گام به گام پایه یازدهم رشته انسانی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کتاب های درسی رشته انسانی پایه یازدهم شامل تمرینات و آزمون های مختلفی است که دانش آموزان با استفاده از گام به گام یازدهم انسانی 1400 - 1401 و دانلود آن، می توانند به این سوالات پاسخ داده و روش حل مسائل و سوالات را نیز به خوبی یاد بگیرند.




دانش آموزانی که وارد پایه یازدهم رشته انسانی می شوند با توجه به این که در این پایه تحصیلی با مطالب جدید مربوط به رشته تخصصی خود آشنا می شوند، ممکن است در یادگیری برخی مطالب دچار سردرگمی و نگرانی شوند.

گام به گام یازدهم انسانی به منظور راهنمایی دانش آموزان رشته انسانی دبیرستان طراحی و منتشر شده است. دانش آموزان با استفاده از این کتاب راهنما علاوه بر دسترسی به جواب درست سوالات و تمرینات کتاب های درسی خود، می توانند با راه حل های مختلفی که می توان برای یک سوال ارائه کرد نیز به خوبی آشنا شوند.

با توجه به این که ممکن است سوتفاهمات مختلفی درباره استفاده از گام به گام دروس تخصصی و عمومی رشته انسانی پایه یازدهم، برای دانش آموزان و والدین آن ها ایجاد شود لذادر ادامه این مقاله علاوه بر ارائه حل تمرینات هریک از دروس انسانی یازدهم متوسطه دوم درباره جزئیات کتب گام به گام این پایه تحصیلی نیز توضیحاتی را ارائه می نماییم.



گام به گام دروس تخصصی یازدهم انسانی
دانش آموزان رشته انسانی دبیرستان با برخی از دروس برای اولین بار در این رشته تحصیلی آشنا می شوند که در سال های گذشته به خصوص در دوره متوسطه اول آشنایی چندانی با آن ها نداشته اند.



دروس تخصصی رشته انسانی از جمله این مطالب هستند که دانش آموزان پایه یازدهم این رشته تحصیلی برای اولین بار با آن ها در دوره دوم متوسطه آشنا می شوند. کتاب های درسی پایه یازدهم رشته انسانی شامل دروس تخصصی و مشترک بین سایر رشته های دیگر می شوند که در این قسمت به ارائه گام به گام دروس تخصصی یازدهم انسانی می پردازیم.





گام به گام دروس تخصصی یازدهم انسانی 1400 - 1401
گام به گام ریاضی و آمار 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB  منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام علوم و فنون ادبی 2​ یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام فلسفه​ 1 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام روانشناسی​ یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام  جغرافیا 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام جامعه شناسی یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام عربی 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل


دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای اطلاع از بارم بندی ها و حذفیات مربوط به امتحانات خود در هردو نوبت اول و دوم تحصیلی می توانند به مقاله زیر مراجعه نمایند.



بیشتر بخوانید: بارم بندی امتحانات پایه یازدهم رشته انسانی





گام به گام دروس عمومی یازدهم انسانی
رشته انسانی علاوه بر داشتن دروس تخصصی و سوالات امتحانی مرتبط با مباحث اختصاصی این رشته، کتاب های درسی دیگری را که با سایر رشته های شاخه نظری مشترک هستند نیز شامل می شود.



این کتاب های درسی که دانش آموزان دیگر رشته های شاخه نظری دبیرستان نیز مطالب آن ها را یاد می گیرند اصطلاحا دروس عمومی یا مشترک نامیده می شوند که در این بخش به ارائه گام به گام این دسته از دروس پایه یازدهم رشته انسانی به صورت فایل pdf می پردازیم.





گام به گام دروس عمومی یازدهم انسانی 1400 - 1401
گام به گام فارسی 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB  منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام دین و زندگی 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام نگارش فارسی 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام زبان انگلیسی 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام تاریخ 2 یازدهم انسانی حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل
گام به گام انسان و محیط زیست یازدهم انسانی  حجم: 587KB منبع : بیاموز دانلود فایل


برای دسترسی به سوالات امتحانی یازدهم رشته انسانی در سال های گذشته به همراه جواب این آزمون ها می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی پایه یازدهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی









مشاوره دانش آموزان یازدهم انسانی
دانش آموزانی که به تحصیل در رشته انسانی می پردازند و در انتخاب رشته دبیرستان خود این رشته تحصیلی را برگزیده اند، باید توجه داشته باشند که موفقیت در دروس رشته انسانی پایه یازدهم علاوه بر داشتن استعداد و علاقه نیازمند حل تمرینات مختلف و استمرار در یادگیری نیز می باشد.



گام به گام یازدهم رشته انسانی، به دانش آموزان کمک می کند تا در صورتی که متوجه مطلب یا مبحث خاصی از درس نشده باشند، با مراجعه به جواب های موجود در آن از نحوه حل سوال مطلع شوند.



درواقع استفاده درست از گام به گام دروس رشته انسانی پایه یازدهم نه تنها باعث تنبلی و اختلال در روند یادگیری دانش آموزان این رشته تحصیلی نمی شود بلکه باعث می شود که دانش آموزان با نحوه حل سوالات به روش های مختلف نیز آشنا شوند.



با تمام این مطالب اما اگر دانش آموزان رشته انسانی بیش از حد به گام به گام انسانی پایه یازدهم وابسته باشند و برای حل سوالات و تمرینات کتاب های درسی خود تلاشی نکند، نتیجه استفاده از گام به گام نه تنها به نفع دانش آموزان و شرایط تحصیلی آن ها نبوده بلکه باعث افت تحصیلی و عدم یادگیری درست آن ها نیز می شود.



در ادامه بخوانید: نحوه برگزاری امتحانات مدارس







جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس رشته انسانی پایه یازدهم متوسطه 1400 - 1401 با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .






سوالات متداول


1- آیا گام به گام یازدهم انسانی شامل تمام دروس این پایه می شود ؟
بله در گام به گام یازدهم انسانی پاسخ سوالات تمام دروس این پایه ذکر شده است که در این مقاله قابل دریافت می باشند.




2- موارد استفاده از گام به گام یازدهم انسانی چه مورد هایی هستند؟
طبق مطالب ذکر شده در این مقاله دانش آموزان برای یادگیری نحوه پاسخگویی درست به سوالات درسی و همچنین یادگیری جواب های درست هر درس از گام به گام یازدهم انسانی استفاده می کنند.




3- آیا استفاده از گام به گام یازدهم انسانی اشتباه است؟
همان طور که در این مقاله نیز عنوان شده استفاده از گام به گام یازدهم انسانی اشتباه نیست، اما اتکای بیش از حد دانش آموزان به حل سوالات درسی با گام به گام کار غلطی است.

منبع : گام به گام پایه یازدهم رشته انسانی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jz3Y
نظرتان را بنویسید