حضور و غیاب در برنامه شاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با به روز رسانی برنامه شاد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید ، امکانات متعددی به این برنامه اضافه شده که یکی از این قابلیت ها ، امکان حضور و غیاب دانش آموزان می باشد . معلمان می توانند در طول برگزاری کلاس حضور و یا غیبت دانش آموزان را بررسی و ثبت نمایند .



شاد یا همان شبکه آموزشی دانش آموزان در ابتدا به عنوان یک پیام رسان برای ارتباط دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس معرفی و ارائه گردید . با ایجاد گروه های کلاسی و دعوت از دانش آموزان ، ارتباط بین معلمان و دانش آموزان برقرار شده و آنان می توانستند در کلاس ها به صورت مجازی شرکت نمایند .

یکی از مسائل مهمی که کلاس های حضوری را از کلاس های برگزار شده در فضای شاد متمایز می کرد ، امکان حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس بود . با توجه به این که این امکان در کلاس های مجازی وجود نداشت ، دانش آموزان زیادی ممکن بود در همه کلاس ها شرکت نکنند و بدین ترتیب از یادگیری دروس جدید عقب بمانند .

به همین دلیل آموزش و پرورش در به روز رسانی برنامه شاد ، از ارائه امکانات جدیدی در این برنامه خبر داده که امکان حضور و غیاب دانش آموزان یکی از این امکانات می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید پرداخته ایم .



نحوه حضور و غیاب در برنامه شاد
با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99 ، پیش بینی می شود امکانات جدید برنامه شاد مانند اینترنت رایگان برنامه شاد و امکان حضور و غیاب دانش آموزان نیز در به روز رسانی برنامه شاد قبل از این تاریخ ارائه شود . به محض انتشار ورژن جدید برنامه شاد ، در این مقاله راهنمای ثبت حضور و غیاب دانش آموزان در شاد قرار خواهد گرفت .





به محض انتشار آخرین نسخه برنامه شاد و فعال شدن حضور و غیاب در شاد ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



ممکن است امکان ثبت غیبت دانش آموزان در برنامه شاد شما هنوز فعال نشده باشد . این بدان معناست که هنوز برنامه شاد خود را به روز رسانی نکرده اید . برای دریافت آخرین نسخه این برنامه می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید .

حتما بخوانید: به روز رسانی برنامه شاد









برای اطلاع از آخرین اخبار برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه حضور و غیاب در برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

در ادامه بخوانید: برنامه شاد برای فنی حرفه ای و کاردانش











سوالات متداول


1- آیا امکان حضور و غیاب در برنامه شاد وجود دارد ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده ، امکان حضور و غیاب در برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید فراهم شده است .




2- چگونه می توان در برنامه شاد حضور و غیاب کرد ؟
با توجه به جدید بود این قابلیت در نرم افزار شاد ، نحوه حضور و غیاب توسط معلمان در برنامه شاد در این مقاله قرار داده شده است .




3- اگر دانش آموزی در کلاس در برنامه شاد غیبت داشته باشد درس را از دست خواهد داد ؟
خیر . همان طور که در این مقاله هم به آن اشاره شد ، محتوای آموزشی کلاس ذخیره شده و دانش آموزانی که در کلاس حضور نداشته اند ، می توانند از این محتوا استفاده نمایند .

منبع : حضور و غیاب در برنامه شاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j3zv
نظرتان را بنویسید