برگزاری دوره مشترک ارشد مکانیک پردیس کیش دانشگاه تهران و فورت آلمان 99

برگزاری دوره مشترک ارشد مکانیک پردیس کیش دانشگاه تهران و فورت آلمان 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، طبق مصوبه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه و بر اساس تفاهم نامه با دانشگاه فورت وانگن آلمان، برای دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید، در نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 از طریق بررسی سوابق علمی-پژوهشی و مصاحبه تخصصی دانشجو می پذیرد.

دانشجویان این دوره، سال اول دوره کارشناسی ارشد خود را در پردیس بین المللی کیش و سال دوم را در دانشگاه فورت وانگن آلمان و در انستیتو ماشینکاری دقیق) KSF (حضور خواهند داشت و طبق مفاد تفاهم نامه، دو مدرک تحصیلی مجزا (Double Degree)، با عناوین "کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت و تولید دقیق" (Precision Manufacturing and Management) از دانشگاه فورت وانگن آلمان، و "کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید" از پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد.


ثبت نام الکترونیکی از مورخ 1399/10/11 لغایت 1399/11/15 می باشد.


لینک ثبت نام الکترونیکی: https://ems1.ut.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm

واریز مبلغ 1200000 ریال (یک میلیون دویست هزار ریال) هزینه ثبت نام از طریق درگاه الکترونیکی (وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش به هیچ عنوان مسترد نمی گردد)


شرایط عمومی:


اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان مصرح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی صلاح

نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی

تبصره: متقاضیان غیر ایرانی تابع مقررات و ضوابط مربوط به خود می باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد


شرایط اختصاصی:


دارا بودن مدرک رسمی کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی معماری و طراحی صنعتی از دانشگاههای معتبر داخلی یا خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.


توجه: تائید و یا معادل سازی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور بر عهده مراجع ذیصلاح وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می باشد و لازم است متقاضی قبل از ثبت نام ، مدرک خود را به تائید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری برساند.


داشتن حداقل میانگین معدل کل 14 از 20 در مقطع کارشناسی.


شرکت و قبولی در مصاحبه تخصصی به زبان انگلیسی (مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، افتخارات علمی و نیز سوالات تخصصی از رشته مهندسی مکانیک-ساخت و تولید انجام می پذیرد).


تبصره: کلیه مدارک ارسالی متقاضی، در گروه مهندسی مکانیک پردیس بین المللی کیش بررسی و غربالگری میشود و سپس متقاضیان واجد شرایط، برای مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد. کمیته تخصصی مصاحبه شامل اساتید پردیس کیش و دانشگاه فورت وانگن آلمان می باشد.


تایید تسلط به زبان انگلیسی برای ورود به دوره توسط کمیته تخصصی مصاحبه و یا ارائه مدرک معتبر.


تایید تسلط به زبان آلمانی در سطح A2 قبل از اعزام به آلمان در سال دوم تحصیلی توسط کمیته تخصصی و یا ارائه مدرک معتبر.


سایر مقررات:


محل تحصیل، پردیس بین المللی کیش در منطقه آزاد کیش و دانشگاه فورت وانگن آلمان می باشد.


برنامه های آموزشی در پردیس بین المللی کیش مطابق تقویم آموزشی مصوب دانشگاه تهران و در آلمان بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه فورت وانگن می باشد.


برنامه ریزی تشکیل کلاسها در سال اول در پردیس کیش و در سال دوم در دانشگاه فورت وانگن آلمان خواهد بود و پذیرفته شدگان ملزم به حضور در کلاسها می باشند (در شرایط خاص، کلاسها به صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می شود).


تبصره: دانشجویان در مدت تحصیل در پردیس کیش تابع مقررات آموزشی دانشگاه تهران و در مدت تحصیل در دانشگاه فورت وانگن آلمان تابع مقررات آموزشی آن دانشگاه خواهند بود.


کلیه امور مربوط به تامین خوابگاه، اقامت، تسهیلات رفاهی، بهداشتی و درمانی شامل بیمه و نیز هزینه های مربوط به اخذ ویزا و عزیمت به آلمان برعهده دانشجو می باشد.


دانشجو هنگام ثبت نام ملزم به پرداخت شهریه کامل هر نیمسال تحصیلی طبق جدول شهریه دوره است.


انتقال یا مهمان شدن پذیرفته شدگان این دوره به سایر پردیس ها/دانشکده ها و دانشگاه ها ممنوع است.


کلیه دروس آموزشی دوره در سال اول تحصیلی در پردیس بین المللی کیش ارائه میشود. دانشجو در سال دوم تحصیلی در آلمان به امور پژوهشی و انجام پایان نامه خویش می پردازد.


تبصره: در صورت نیاز به تشخیص پردیس کیش و دانشگاه فورت وانگن، دروس مازادی برای دانشجویان در سال دوم در آلمان ارائه خواهد شد.


اگر به هر دلیل دانشجو موفق به عزیمت به آلمان نشود، پس از گذراندن موفقیت آمیز دروس و انجام پایان نامه در سال دوم تحصیلات خود در ایران، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک-ساخت و تولید از پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران دریافت خواهد کرد.


تعریف، راهنمایی و ارزیابی پروژه کارشناسی ارشد دانشجویان این دوره به صورت مشترک، توسط اساتید دو دانشگاه انجام خواهد گرفت. و دفاع از پایان نامه با حضور اساتید راهنما و هیات داوران در پردیس کیش صورت می گیرد.


استفاده از مرخصی تحصیلی در طی این دوره مجاز نمی باشد.


منبع : برگزاری دوره مشترک ارشد مکانیک پردیس کیش دانشگاه تهران و فورت آلمان 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K3Jn
نظرتان را بنویسید