زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش پزشکی مجری برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت برای تمامی متقاضیان دوره های روزانه ، شهریه پرداز و آزاد به صورت یکپارچه می باشد و زمان ثبت نام آزمون دکتری پزشکی 1400 را به اطلاع علاقه مندان تحصیل در رشته محل های این مقطع می رساند که علاقه مندان می توانند در تاریخ مقرر شده نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 اقدام کنند .



مرکز سنجش پزشکی هر ساله با برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت از میان علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی دانشجو پذیرش می کند . تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 ، انتخاب رشته ، مصاحبه و اعلام نتایج توسط این مرکز انجام می شود .

ابتدا مرکز سنجش پزشکی تاریخ و زمان ثبت نام ، شرایط ، ضوابط ، منابع ، هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 و لیست رشته های دارای ظرفیت پذیرش را اعلام می کند و واجدان شرایط می توانند در بازه زمانی مقرر شده نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند .

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از اهمیت بالایی برخوردار است چون اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم ثبت نام را در این مرحله از دست دهد ، امکان شرکت در بقیه مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون تاریخ و زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 ارائه کرده ایم .



زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
مرکز سنجش پزشکی جدول زمانبندی آزمون دکتری بهداشت را روی سایت خود قرار می دهد تا متقاضیان بتوانند با برنامه ریزی صحیح و مطالعه منابع برای شرکت در این کنکور آماده شوند .

سال گذشته زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از روز چهارشنبه 16 بهمن آغاز شد و تا روز شنبه 26 بهمن 98 ادامه داشت . طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود تاریخ و زمان ثبت نام این کنکور همانند سال گذشته نیمه دوم بهمن ماه باشد .

در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 اعلام نشده است . داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه پیرامون زمان ثبت نام و شرکت در این آزمون ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .



" به محض آغاز فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
معمولا پس از اتمام تاریخ ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، مهلتی مجدد با نام تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 در اختیار داوطلبان جامانده از ثبت نام قرار می گیرد . از این رو افرادی که موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در بازه زمانی مقرر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی نشدند ، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند .










مشاوره ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
داوطلبان باید قبل از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 را با دقت مطالعه کنند و با نحوه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت آشنا شوند . همچنین داوطلبان می بایست بر اساس منابع دکتری وزارت بهداشت ، خود را برای شرکت در رشته امتحانی مورد نظر آماده کرده و با دریافت کارت ورود به جلسه سر جلسه آزمون حضور یابند .

لازم به ذکر است که به احتمال زیاد همانند سال های گذشته امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 همزمان با ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی فراهم خواهد شد .

حتما بخوانید: مراحل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی سوالات شما می باشند .












سوالات متداول


1- داوطلبان با چه مدرک تحصیلی می توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 شرکت کنند ؟
مدارک مورد پذیرش رشته های امتحانی آزمون دکتری وزارت بهداشت در دفترچه ثبت نام این آزمون ذکر می شود که جزئیات زمان انتشار این دفترچه در متن مقاله گفته شده است .




2- آدرس سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 چیست ؟
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی برای سال 1400 می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه نمایند که آدرس اینترنتی سایت در متن مقاله ذکر شده است .




3- منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از چه طریقی به اطلاع داوطلبان این آزمون خواهد رسید ؟
مرکز سنجش پزشکی منابع دکتری علوم پزشکی 1400 را به داوطلبان معرفی می کند که در قسمتی از متن مقاله به شرح این موضوع پرداخته ایم .

منبع : زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l3o7
نظرتان را بنویسید