پاسخ به سوالات رایج در خصوص سامانه آموزشی دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد درباره مشکل ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار، ثبت نمرات ، پرداخت شهریه ، تقسیط شهریه ، طرح ترمیم معدل و مشکلات فارغ التحصیلان در سامانه جدید توضیح داد .


ایمان عطارزاده در لایو اینستاگرامی درباره انتخاب واحد دانشجویان در سامانه جدید آموزشی گفت: مدل انتخاب‌ واحد به صورت متمرکز انجام می شود؛ یعنی بازه انتخاب ‌واحد به تفکیک استان‌های مختلف مشخص است و کاملا تعیین شده که کدام استان‌ها و حتی چه ورودی‌هایی قرار است در روز تعیین شده در انتخاب ‌واحد شرکت کنند. صرفا ورود دانشجو براساس جدول استانی خواهد بود و اگر دانشجو در ساعات دیگری برای انتخاب ورود وارد سامانه شود، قطعا امکان انتخاب به او داده نمی‌شود و دلیلش هم بحث ترافیک اینترنتی است و صرفا دانشجویانی که در بازه زمانی تعیین شده برای آن استان باشند، حق ورود به سیستم و انتخاب‌ واحد را خواهند داشت .



سامانه آموزشیار برای همه باز می شود

وی در پاسخ به سوالی درباره مشکل ورود دانشجویان به سامانه آموزشیار توضیح داد و گفت: توصیه ما به دانشجویان این است که حتما الگوریتم ورود به سامانه را رعایت کنند. سامانه آموزشیار برای همه باز می شود و در برخی موارد ممکن است دانشجو با مشکل رو به رو شود؛ به طور مثال ممکن است دانشجو در ترم بهمن از واحد مبدا به واحد دیگری رفته باشد و 2 شماره دانشجویی داشته باشد.

وی افزود: در این شرایط ممکن است سامانه شماره دانشجویی مقصد را نپذیرد دانشجویان می تواند با بخش پشتیبانی سامانه به شماره تلفن 47919100 تماس بگیرند و مشکل خود را توضیح دهند و همکاران ما دلیل خطا را به دانشجو می گویند.



فرایند پرداخت شهریه دانشجویان

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه دانشجویان برای پرداخت بدهی خود مشکل دارند، گفت: درباره شهریه ما با دو حالت مواجه هستیم. برخی از دانشجویان بدهی‌ای از قبل داشتند که سایت برای آنها باز است و دانشجو می‌تواند به درگاه پرداخت اینترنتی متصل شود و برخی دیگر اصلا بدهی ندارند؛ تا زمانی که فرایند انتخاب واحد آغاز نشود بدهی در سامانه قابل مشاهده نیست .

منبع : پاسخ به سوالات رایج در خصوص سامانه آموزشی دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/55x8
نظرتان را بنویسید