معرفی درب ضدسرقت مدل 2029

معرفی درب ضدسرقت مدل 2029
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

قیمت درب ضد سرقت CNC یکی از انواع درب های ضد سرقت است که برش های روی آن با استفاده از دستگاه های برش CNC ایجاد می شود. به همین دلیل طرح های این درب ها بسیار ظریف و زیبا هستند. این درب ها از جمله درب های ضد سرقت پر فروش هستند. زیرا نسبت به سایر درب های این گروه از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. در این بخش به معرفی درب ضدسرقت مدل 2029 می پردازیم.

برای روکش درب های CNC از ام دی اف با روکش چوب طبیعی و یا از روکش های پی وی سی کره ای استفاده می شود. این درب ها دارای طرح ها و رنگ های مختلف بوده و محبوب همگان می باشند. در این درب ها از ماشین کاری کمتری استفاده شده و به همین علت قیمت آن ها از درب های ضد سرقت برجسته و سوپر برجسته کمتر است.

 

خرید درب ضد سرقت مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان می شود. همچنین عایق خوبی برای سرما، گرما و صدا است و از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال جلوگیری می کند. درب های ضد سرقت به آسانی قابل نسب بوده و به دلیل در دسترس نبودن لولاها، بسیار ایمن هستند. در نتیجه این درب ها مزایای زیادی نسبت به درب های معمولی دارند.

مشخصات درب ضدسرقت مدل 2029

درب ضدسرقت مدل 2029 از سری درب های CNC موجود که کرال در است که آن را در تصویر مشاهده می کنید. برای ساخت این درب از روکش ام دی اف 8 یا 10 میلی متر و چوب راش استفاده می شود. در داخل آن نیز از یک ورق فلزی 1.5 میلی متری به کار رفته است.

یراق آلات به کار رفته در این درب ضد سرقت لوکس وراداتی بوده و برای قفل های آن از بهترین قفل های موجود در بازار، یعنی قفل های شرکت کاله ترکیه استفاده شده است. برای مشاهده سایر درب ها به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

لینک مرجع https://altin-group.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/23vW
نظرتان را بنویسید