آموزش سئو

آموزش سئو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

 

 

با توجه به رشد دنیای دیجیتال و فراگیر شدن کسب و کارهای آنلاین، هر تجارتی باید با روشهای تبلیغات و حضور در دنیای وب را بیاموزد. از آنجایی که سئو سایت یکی از روش های هدفمند و ماندگاری است که شما را در صفحه اول گوگل قرار می دهد، آموزش سئو جایگاه بسیار مهمی دارد.

یکی از اهداف کارشناسان سئو اینجا، آموزش سئو به صورت رایگان و البته حرفه ای به کسانی است که تمایل دارند در این فضای رقابتی کسب اطلاعات کنند. از این رو مقالات آموزشی سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ را به صورت عملی با توجه به آخرین آپدیت های گوگل نوشته اند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. در این مقاله تصمیم داریم به سوال سئو چیست پاسخ دهیم و به شما، یک دید کلی از آموزش سئو و سرفصل هایی که حتما باید یاد بگیرید را ایجاد نماییم.


برای اینکه بتوانید در زمینه خدمات سئو سایت  حرفه ای شوید نیاز دارید که بر سرفصل های آموزش سئو که در زیر برای شما لیست وار مطرح کرده ایم تسلط پیدا کنید:

  • یادگیری و تسلط بر الگوریتم های گوگل (الگوریتم مرغ مگس خوار، 
  • الگوریتم پاندا، لانه کبوتر و..). در حقیقت الگوریتم های گوگل از مهم‌ترین منابعی است که لازم است برای درک بهتر مفاهیم آن‌ها را بیاموزید. از طریق الگوریتم‎های گوگل شما ساز و کار ساخت صفحه‌های اینترنتی وسایت‌های خود را می‌یابید به طوری که بتوانید در کم‌ترین زمان بهترین نتایج را دریافت کنید.

علاوه بر این همه بایدها و نبایدها را از طریق این الگوریتم ها در می‌یابید. البته خوب است بدانید که بسیاری از الگوریتم‎های گوگل به طور رسمی از طرف گوگل معرفی نشده‎اند یا به طور کامل، معرفی نشده‌اند و بر اساس تجربه و امتحان سئوکاران مختلف نتایج و حدسیاتی از این الگوریتم‎ها وجود دارند که ممکن است درست یا نادرست باشند.

  • بروز کردن اطلاعات خود در آخرین آپدیت های گوگل
  • نحوه ایجاد ساخت لندینگ یا صفحات فرود کاربر برای گرفتن جایگاه بهتر. بسیار مهم است که با نحوه ساخت لندینگ‌ها و کیوورد تارگتینگ آشنا باشید و صفحه‌های درست را بر اساس کلمات مناسب درست کنید و جلو ببرید، در غیر این صورت ممکن است در اینده با خسارات جبران ناپذیری مواجه شده و مجبور به هزینه بیشتری شوید.
  • سرعت لود سایت بسیار مهم است. باید بتوانید سرعت سایت را بهینه نمایید. همانطور که احتمالا می‌دانید یکی از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای رتبه‌بندی صفحات در نتایج جستجو سرعت سایت و صفحه می‌باشد.
  • یک سایت فاقد محتوا ارزشی ندارد. اما این محتواها (شامل عکس، متن و ویدئو) چگونه بهینه می شوند؟
  • مهم ترین فاکتور برای اینکه موفقیت یک کارشناس سئو، تحلیل سایت و بررسی رقبا است. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها برای تبدیل شدن به یک سئوکار متخصص این است که بتوانید سایت‌های رقبای خود را به خوبی شناسایی و تحلیل کنید. رصد رقیبان خود همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است.
  • چگونه در سوشال مدیا فعالیت کنیم که بر سئو سایت تاثیر مثبت بگذارد؟
  • کلمه کلیدی می تواند شاه کلید اصلی شما برای موفقیت در سئو سایت باشد. در مورد نحوه انتخاب کلمه کلیدی اطلاعات کاملی را به دست آورید. توانایی انتخاب کلمه کلیدی مناسب و درآمدزا یکی از مهم‌ترین تخصص هایی است که یک کارشناس سئو باید به آن آشنا باشد تا علاوه بر جلوگیری از هدر رفت هزینه ها، بتواند درآمد خوبی را نیز کسب کند.
  • لینک بیلدینگ یا لینک سازی خارجی بر اساس چه استراتژی ساخته شود؟ چه سایت هایی مناسب لینک گرفتن هستند؟ علی‌رغم اینکه با آپدیت‌های اخیر گوگل توجه به ساختار درون سایت و محتوای سایت بسیار افزایش یافته است، اما هنوز لینک‌سازی خارجی و لینک بیلدینگ تاثیر زیادی در شناساندن صفحات خود به گوگل و کسب رتبه‌های بهتر دارد. لینک سازی خارجی و داخلی را میتوان از مهم‌ترین مهارت‌هایی دانست که کارشناس سئو باید به طور کاملی بر روی آن احاطه داشته باشد.
  • تسلط بر تکنیک های سئو سیاه، سئو سفید و سئو خاکستری.

ما سئو از نظر سلامت تکنیک های آن به سه دسته:

  • کلاه سفید white hat seo
  • کلاه سیاه black hat seo
  • کلاه خاکستری gray hat seo 

سئو کلاه سیاه همان طور که از نامش مشخص است نباید چیز جالبی باشد. مجموعه روش ها و تکنیک هایی که فقط برای فریب گوگل به کار می روند در دسته سیاه قرار دارند. مانند لینک گرفتن از farm linkها.

سئو کلاه سفید یعنی روش های قانونی و صحیح که مورد تایید گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. تمام فعالیت هایی که داخل سایت انجام میدهید در دسته سفید قرار دارند.

سئو کلاه خاکستری به بدی کلاه سیاه نیست اما مشخص است که روش های درستی هم شامل نمی شود. گوگل در جریمه کردن سایت هایی که از این نوع روش ها استفاده می کنند خیلی جدی نیست چون ظاهر این تکنیک ها برخلاف قوانین گوگل نیست، اما این روش ها هم برای فریب دادن گوگل بات ها انجام می گیرد.

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

کلمه کلیدی 

آموزش سئو

برچسب ها
لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید