در آزمون مطرح می شود.
مرتبط بخوانید : مشکلات مدارس نمونه دولتی – تحصیل در مدارس نمونه دولتی چه مشکلاتی دارد

در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، از دروس زیر سوال طراحی می شود :
منابع درسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
کتاب های درسی بخش طراحی سوالات ضریب تعداد سوالات 
زبان انگلیسی پایان درس 4 (صفحه 79) 1 7
مطالعات اجتماعی (جغرافیا ، تاریخ و مدنی) پایان درس 19 (صفحه 132) 1 10
زبان عربی پایان درس 8 (صفحه 90) 1 8
آموزش قرآن و پیام های آسمانی قرآن تا پایان درس 8 (صفحه 93) و پیام های آسمانی تا پایان درس 9 (صفحه 108) 2 10
فارسی پایان درس 14 (صفحه 110) 2 15
علوم تجربی پایان درس 12 (صفحه 132) 2 25
ریاضی پایان درس 6 (صفحه 112) 3 25
توصیه می شود که علاوه بر مطالعه کتاب های درسی به عنوان منابع اصلی و اول آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، برای هر درس مخصوصا درس های ریاضیات و علوم تجربی حداقل یک کتاب کمک آموزشی تهیه کنید. با توجه به اینکه سوالات ازمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت تستی طراحی می شود ، شما باید تسلط کافی را در تست زنی داشته باشید تا با مدیریت زمان در جلسه آزمون ، سوالات را به خوبی پاسخ دهید.
در جدول زیر برای هر یک از دروس عمومی و اختصاصی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چند کتاب تست و کمک آموزشی معرفی شده است ، اما با توجه به اینکه سطح درسی و توانمندی یادگیری دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است ، هر دانش آموز باید با در نظر گرفتن قدرت یادگیری خود بهترین کتاب را تهیه کند.

اگر نمی دانید که کدام یک از کتاب های زیر مناسب سطح درسی و بهره هوشی شماست و با کدام کتاب احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت ، توصیه ما این است که از مشاوری مجرب راهنمایی بخواهید تا بهترین کتاب را تهیه کنید. جهت ارتباط با مشاوران ارشد مجموعه پاسخ با ما و دریافت راهنمایی در خصوص انتخاب بهترین منابع و برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی می توانید تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J01J
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر