ویرایش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

ویرایش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در حین ثبت نام در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 دچار خطا شده اند ، می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . معمولا امکان تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها فراهم می شود .




دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور دارد . داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه ( نیمسال اول ) را دارند می بایست در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و خرید کارت اعتباری ثبت نام و وارد کردن شماره سریال خریداری شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

علاقه مندان به تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل و برای مقطع کارشناسی حداکثر 30 کد رشته محل را از دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99 انتخاب نموده و پس از طی مراحل ثبت نام اینترنتی و تایید اطلاعات ثبت نامی خود ، رسید ثبت نام را دریافت نمایند . داوطلبانی که در هنگام تکمیل فرآیند ثبت نام خود برخی اطلاعات را ناقص و یا اشتباه وارد کرده اند می توانند در مهلتی معین برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند .

لذا به منظور آگاه سازی داوطلبان ، در ادامه این مقاله زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن 99 دانشگاه علمی کاربردی را ارائه داده ایم .



ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99
 داوطلبانی که موفق به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 شده اما متوجه خطاها و مغایرت هایی در فرم ثبت نام خود شده اند می توانند در مهلت تعیین شده و به شیوه مشخص برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر معمولا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود .



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :



 همانطور که پیش از این اشاره شده است ، ویرایش اطلاعات ثبت نامی مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه ، همزمان با آغاز مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ، شروع شده و تا انتهای مهلت ارائه شده برای نام نویسی هر یک از این مقاطع ادامه می یابد .



 طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام کاردانی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی از 4 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت . هم چنین ثبت نام کارشناسی این دانشگاه از 11 شهریور آغاز شده و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و لذا داوطلبان در مهلت های تعیین شده برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 می توانند اقدام کنند .



    

ویرایش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 از 4 شهریور ماه آغاز خواهد شد

************************

ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 از 11 شهریور ماه آغاز خواهد شد



 مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " دانشگاه علمی کاربردی " از منوی سمت راست صفحه

3 - ورود به سامانه ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر 99

4 - انتخاب گزینه " ویرایش اطلاعات " از منوی سمت راست صفحه

5 - ورود به سامانه ویرایش اطلاعات با استفاده از اطلاعات ثبت نامی

6 - ویرایش اطلاعات مورد نظر و تایید نهایی اطلاعات



    

به محض آغاز مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 ، لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود .



 داوطلبان می توانند با مطالعه مجدد لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی 99 ، علاوه بر اطلاعات خود برای ویرایش انتخاب رشته خود نیز اقدام کنند .

حتما بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99









ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99
 در طی سال های گذشته ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه به صورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام شده است . بدین شکل که با آغاز مهلت ثبت نام داوطلبان می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن را دانلود کرده و با انتخاب رشته محل مورد نظر به واحد انتخابی مراجعه کرده و ثبت نام کنند .



 در این حالت ، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان وجود ندارد چرا که داوطلبان در واحد مورد نظر مدارک لازم را ارائه داده و فرم ثبت نام را تکمیل می کنند . بنابراین در صورتی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 به صورت حضوری باشد امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان وجود ندارد .



 خاطر نشان می شود در صورتی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 به صورت اینترنتی باشد نحوه و مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نامی دقیقا مشابه ویرایش اطلاعات ورودی مهر ماه می باشد . داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی 99 ( تکمیل ظرفیت ) می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی


اگر در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 سوالی دارید می توانید سئوالات خود را از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون کنکور عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .












سوالات متداول


1- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد ؟
بله ، داوطلبان می توانند در صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند که جزئیات زمان و نحوه ویرایش اطلاعات در این مقاله ارائه شده است .




2- چه زمانی می توان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کرد ؟
ویرایش اطلاعات ثبت نامی علمی کاربردی معمولا همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- به چه صورتی باید اطلاعات ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی را ویرایش کرد ؟
ویرایش اطلاعات دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل ویرایش اطلاعات در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0xWL
نظرتان را بنویسید