اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی سال

اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی سال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 99 - 1400  شرکت نموده اند ، ممکن است بعد از اعلام نتایج نسبت به جواب آزمون خود ، معترض باشند ، به همین دلیل سامانه ثبت نام المپیاد های دانش آموزی زمانی را برای ثبت اعتراض به نتایج نیز در نظر می گیرد . 




بعد از اعلام نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400 برخی از داوطلبانی که پذیرفته نشده اند نسبت به نتیجه اعلام شده اطمینان خاطر نداشته و درخواست تجدید نظر به نتیجه خود دارند .  لازم به ذکر است که اعضای کمیته علمی و عوامل اجرایی ذیربط بررسی و کنترل‌ دقیقی بر نحوه تصحیح اوراق امتحانی داشته و امکان خطا در فرآیند تصحیح اوراق وجود نخواهد داشت اما در هر صورت امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی برای پذیرفته نشدگان مهیا است .

متقاضیان برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400 می بایست در بازه زمانی اعلام شده به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir مراجعه نموده و پس از ورود به پنل کاربری شخصی خود ، فرم الکترونیکی درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400 را در سامانه مذکور ثبت و ذخیره نمایند .

به دلیل اهمیت رسیدگی به اعتراضات داوطلبان در رابطه با نتایح المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 در ادامه این قسمت به شرح زمان و نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی  99 - 1400  می پردازیم.



زمان اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 99 - 1400
 زمان های حدودی پیش بینی شده جهت اعتراض به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی99 - 1400 در جدول ذیل شرح داده شده است، تا دانش آموزانی که قصد دارند اعتراض خود را در سایت المپیاد دانش آموزی ثبت نمایند، در فرصت مناسب و با دقت کافی درخواست خود را در سامانه درج کنند.



مرحله / دوره تاریخ اعلام نتایج اعلام نتایج اعتراضات
مرحله اول اواخر اسفند ماه از اواخر اسفند تا اواخر فروردین ماه
مرحله دوم اواسط خرداد  اواسط  خرداد
دوره آموزشی تابستان  اواخر مرداد ماه  اواسط شهریور
دوره آموزشی طلای کشور اواسط اسفند اواسط اسفند






به  محض اعلام زمان اعتراض به نتایج مرحله اول آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



اطلاعات درج شده در جدول بالا بر اساس رویدادهای سال گذشته ذکر شده و در صورت بروز هرگونه تغییر این تاریخ ها به روز رسانی خواهند شد . متقاضیان با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان هیوا می توانند از زمان دقیق اعتراض به نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400 مطلع شوند .



بیشتر بخوانید: دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400





نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 99 - 1400
دانش آموزانی که قصد دارند اعتراض خود نسبت به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 را ثبت نمایندف تنها از طریق مراجعه به سامانه المپیاد دانش آموزی می توانند این کار را انجام دهند. ثبت اعتراض از هر طریق دیگر امکان پذیر نبوده و مورد تایید نخواهد بود.

برای راهنمایی بیشتر داوطلبان در ادامه این بخش به شرح نحوه ثبت اعراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی  99 - 1400 می پردازیم.





نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 





ورود به سامانه oly.medu.ir

ثبت نام کاربری و رمز ورود برای مراجعه به پنل شخصی دانش آموز

ثدریافت فرم الکترونیکی درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 - 1400

تکمیل اطلاعات اطلاعات خواسته شده در فرم اعتراض

ثبت و تایید درخواست در سامانه





در ادامه بخوانید: اعلام نتایج المپیاد علمی ریاضی











دانش آموزانی که در لیست پذیرفته شدگان ثبت نام المپیاد علمی 99 - 1400 نمی باشند می توانند با تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا و با کمک آن ها خواستار بررسی مجدد نسبت به نتایج خود باشند . 














سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی در چه تاریخی است ؟
با توجه به چند مرحله ای بودن آزمون و همچنین مشخص نبودن زمان دقیق اعلام نتایج ، به محض اعلام زمان دقیق، تاریخ مربوط به هر مرحله  در این مقاله و به صورت جداگانه در جدول مربوطه اعلام خواهد شد  .




2- زمان اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی در چه تاریخی است ؟
با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، به محض اعلام تاریخ دقیق این اعتراض ، در مقاله بالا اطلاع رسانی خواهد شد .




3- اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی به چه صورت انجام می شود ؟
اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 ، به صورت اینترنتی و در سایت ثبت نام المپیاد های دانش آموزی انجام می پذیرد ، که آدرس این سایت در این مقاله ارائه شده است .

منبع : اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0J7G
نظرتان را بنویسید