زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

دبیرستان ماندگار البرز جزو دبیرستان های قدیمی شهر تهرانه که هر سال دانش آموزای زیادی برای ادامه تحصیل در این مدرسه با هم رقابت می کنن. ثبت نام این مدرسه در سال 1401 به صورت اینترنتی در سایت آموزش و پرورش انجام میشه. اولین قدم برای ثبت نام در این مدرسه دونستن زمان ثبت نام اونه تا داوطلبا از ثبت نام جا نمونن.

 

 

دبیرستان ماندگار البرز هر سال از دانش آموزای پسر مستعد در دوره دوم دبیرستان پذیرش می کنه. همه دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل در این مدرسه رو داشته باشن باید در صورت داشتن شرایط ثبت نام این مدرسه، در زمان اعلام شده از طرف آموزش و پرورش ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

 

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 هنوز مشخص نیست، به محض اعلام زمان، در این قسمت اطلاع رسانی می کنیم.

 

دونستن زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز باعث میشه شما از قبل خودتون رو برای ثبت نام آماده کنین و در روز ثبت نام هم نگرانی از بابت پر کردن فرم ثبت نام نداشته باشین. پس با ما همراه شین تا از زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باخبر بشین.


 

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام دبیرستان البرز به صورت اینترنتی در سایت آموزش و پرورش به ادرس tehran.medu.ir انجام میشه و همه دانش آموزایی که می خوان در این مدرسه ثبت نام کنن باید پیگیر اطلاعیه ها برای اطلاع از زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باشن.

 

با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام این دبیرستان اعلام نشده، پیش بینی می کنیم مثل سال قبل مهلت ثبت نام برای آزمون این دبیرستان در سال تحصیلی 1401 - 1402 از 16 فروردین 1401 آغاز و در اواخر همین ماه تمام بشه. البته باید منتظر اطلاعیه هایی که در سایت آموزش و پرورش منتشر میشه بمونیم.

 

 

زمان ثبت نام اینترنتی دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 هنوز اعلام نشده.

 

 اگر دوست دارین که در آزمون این دبیرستان شرکت کنین و شانس خودتون برای موفقیت در این آزمون و قبولی در این مدرسه رو محک بزنین، برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز
 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزش و پرورش به نشانی azmoon.tehranedu.ir انجام میشه که داوطلبا متقاضی ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 اول باید هزینه ثبت نام آزمون رو پرداخت کنن و رمز ورود به سامانه اینترنتی رو بگیرن و بعد اقدام به ثبت نام کنن.

 

به طور خلاصه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲  :

 

  1. ورود به سایت azmoon.tehranedu.ir
  2. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون
  3. پر کردن فرم ثبت نام

 

دانش آموزایی که داوطلب این دبیرستان هستن باید از انجام دادن این مراحل برای آزمون این مدرسه آماده بشن و از نظر درسی خودشون رو تقویت کنن. همچنین، برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز می تونین در کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو عضو باشین.

 

دانش آموزایی که دوست دارن برای ورود به مدارس سمپاد تلاش کنن و در آزمون این مدارس شرکت کنن، برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونن این مقاله رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون مدارس سمپاد
 

منابع آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دبیرستان ماندگار البرز برای پذیرش دانش آموزای مستعد برای پایه تحصیلی دهم سال 1401 - 1402 منابعی رو اعلام کرده که دانش آموزا با مطالعه این جدول از تعداد سوالات مطرح شده از هر درس و ضریب هر درس که نشون دهنده اهمیت اون درس هستش مطلع میشن. دانش آموزا با دونستن این اطلاعات می تونن با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمونی که معمولا در اردیبهشت ماه برگزار میشه حاضر بشن.

 

ردیفماده درسیرشته ( ریاضی و تجربی )تعداد سوالضریبزمان پاسخگوییمنابع طرح سوال
1پیام های آسمان152120همه سوالات از کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 1400 - 1401
2فارسی152
3عربی101
4زبان انگلیسی102
5ریاضی254
6علوم253
7مطالعات اجتماعی101
جمع کل110 

 

ردیفماده درسی-رشته ( انسانی )تعداد سوالضریبزمان پاسخگوییمنابع طرح سوال
1پیام های آسمان152120همه سوالات از کتاب های پایه نهم سال تحصیلی 1400 - 1401
2فارسی154
3عربی204
4زبان انگلیسی152
5ریاضی203
6مطالعات اجتماعی203
جمع کل110 

 

البته دانش آموزایی که برای ثبت نام در این مدارس اقدام می کنن، باید حواسشون باشه که از رشته های تحصیلی دبیرستان به خوبی باخبر باشن. چون در صورتی که برای یکی از رشته ها آزمون بدن و قبول بشن، امکان انصراف از اون رشته رو ندارن.

 

اگه شما هم قصد ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز رو دارین و هنوز برنامه ریزی برای مطالعه نداشتین و از زمان ثبت نام بی اطلاع هستین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای با تجربه تحصیلیکو کمک بگیرین تا راه موفقیت رو پیدا کنین. همچنین شما می تونین برای دریافت اخبار مربوط به این دبیرستان در کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو عضو بشین.

 

برای اینکه بتونین در صورت تمایل برای دبیرستان انرژی اتمی هم ثبت نام خودتون رو انجام بدین، می تونین از طریق این مقاله، در مورد ثبت نام این دبیرستان اطلاعاتتون رو بیشتر کنین.

در ادامه بخوانید : ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

 

 

 

 


 

سوالات متداول


 

1- ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز کی شروع میشه؟

این ثبت نام احتمالا فروردین ماه 1401 شروع میشه که به محض شروع ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم.

 

2- ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در چه سایتی انجام میشه؟

این ثبت نام در سایت آموزش و پرورش انجام میشه که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

 

3- دانش آموزایی که از ثبت نام این مدرسه در زمان مشخص شده جا می مونن باید چیکار کنن؟

معمولا آموزش و پرورش فرصتی جهت ثبت نام مجدد میزاره که به محض این که ثبت نام تمدید شه در این مقاله اطلاع میدیم.

منبع : زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5B5x
نظرتان را بنویسید