نمونه سوال های آمادگی دفاعی دهم انسانی با جواب

نمونه سوال های آمادگی دفاعی دهم انسانی با جواب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه دهم متوسطه دوم برای آمادگی بیشتر در امتحانات دی و خرداد 1400 درس آمادگی دفاعی پایه دهم متوسطه دوم رشته انسانی ، می توانند علاوه بر مطالعه و تمرین مباحث و مطالب کتاب درسی ، نمونه سوالات ویژه امتحانات آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی این پایه تحصیلی را نیز دریافت کرده و با حل آن ها اشکلات درسی خود را برطرف سازند .

 

 

درس آمادگی دفاعی  پایه دهم متوسطه دوم رشته انسانی درسی بسیار آموزنده با مباحث جذاب می باشد که برای نسل جدید (دانش آموزان) بسیار مفید خواهد بود این درس توانایی درک شیوه کار کردنبا رسانه و معنا بخشی به آن را می آموزد.

دانش آموزان کلاس دهم متوسطه دوم رشته انسانی در صورتی که با انواع نمونه سوالات آمادگی دفاعی دهم  آشنا شده و آن ها را تمرین نمایند می توانند مطالب درسی عنوان شده در کتاب آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی را به خوبی یاد گرفته و دچار مشکل نشوند .

به همین منظور در ادامه این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول و دوم آمادگی دفاعی پایه دهم متوسطه دوم رشته انسانی و تمرینات مربوط به هریک از فصل های این درس ، به صورت رایگان برای دانلود دانش آموزان پایه اول ارائه شده است .

همچنین به منظور دسترسی سریع تر به مطالب درسی عنوان شده در کتاب آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم نسخه الکترونیکی و رایگان این کتاب نیز در اختیار اولیا و دانش آموزان قرار گرفته است . 

 

دانلود نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی ​پایه دهم رشته انسانی نوبت اول ( دی ماه )

امتحانات نوبت اول دی 1400 هم برای دانش آموزان پایه دهم متوسطه دوم و حتی والدین آن ها نگران کننده بوده است . دلیل این نگرانی و اضطراب این است که دانش آموزان برای اولین بار با سوالات امتحانی نیمی از کتاب آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم رشته انسانی مواجه می شوند و آشنایی قبلی از نوع سوالات این درس و میزان سختی آن ها ندارند .

با توجه به این موضوع بهتر است برای رفع این اضطراب و نگرانی ، دانش آموزان پایه دهم متوسطه دوم ، نمونه سوالات امتحانی نوبت اول آمادگی دفاعی پایه دهم سال های قبل را مطالعه نمایند تا با نوع سوالات و راه حل های آن ها بهتر آشنا شوند .

به همین دلیل در این قسمت چند سری از نمونه سوالات امتحانی نوبت اول آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم رشته انسانی برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار گرفته است . 

 

  

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی آمادگی دفاعی پایه دهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی 
سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی (سری 1 )
سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی (سری 3 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت اول آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم رشته انسانی عبارتند از :

 

هریک از نمونه های زیر مربوط به کدام یک از انواع اقتداراست؟

دو عامل اصلی پیروزی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس کدامند؟

ارزش های حیاتی کشورمان شامل چه چیزهایی است؟

رایج ترین ابزارهای جنگ نرم را نام ببرید؟

هدف از تشکیل سازمان بسیج چیست؟

 

 در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات نوبت اول بیشتری باشید می توانید به مقاله قرار گرفته شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم نوبت اول رشته انسانی 



 

دانلود نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی ​پایه دهم رشته انسانی نوبت دوم ( خرداد ۱۴۰۰ )

امتحانات نوبت دوم یا خرداد 1400 پایه دهم متوسطه دوم با توجه به این که امتحانات پایانی دهم متوسطه دوم محسوب شده و تمامی مطالب کتاب های درسی را شامل می شود ، علاوه بر اهمیت بسیار بالایی که دارند باعث نگرانی و استرس دانش آموزان نیز می شوند .

با توجه به این که امتحان نوبت دوم درس آمادگی دفاعی پایه دهم تمام مباحث آموزش داده شده در این کتاب درسی را شامل می شود ، لذا نیاز به مطالعه سوالات بیشتر و متنوع تری نیز دارد ، بنابراین برای آشنایی بیشتر دانش آموزان دهم انسانی متوسطه دوم رشته انسانی با نوع سوالات امتحانی نوبت دوم آمادگی دفاعی دهم متوسطه و رفع نگرانی والدین و دانش آموزان از بابت تنوع سوالات این درس ، در این قسمت چند سری از نمونه سوالات نوبت دوم آمادگی دفاعی دهم انسانی متوسطه دوم قرار گرفته است .

 

  

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی آمادگی دفاعی پایه دهم متوسطه دوم نوبت دوم رشته انسانی 
سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی  (سری 1 )
سوالات درس آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی (سری 2 )
سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی  (سری 3 )

سوالات درس آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی  (سری 4 )

 

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات نوبت دوم آمادگی دفاعی دهم انسانی متوسطه عبارتند از :

 

هور را تعریف کنید .

رایج ترین ابزار های جنگ نرم را بنویسید.

جهت یابی به کمک ماه را با رسم شکل توضیح دهید.

روشهای جنگ روانی را نام ببرید؟

  اهداف شبکه های ماهواره ای فارسی زبان چیست؟

 رعایت اصول پدافند غیر عامل چه مزیت هایی دارد؟

 

 

دانلود کتاب درس آمادگی دفاعی دهم متوسطه دوم رشته انسانی

برای یادگیری بهتر مطالب درس  آمادگی دفاعی پایه دهم انسانی متوسطه بهتر است بیشتر مواقع کتاب این درس را به همراه داشته باشید تا در صورت ایجاد سوال و یا هر گونه اشکال در یادگیری مطالب درسی آمادگی دفاعی دهم انسانی ، به کتاب درسی آن مراجعه کرده و ایرادات خود را برطرف سازید .

اما در بسیاری از مواقع نمی توان کتاب درسی را همراه خود داشت و یا به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد . راه حل در نظر گرفته شده برای این مشکل ارائه نسخه الکترونیکی کتاب درس  آمادگی دفاعی پایه دهم انسانی متوسطه دوم می باشد . 

دانش آموزان با دریافت نسخه الکترونیکی کتاب آمادگی دفاعی دهم انسانی   از طریق مراجعه به مقاله زیر ، می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای ، کتاب درسی خود را ذخیره کرده و همواره به آن دسترسی داشته باشند .

 

 

  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه دهم متوسطه  با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



 

سوالات متداول

 

1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟

حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی  پایه دهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی را دریافت کنید .  



 

2- چگونه می توانیم نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی را دانلود کنیم ؟

شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی  با پاسخ تشریحی در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .



 

3- آیا درجه سختی نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی متفاوت است ؟

بله . در این مقاله می توانید نمونه سوالات امتحان آمادگی دفاعی پایه دهم رشته انسانی با پاسخ تشریحی با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوال های آمادگی دفاعی دهم انسانی با جواب

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y340
نظرتان را بنویسید