اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401

اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

داوطلبان متقاضی کنکور ارشد برای ورود به دانشگاه آزاد باید در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ثبت نام کنن و در زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته خودشون رو در زمان مقرر انجام بدهن. برای مشاهده جواب نهایی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می تونین با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در سایت سنجش، از رشته قبولی خود در این دانشگاه مطلع بشین.

 

 

 

از آنجا که داوطلبا برای ورود به دانشگاه آزاد در مقطع ارشد باید در آزمون سراسری کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار میشه، ثبت نام کنن، لازمه نیز برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون جواب نتایج آزمون ارشد رو ببینن.

همچنین، پس از اعلام نتایج نهایی ارشد متقاضیا می تونن فرم انتخاب رشته خودشون رو بر اساس علاقه تکمیل کنن و جواب نهایی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد رو ببینن.

تو اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد فقط کد و عنوان رشته و دانشگاه قبولی داوطلب نوشته میشه که داوطلبا می تونن چند روز بعد از اعلام نتایج، کارنامه نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد رو از طریق سایت سنجش دریافت کنن. در ادامه در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

با توجه به اینکه نتایج اولیه ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته در 8 شهریور ماه اعلام شد، احتمال داره نتایج اولیه کنکور ارشد 1401 در اوایل شهریورماه اعلام بشه. بنابراین، داوطلبای مجاز به انتخاب رشته می تونن تو انتخاب رشته آزمون ارشد آزاد شرکت کنن.

 

متقاضیای سال پیش تو 27 مهر ماه نتایج نهایی خودشون رو دیدن. البته داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا از زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد آزاد 1401 با خبر بشن.

 

 

 به محض اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج ارشد دانشگاه های سراسری خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چند سالیه که همزمان با نتایج کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که تو انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه ازاد 1401 شرکت کردن، می تونن جواب کنکورشون رو از طریق سایت سنجش مشاهده کنن. برای مشاهده نتایج نهایی ارشد دانشگاه ازاد فقط کافیه مراحل زیر رو طی کنین تا بتونین جواب آزمون رو ببینین.

 

نحوه مشاهده کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401

 

وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و قسمت " کارشناسی ارشد " بشین.

 

نحوه مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد

 

روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 " کلیک کنین.


 

نحوه مشاهده کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

وارد قسمت " ورود به سیستم " بشین.

 

مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد

 

تو این قسمت می تونین به دو روش نتیجه تون رو ببینین، اطلاعاتتون رو وارد و روی گزینه " ورود به سیستم " کلیک کنین.

۱ شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام

۲ شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

 

مرحله مشاهده کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

برای مشاهده نتایج نهایی ارشد ازاد باید وارد قسمت " مشاهده نتیجه نهایی " بشین.

 

مشاهده نتیجه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

تو این مرحله می تونین نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و همچنین نتایج کارشناسی ارشد سراسری رو ببینین.

 

نتایج ارشد دانشگاه آزاد

 

این تصاویر مربوط به سال قبله، به محض اینکه نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 اعلام بشه، این مقاله به روز رسانی میشه.

 

اگه بعد از اعلام نتایج از، نتایج نهایی کنکور ارشدتون راضی نبودین می تونین شانستون رو برای ثبت نام ارشد بدون کنکور امتحان کنین. برای اطلاع از شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد به مقاله زیر مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

مشاوره اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تقریبا یه هفته بعد از اینکه جواب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از طرف سازمان سنجش اعلام میشه، کارنامه نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد، تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یعنی azmoon.org منتشر میشه و داوطلبا می تونن با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد این سایت بشن و کارنامه نهایی رو دریافت کنن.

 

داوطلبایی که در کنار قبولی انتخاب رشته ارشد ازاد تو اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری هم قبول شدن، می تونن یکی از این دو تا قبولی رو انتخاب و با توجه به زمان بندی که اعلام میشه، با مدارکشون به دانشگاه قبولیشون برن و ثبت نامشون رو قطعی کنن.

 

البته با توجه به اینکه دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پردازه، به داوطلبا توصیه می کنیم که قبل از ثبت نام حضوری تو واحد قبولیشون حتما شهریه ارشد دانشگاه آزاد رو بررسی داشته باشن تا در حین تحصیل دچار مشکل مالی نشن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور ارشد

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد همزمان با نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری و تو سایت سنجش اعلام میشه.

 

2- ✔️ برای مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لازمه؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج نهایی شماره پرونده داوطلباست که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

 

3- ✔️ کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم همزمان با اعلام نتایج نهایی منتشر میشه؟

✔️ خیر، کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، چند روز بعد از اعلام نتایج منتشر میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wxgo
نظرتان را بنویسید