نمونه سوال سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی نوبت اول دی ماه با جواب

نمونه سوال سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی نوبت اول دی ماه با جواب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی برای آمادگی بیشتر در امتحانات دی 1400 درس سلامت و بهداشت این پایه، می توانند علاوه بر مطالعه و تمرین مباحث و مطالب کتاب درسی، نمونه سوالات ویژه امتحانات درس سلامت و بهداشت این پایه را نیز دریافت کرده و با حل آن ها اشکلات درسی خود را برطرف سازند.

 

 

درس سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی از جمله درس هایی است که دانش آموزان نسبت به مطالب و مباحث ارائه شده در آن باید اهمیت بیشتری نشان داده و منابع سوالات و تمرینات آن را مطالعه نمایند، چرا که این درس تمامی موارد مربوط به یادگیری سلامت و بهداشت را در بر می گیرد.

دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی در صورتی که با انواع نمونه سوالات درس سلامت و بهداشت آشنا شده و آن ها را تمرین نمایند می توانند مطالب درسی عنوان شده در کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم متوسطه دوم را به خوبی یاد گرفته و دچار مشکل نشوند.

به همین منظور در ادامه این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول و دوم سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی و تمرینات مربوط به هریک از فصل های این درس، به صورت رایگان برای دانلود دانش آموزان پایه دوازدهم ارائه شده است.

همچنین به منظور دسترسی سریع تر به مطالب درسی عنوان شده در کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم متوسطه دوم نسخه الکترونیکی و رایگان این کتاب نیز در اختیار اولیا و دانش آموزان قرار گرفته است. 

 

دانلود نمونه سوالات امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی نوبت اول (دی ماه)

امتحانات نوبت اول دی 1400 همواره برای دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است. دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم مواجه می شوند و آشنایی قبلی با نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند.

 

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی، دانش آموزان پایه دوازدهم، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول سلامت و بهداشت پایه دوازدهم سال های قبل را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و پاسخ های آن ها بهتر آشنا شوند. به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات امتحانی نوبت اول سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است.

 

نمونه سوال سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی نوبت اول (دی ماه)
نمونه سوال سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی نوبت اول (سری 1)
نمونه سوال سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی نوبت اول (سری 2)
نمونه سوال سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی نوبت اول (سری 3)


چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت اول سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی عبارتند از:

در صورت عارضه برق زدگی چشم چه اقداماتی باید انجام شود ؟

 

تاثیرات وزن مادر در ناباروری را بنویسید :

 

علت نگرانی و خطر در مورد بیماری های واگیر دار چیست ؟

 

یک مورد از عوارض جدی ناشی از درمان نشدن بیماری هایی که از طریق دستگاه تناسلی منتقل می شود را بنویسید : 

 

در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از سلامت و بهداشت پایه دوازدهم رشته تجربی باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید.

 

حتما بخوانید: نمونه سوالات سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی



 

تمرین های فصل به فصل سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی

برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل سلامت و بهداشت دوازدهم بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی، مطالعه و حل نمایید. حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی، علاوه بر افزایش درک و یادگیری دانش آموزان پایه دوازدهم باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه نیز می شود.

 

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم آماده سازند.

 

به همین منظور در این قسمت چند سری از تمرینات فصل به فصل نوبت اول درس سلامت و بهداشت پایه دوازدهم را برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار داده ایم:

 

شماره فصللینک دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 1)دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 2)دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 3)دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 4)دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 5)دانلود
سوالات امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی (فصل 6)دانلود


صحیح و غلط جملات را مشخص نمایید.
سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل سلامت و بهداشت پایه دوازدهم نوبت اول عبارتند از:

 

جای خالی را کامل کنید.

 

اصطلاحات را تعریف کنید.

 

فشار روانی مثبت و منفی را با ذکر مثال مقایسه کنید.

 

والدین محترم می توانند برای دریافت نمونه سوالات بیشتر در خصوص تمامی دروس پایه دوازدهم، با مراجعه به لینک زیر تمامی نمونه سوالات را به صورت رایگان دریافت نمایند.

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات پایه دوازدهم تجربی با پاسخ تشریحی

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دروس و نمونه سوالات مربوط به پایه یازدهم انسانی می توانید عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید. همچنین برای مشاوره نحوه برنامه ریزی دروس یازدهم انسانی می تواند با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از ان کمک بگیرید.



 

سوالات متداول

 

1- آیا درجه سختی نمونه سوالات امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی با پاسخ تشریحی متفاوت است ؟

بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .



 

2- چگونه می توانیم نمونه سوالات امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی با پاسخ تشریحی را دانلود کنیم ؟

شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان سلامت و بهداشت پایه دوازدهم تجربی با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید.



 

3- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی نوبت اول  را دریافت کنید . 

منبع : نمونه سوال سلامت و بهداشت دوازدهم تجربی نوبت اول دی ماه با جواب

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zBp
نظرتان را بنویسید