جزئیات ارزیابی رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
معاون علوم ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزئیات نحوه ارزیابی رساله‌های دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه را تشریح کرد .

جواد علمائی به ارائه جزئیاتی جدید درباره نحوه ارزیابی رساله های دکتری تخصصی پرداخت و گفت : تمامی دانشجویان مقطع دکتری که تا قبل از 15 آبان ماه سال جاری موفق به دفاع از رساله خود شوند ، در صورتی که دارای یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجلات وزارتین باشند ، می‌توانند مقاله ISI خود را در هنگام تسویه حساب ارائه دهند .

وی افزود : دانشجویانی که تا تاریخ 15 آبان یک سال از تاریخ دفاعشان گذشته باشد و دارای یک مقاله چاپ شده نیز هستند ، می توانند بدون ارائه مقاله دوم ، تسویه حساب کنند .

علمائی در ادامه با تأکید بر اینکه از تاریخ 15 آبان سال جاری تمامی دانشجویان مقطع دکتری باید براساس بخشنامه های جدید ابلاغی دفاع کنند ، اظهار داشت : تمامی دانشجویان موظف به گذراندن دو مرحله پیش دفاع و دفاع هستند . دانشجویان برای دفاع باید حداقل 5 امتیاز پژوهشی کسب کنند و یک مقاله علمی پژوهشی چاپ‌شده در مجلات دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهند .

معاون علوم ، مهندسی و کشاوزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد : اگر دانشگاه آزاد اسلامی در گرایش تحصیلی دانشجو دارای دو عنوان نشریه تخصصی نباشد ، دانشجو می‌تواند مقاله موظفی خود را در نشریات علمی وزارتین به چاپ برساند .

وی اظهار داشت : اگر دانشجویان در مرحله پیش دفاع با ارائه صرفاً یک دستاورد پژوهشی ( به عنوان مثال ارائه مقاله Q1 ) بیش از 5 امتیاز کسب کنند ، نیازی به ارائه مقاله دوم ندارند و می توانند نسبت به دفاع و تسویه حساب اقدام کنند .

منبع : جزئیات ارزیابی رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/95W4
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر