راه های جذب مردان

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
وقتی صحبت از جذب مردان می شود ، غالباً کارهای کوچکی می توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند . اگرچه ظاهر جسمی می تواند نگاه های اولیه را ایجاد کند اما روش های دیگری وجود دارند که باعث می شود مردی که دوست دارید ، به شما توجه کرده و درخواست آشنایی کند .

روان مردان بسیار متفاوت از زنان عمل می کند  ، به همین دلیل برای جذب آن ها باید بدانید چگونه فکر می کنند . اگر جذب مردان برای شما دشوار است احتمالاً به این دلیل است که نمی دانید نشانه های اشتباه برای آن ها می فرستید . آنچه باعث جذب پسرها می شود فراتر از تغییر رنگ رژ لب و بیشتر در مورد انرژی و نیرویی است که انتقال می دهید .

این نکات به معنای تغییر شخصیتتان نیست . هر زنی توانایی بالقوه ای در جلب توجه مردی جذاب دارد اما دانستن نحوه استفاده از آنچه دارید و برجسته کردن قسمت هایی از شخصیت خود بسیار اهمیت دارد . اگر می خواهید با فردی آشنا شده یا می خواهید مرد مقابل تمایل بیشتری به شما پیدا کند حتماً راهکارهایی که در ادامه می آید را در مورد اینکه چگونه برای آقایان جذاب باشیم خوانده و انجام دهید . اما قبل از آن لازم است بدانید مردان چه می خواهند .


آنچه مردان از زنان می خواهند

در قانون جذب مردان ، آقایان از زنانی خوششان می آید که لبخند می زنند ، صمیمانه رفتار کرده و خوشحال هستند . مردم افسردگی را دوست ندارند ، آن ها شادی می خواهند . از سوی دیگر ، مردان از زنانی خوششان می آید که در زندگی هدف و اشتیاق داشته باشند . زنانی که برای خود اهدافی دارند تک بعدی نبوده و نمی خواهند همه زندگی خود را فدای همسرشان کنند . این مسئله ، نشان دهنده استقلال یک زن است .

همچنین ، آقایان جذب خانم های باهوش می شوند . این هوش فقط به معنی هوش ذهنی نیست بلکه هوش هیجانی را نیز شامل می شود . اینکه چقدر توانایی همدلی ، خودآگاهی و سایر ابعاد هوش هیجانی در شما وجود داشته باشد بسیار مهم است . از سوی دیگر ، برای آقایان مهم است که زن مقابل آن ها به خودش احترام بگذارد . اکثر خانم ها باور دارند که همه مردها خواهان رابطه جنسی هستند ، در صورتی که آنچه مردان از زنان می خواهند این است که به بدن خود احترام گذاشته و بتوانند نه بگویند .

مردان عاشق آرایش متوسط هستند . آن ها می خواهند بدانند چهره شما بدون آرایش چگونه است بنابراین وقتی آرایش زیادی دارید می دانند که این چهره واقعی شما نیست . مهم ترین نکته در اینجا این است که سعی کنید با آرایش ، تنها زیبایی خود را تقویت کنید نه اینکه خودتان را عوض کنید .





 
راه های جذب مردان و پسران

اگر مبتدی هستید خصوصیاتی کلی وجود دارند که به شما کمک کرده فردی که می خواهید را جذب کنید . این خصوصیات لزوماً ظاهری نبوده و بیشتر آن ها به حالت روحی شما مرتبط هستند . در ادامه با راه های جذب مردان آشنا می شوید .



خلق خود را مدیریت کنید

برای جذابیت بیشتر ، خلق و خوی خود را در اولویت قرار دهید . چرا ؟ آقایان به طور غریزی جذب زنان خوشحال می شوند . وقتی حال خوبی دارید مردان از بودن در کنار شما احساس مطلوبی پیدا می کنند . مردان می توانند بدون اینکه شما چیزی بگویید حال روحیتان را متوجه شوند . بنابراین سعی نکنید که خوشحال بودن خود را اثبات کنید ، هر چقدر که بر روی داشتن خلق مثبت تمرکز کنید از وضعیت بهتری برخوردار خواهید بود .



 اعتماد به نفس داشته باشید

چه زن باشید چه مرد ، بر کسی پوشیده نیست که اعتماد به نفس داشتن جذاب است و به شما کمک می کند لبخند بزنید ، بخواهید با فردی که دوستش دارید حرف بزنید و لباسی که دوست دارید بپوشید . اگر این ویژگی را ندارید نگران نباشید ، حتی می توانید ادای آن را دربیاورید . وانمود کنید که فردی با اعتماد به نفس هستید . هیچ کس متوجه تفاوت آن نخواهد شد و سپس می بینید که این اعتماد به نفس به یک ویژگی حقیقی در شما تبدیل می شود و در جلب توجه مردان به شدت موثر است . همچنین می توانید یاد بگیرید چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببرید .






 خودتان را با زنان دیگر مقایسه نکنید

این غریزه در زنان وجود دارد که خودشان را با زنان دیگر مقایسه کنند . شاید شما زن دیگری را ببینید و با خودتان بگویید : اگر من فقط این ویژگی او را داشتم ... . این طرز فکر را در خودتان شناسایی کرده و کنار بگذارید . به این دلیل انجام این راهکار مهم است که مقایسه کردن خود با دیگران ، باعث احساس کمبود و ناامیدی در افراد می شود . بهترین کار برای جلب توجه پسرها این است که بر روی اعتماد به نفس خود کار کرده و سعی کنید روی چیزهایی تمرکز کنید که می توانید آن ها را بهبود ببخشید . این کار به شما احساس خوبی می دهد .



 خود را همانطور که هستید بپذیرید

هیچ کس نمی تواند ظاهر ، شخصیت و همه ویژگی هایی که شما دارید را داشته باشد . به فردیت خود توجه کنید . ممکن است اکنون متوجه آن نشوید اما خصوصیات منحصر به فرد شما دقیقاً همان چیزهایی هستند که یک روز فردی که می خواهید را جذب می کنند . قانون جذب مردان این است که سعی نکنید خودتان را تغییر دهید . وقتی خود را می پذیرید جذاب تر از همیشه می شوید . با نشان دادن خود واقعیتان ، در وقتتان هم صرفه جویی می شود . در عین حال ، خیلی عالی است که همیشه در جهت بهتر کردن خود حرکت کنیم اما باز هم بین بهبود خود و تلاش برای تبدیل شدن به فردی دیگر ، تفاوت وجود دارد .





 ورزش کنید و غذای سالم بخورید

خوردن غذاهای سالم شما را به سمت یک زندگی کامل و پرانرژی سوق می دهد . رژیم غذایی سالم به شدت در سلامت روحی ، پوست و هاضمه افراد موثر است . ورزش، فقط مربوط به کاهش وزن نیست . ورزش اندورفین ( endorphins ) را آزاد کرده ، استرس را کم می کنید و روحیه شما را بهبود می بخشد و این راهی موثر در جذب آقایان است . اگر عصرها دچار کرختی هستید یک ورزش سریع می تواند بیشتر از یک فنجان قهوه به شما انرژی ببخشد .






 زیاد لبخند بزنید و تماس چشمی داشته باشید

اگر می خواهید جواب این سوال را پیدا کنید که چگونه برای پسرها جذاب باشیم لازم است بدانید لبخند زدن بسیار ساده و در عین حال به شدت قدرتمند بوده و نشان دهنده صمیمیت است . وقتی لبخند می زنید فرد مقابل در کنار شما احساس راحتی و آرامش خواهد داشت . از سوی دیگر ، برخی از تماس های چشمی دوستانه به او امکان می دهد تا به شما علاقه مند شود بنابراین از نگاه کردن به مرد مقابل نترسید .



 از مرد مورد علاقه خود کمک بخواهید

یکی از راه های جذاب بودن برای آقایان این است که اگر برای باز کردن یک شیشه ، ساخت مبلمان خانه یا توضیح یک مسئله درسی به کمک نیاز دارید ، می توانید از آن برای نزدیک شدن به مردی که می خواهید استفاده کنید . آنچه برای کمک گرفتن انتخاب می کنید بستگی به رابطه شما و توانایی های فرد مقابل دارد . برای مثال اگر در زمینه کامپیوتر کار می کنید می توانید برای استفاده از اکسل ( Excel ) از او کمک بگیرید .

درخواست کمک علاوه بر اینکه باعث نزدیک تر شدن فرد مقابل به شما می شود ، احساس قهرمان بودن به او می دهد . هر چقدر باعث شوید او احساس مردانه بودن پیدا کند ، او هم بیشتر به شما تمایل پیدا می کند .



 نکته نهایی

حالا که اطلاعات بیشتری در مورد راه های جذب مردان به خود پیدا کردید ، آیا می دانید قصد دارید در آینده چه کاری انجام دهید ؟ می دانید وقتی رابطه ای عاشقانه را شکل دادید چگونه آن را حفظ کنید ؟ حفظ مردان به اندازه جذب آن ها بسیار مهم است بنابراین لازم است از راهکارهای ادامه پیدا کردن رابطه با مرد مورد علاقه خود اطلاعات کسب کنید . در ادامه و با کلیک بر روی لینک زیر با این راهکارها آشنا می شوید .









سوالات متداول

1- مردان جذب چه زنانی می شوند ؟

زنانی که مستقل ، باهوش و با اعتماد به نفس باشند معمولاً برای آقایان جذاب ترند که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .


2- راه های جذب مردان چیست ؟

اگر زنان خلق خود را مدیریت کرده ، اعتماد به نفس داشته باشند و لبخند بزنند می توانند مردان را بهتر جذب کنند که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .


3- آیا برای جذب پسرها باید خود را تغییر دهیم ؟

خیر ، آنچه در این میان مهم است پذیرش خود همان گونه که هستیم می باشد که می تواند تاثیری مثبت بر روی فرد مقابل بگذارد . برای آگاهی از جزئیات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید . 



منبع : راه های جذب مردان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7KrA
نظرتان را بنویسید