روش استفاده از پودر بندکشی + استفاده اصولی ( 1401 )

روش استفاده از پودر بندکشی + استفاده اصولی ( 1401 )
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohamad tohidlo

امروزه بهترین روش برای چسباندن کاشی و سرامیک، چینی، کاشی، آجر فرش و سایر پوشش های سرامیکی استفاده از پودرهای باندینگ آماده تولید کننده پودر چسب و چسب می باشد.

استفاده از این پودر باندینگ برای پر کردن شکاف بین پوشش های ساختمانی می تواند مشکل پوسته شدن، کنده شدن و ترک خوردن درزهای کاشی، سرامیک و آجر را برطرف کند. علاوه بر این کیفیت، تنوع رنگ، بهترین چسبندگی و بدون ترک، سرعت اجرا و آماده سازی بال ها و رزوه های مخصوص سیم امکان کار تمیز و باکیفیت را در زمان کوتاه تری می دهد.

قبلا از روش های سنتی برای پرکردن درزهای کاشی و سرامیک که مخلوطی از سیمان سفید و رنگ پودری بود استفاده می شد که به دلیل عدم استحکام کافی پس از مدتی باعث ایجاد ترک در درزها، تغییر رنگ تدریجی و حتی خوردگی آنها می شد. . . درزهایی وجود داشت که زیبایی قطعه را از بین می برد.
 

راهنمای استفاده از پودر بندکشی

برای استفاده از بهترین نشاسته چسب، نکاتی وجود دارد که باید قبل از استفاده در نظر بگیرید. تا در حین انجام کار و بعد از آن مشکلی ایجاد نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا سطح کاشی تمیز، با کیفیت و ماندگاری طولانی داشته باشد که از هر روش دیگری موثرتر است. اتصال و آب بندی شکاف بین کاشی و سرامیک

نکات مهم در اجرای بندکشی

قبل از هر چیز باید از کیفیت محصولی که انتخاب می کنید مطمئن باشید، توجه داشته باشید که انواع مختلفی از آرد در بازار وجود دارد و ممکن است آرد تقلبی را خریداری کرده باشید که پایدار است و ماندگاری ندارد.

توجه داشته باشید که دو نوع پودر و اپوکسی در بازار وجود دارد، بنابراین قبل از خرید، با یک صنعتگر یا متخصص صحبت کنید تا از پسند شما مطمئن شود.

از آنجایی که باندهای پودری دارای تاریخ انقضا هستند، لطفاً توجه داشته باشید که قبل از خرید باید تاریخ ساخت آنها را بررسی کنید.

لطفا توجه داشته باشید که پودرهای چسب در دماهای زیر صفر یا دمای بسیار بالا به خوبی عمل نمی کنند. در نتیجه از انجام حرکات کششی در روزهای خیلی سرد یا خیلی گرم خودداری کنید (حداقل دما 5 درجه، حداکثر دما 45 درجه).

حتماً قبل از تمیز کردن، پایه کار را تمیز کنید. یکنواختی سطح کمک زیادی به گرفتن نتیجه بهتر می کند. پس از تمیز کردن، حداقل 24 ساعت می گذرد، سپس باید رشته کنید.

فاصله بین کاشی ها را بررسی کنید تا عاری از زباله و کثیفی باشند. این فواصل باید دو سوم قطر کاشی باشد.

حتما از ماله پلاستیکی برای اتصال استفاده کنید تا به کاشی و سرامیک آسیبی وارد نشود و فاصله بین آنها به خوبی پر شود.

دستورالعمل های روی محصول را به دقت بخوانید و سپس شروع به هواسازی کنید. به خاطر داشته باشید که نسبت 40 تا 60 قسمت آب به ملات را رعایت کنید تا ملات با قوام مناسب درست شود. (پودر اتصال دهنده را به آرامی به آب اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر یکنواختی به دست آید و برای بهترین نتیجه توصیه می کنیم روی پودر اتصال دهنده آب نریزید.)

مخلوط کردن ملات باید آهسته باشد تا از ایجاد حباب جلوگیری شود.

پس از تهیه آهک همگن، اجازه دهید به مدت 5-7 دقیقه بماند تا آماده استفاده شود.

پس از استفاده از سیمان آماده شده برای پر کردن درزهای بین رول های سیمانی، سعی کنید سیمان باقی مانده را با پارچه یا اسفنج پاک کنید تا سطحی صاف ایجاد شود.

تا 48 ساعت بعد از نخ روی آب راه نروید و هر از چند گاهی روی آنها آب بپاشید تا به استحکام و کیفیت کار کمک کند.

رابط شما آماده استفاده است. سعی کنید هر دو هفته یکبار سطوح را تمیز کنید تا از تغییر رنگ و نامناسب شدن آن جلوگیری کنید.

در بیشتر مواقعه افرادی هستند که دنبال خرید پودر بندکشی میروند و معمولا فروشگاه های بزرگ ماننده شورلول ایرانیان، دیجیکالا و … محصولات با بهترین کیفیت خود را میفروشند که اعتبار بالایی دارند و این شما هستید که به کدام یک از این فروشگاه های نامدار میخواهید محصول مورده نظر خود را خرید نمایید، پیشنهاد ما سایت شورلول ایرانیان است که با17 سال سابقه فروش در حوزه محصولات نوین ساختمانی است که میتوانید بازدید و خرید نمایید.
 

کیفیت پودر بندکشی 

برای انجام هر کاری باید به دستورالعمل ها و نکات مهم توجه کرد. هنگام استفاده از پودر سفتی، برای کار تمیز، باکیفیت و طولانی مدت باید این نکات را در نظر بگیرید.
خرید یک پوشش پودری با کیفیت خوب اولین قدم برای انجام درست کار است. انواع مختلفی از پودرهای آب بند در بازار وجود دارد، اما برخی از آنها کیفیت بالایی ندارند و حتی اگر سعی کنید به درستی این کار را انجام دهید، کیفیت کار در نهایت یکسان نخواهد بود. به همین دلیل، انتخاب و خرید پودر باندینگ با کیفیت بسیار مهم است.
پودر باندینگ در دو نوع اپوکسی و پودری در بازار موجود است. قبل از شروع پروژه با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین مدل را متناسب با پروژه خود خریداری کنید.
قبل از خرید پودر پانسمان به تاریخ انقضا توجه کنید تا بعد از استفاده مشکلی پیش نیاید. کیفیت پودر در نتیجه نهایی کار شما تاثیر زیادی دارد.
از پودر برای چسباندن روز در دمای بین 5 درجه سانتیگراد تا حداکثر 45 درجه سانتیگراد استفاده کنید. پوشش پودری در دماهای پایین یا بالا به خوبی عمل نمی کند.

سخن پایانی

همانطور که می بینید، پودرهای صحافی در فرآیند اتصال و آب بندی بسیار مهم هستند. این پودرها بسته به نوع کاربرد و منطقه مصرف به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در این نامه انواع پودر صحافی مورد بررسی قرار گرفت و ویژگی های مختلف هر نوع ذکر شد.
اکنون می دانید که یک پودر بتونه مناسب باید بتواند سطح را صاف و یکنواخت کند، چسبندگی بالایی داشته باشد، تنش های فشاری و خمشی را تحمل کند، مقاومت سایشی بالایی داشته باشد، در رفع نشتی و رطوبت درز موثر باشد و جمع نشود. بدون ترک، جذب آب بسیار کمی دارد و در رنگ های مختلف موجود است. همه این ویژگی ها باعث می شود استفاده از این پودر فراگیرتر شود به طوری که صنعت ساختمان به آن وابسته است. در پایان از همکاری شما تا پایان این مقاله تشکر می کنم و امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

نظرتان را بنویسید