زمان امتحانات نهایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون دبیرستان البرز می بایست بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در سایت Azmoon.tehranedu.ir با اطلاع از زمان برگزاری آزمون ورودی ماندگار االبرز اقدام به برنامه ریزی اصولی و درست جهت کسب موفقیت در این آزمون ورودی نمایند .




با توجه به اینکه آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی گذشته فقط برای پایه دهم برگزار شد و آزمونی برای ورود به پایه هفتم دوره اول متوسطه برگزار نشد امسال نیز این آزمون فقط برای پایه دهم برگزار خواهد شد . زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 در 13 تیر ماه خواهد بود

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 از طریق سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز به نشانی Azmoon.tehranedu.ir اقدام به ثبت نام کرده اند می بایست از تاریخ 9 الی 12 تیر ماه ، کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 خود را دریافت نمایند .





 آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در تاریخ 13 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد .



در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز






شما می توانید تمامی سوالات خود در خصوص آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



















سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟
داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99-1400 اقدام نماید . جهت اطلاع از تاریخ آن می توانید این مقاله را مطالعه نمایید .




2- آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 در چه تاریخی برگزار می شود ؟
آزمون ورودی مدرسه پسرانه البرز 99 - 1400 احتمالا همانند سال گذشته در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد در این مقاله به شرح دقیق این تاریخ پرداخته ایم  .




3- کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز 99 - 1400 به چه صورتی منتشر می شود ؟
داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه کنند که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .

منبع : زمان امتحانات نهایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rrpw
نظرتان را بنویسید