تعمیرات پمپ آب با بهترین قیمت ممکن

تعمیرات پمپ آب با بهترین قیمت ممکن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تهویه گستر راگا

علائم خرابی پمپ آب چیست؟

   موتور ممکن است بیش از حد گرم شود، که ممکن است تا زمانی که چراغ هشدار روشن نشود، نتوانید از آن مطمئن شوید. یک ایده کلی از میزان دمای عملیاتی ممکن است کمک کند، اما تنها در صورتی که بتوان آن را به راحتی اندازه گیری کرد
   ممکن است مایع خنک کننده در اطراف پمپ آب از طریق سوراخ های گریه روی محفظه نشت کند. هنگامی که ماشین برای چند ساعت در همان حالت ایستاده است یک گودال روی زمین وجود خواهد داشت - تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشت را تا منبع آن دنبال کنید.
   پمپ آب ممکن است بیشتر از زمانی که موتور در حال کار است صدای معمولی ایجاد کند (البته این بدان معنی است که باید بدانید معمولاً چه مقدار صدا باید ایجاد کند). منبع صدای بلندتر احتمالاً از یک پروانه معیوب یا پروانه ای است که از محور خود دور می شود، در این صورت باید تعویض شود.

هزینه تعمیر پمپ آب در گاراژ چقدر است؟

هزینه تعویض پمپ آب بسته به عوامل مختلفی مانند گاراژی که بازدید می کنید و ماشینی که رانندگی می کنید، به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود. اگرچه هزینه یک پمپ آب معمولاً بین 50 تا 75 دلار است، اما مبلغی که برای نیروی کار در نظر گرفته می شود، کل پرداختی شما را افزایش می دهد. برخی از کارهای تعویض پمپ آب می تواند تا 500 دلار هزینه داشته باشد. بنابراین مهم است که از طیف وسیعی از مکانیک های محلی نقل قول دریافت کنید تا بتوانید مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید.
پمپ آب چگونه کار می کند؟

پمپ آب اطمینان حاصل می کند که مایع خنک کننده کافی در اطراف سیستم خنک کننده و موتور جریان دارد تا گرمای کافی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور حذف شود. هر چه بار روی موتور بیشتر باشد، پمپ بیشتر گردش می کند تا با شدت بیشتر کارکرد موتور، با سطوح بیشتر گرمای تولید شده مقابله کند.
K-Seal پمپ های آب خودرو که ترک خورده یا نشتی دارند را تعمیر می کند
پمپ آب

در داخل پمپ یک پروانه (که ممکن است از فلز یا پلاستیک ساخته شده باشد) با تیغه‌هایی وجود دارد که مایع خنک‌کننده را از پمپ عبور می‌دهد و از اطراف موتور خارج می‌کند. سپس پروانه بر روی یک محور نصب می شود که یک مجموعه آب بندی آن را پشتیبانی می کند و به آن اجازه می دهد بدون هیچ گونه مانعی کار کند.

پمپ مایع خنک کننده را از طریق نیروی گریز از مرکز به گردش در می آورد - تسمه ای که هم به پمپ و هم به میل لنگ متصل است، پمپ را در چرخش نگه می دارد. اگر موتور بیش از حد گرم شود، می تواند کاملاً خراب شود و تعمیر آن بسیار گران تمام می شود، به همین دلیل است که پمپ در رساندن مایع خنک کننده به مکان هایی که باید به آن برسد بسیار مهم است. پس از گردش در موتور، مایع خنک‌کننده به رادیاتور می‌رود تا خنک شود و سپس به پمپ باز می‌گردد تا یک بار دیگر به گردش درآید.

چرا پمپ های آب خراب می شوند؟

همیشه برخی از پمپ های آب وجود دارند که به دلایل مختلف به طور غیرمنتظره ای دچار مشکل می شوند و بنابراین باید تعمیر یا به طور کامل تعویض شوند. یکی از مشکلات اصلی که می توان با آن مواجه شد و K-Seal قادر به رفع آن است، ایجاد نشتی در پوشش است. این به مایع خنک کننده اجازه می دهد تا خارج شود، به این معنی که در موتور گردش نمی کند و دمای آن را پایین نمی آورد.

دلایلی که باعث می شود آب بند پمپ آب شروع به نشت کند عبارتند از:
دمای بالا

اجتناب ناپذیر است که در نقطه ای سطح لاستیکی صیقلی آب بندی در برابر دماهای بالایی که در هر بار روشن شدن احتراق خودرو در معرض آن قرار می گیرد، تسلیم شود. شکاف ها یا سوراخ های ریز متعاقبا ایجاد می شوند و خنک کننده را خارج می کنند.
ذرات ساینده

ممکن است ذرات ساینده ریز وارد پمپ شوند و به مهر و موم آسیب برسانند، مانند آب لوله کشی که با ضد یخ مخلوط شده است تا خنک کننده ایجاد شود (به همین دلیل است که اگر خودتان خنک کننده را مخلوط کنید، فقط باید از آب نرم و مقطر استفاده کنید).
الکترولیز

بازدارنده های خورنده در آبکاری آب بندی با گذشت زمان از کارایی خود کاسته می شود و مایع خنک کننده هر چه بیشتر استفاده شود ساینده تر می شود، به همین دلیل است که شستشو و پرکردن منظم توصیه می شود. همانطور که بازدارنده ها خراب می شوند و سایندگی مایع خنک کننده افزایش می یابد، الکترولیز در سطح آب بند رخ می دهد و خنک کننده اجازه می دهد از آن عبور کند.
آیا سایر قسمت های موتور من ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد؟

اگرچه منیفولد ورودی شما می تواند منشا مشکلات موتور شما باشد، ممکن است تنها جزئی نباشد که باید به آن نگاه کنید. یک قطعه موتور را در نمودار تعاملی زیر انتخاب کنید تا موتور خود و اجزای مهمی که همه چیز را ثابت نگه می‌دارند را بررسی کنید.
 

در صورتی که مایل به دریافت خدمات از مجموعه تهویه گستر راگا هستید، می‌توانید با استفاده از دو روش تلفنی و تکمیل فرم ثبت درخواست، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات و بررسی‌های لازم، نزدیک ترین نصاب را به مظنور جابجایی پمپ آب به محل مورد نظرتان اعزام می‌کنند.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DXAK
نظرتان را بنویسید